Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
MortenMinstelønn skrev (1 time siden):

Joe Biden kan fremstå som dørgende kjedelig, men han kan også fremstå som en Einar Gerhardsen. Jeg tror USA trenger en slik person de neste fire årene.

I tillegg har han, hva jeg tror er, en drivende dyktig visepresident. 

Om Kamala:

Åssen kan du mene noe sånt? Mtp. det som er offentlig publisert? 

Om Biden:

Åssen kan du mene noe sånt? Mtp. det som er offentlig publisert?  Og uttalt om Kina? 

Anser du ikke Kina som en trussel/fiende er det ikke noe problem, da er Joe din alliert. 

Er du imot Kina og dets økende vekst kan du ikke holde med Biden. 

Endret av judith52
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
judith52 skrev (2 minutter siden):

Om Kamala:

Åssen kan du mene noe sånt? Mtp. det som er offentlig publisert? 

Om Biden:

Åssen kan du mene noe sånt? Mtp. det som er offentlig publisert?  Og uttalt om Kina? 

Anser du ikke Kina som en trussel/fiende er det ikke noe problem, da er Joe din alliert. 

Mener du at Trump skulle fortsatt?

• Liker 6
Skrevet (endret)
Plengionika skrev (1 minutt siden):

Mener du at Trump skulle fortsatt?

Jeg er ikke 100% ifølge mainstream media, så da er jeg pro-trump? 

Jeg stiller bare relevante spørsmål.

Endret av judith52
Skrevet
SoWhat? skrev (20 minutter siden):

De forbereder riksrettsak mot Trump nå. Pence må avsette han. Dette skal bli interessant å følge. 

Hvor har du sett dette ?

Skrevet
SoWhat? skrev (20 minutter siden):

De forbereder riksrettsak mot Trump nå. Pence må avsette han. Dette skal bli interessant å følge. 

25th amendment? Håper det, men hvor ser du det hen? 

• Liker 1
Skrevet
Frøkensina skrev (Akkurat nå):

Ja. Eh..ja, hvor så jeg det? Jeg leser litt i alle aviser nå. Mulig VG?  Jeg husker ikke jeg altså. Skal prøve å finne det tilbake. 

• Liker 1
Skrevet
spirå12 skrev (Akkurat nå):

Hvor har du sett dette ?

Ser ikke noe om at de forbereder det, men det er grupperinger som ber Pence vurdere det.
https://www.nrk.no/urix/trump-gjentok-juksepastander-da-han-ba-folk-ga-hjem-1.15316207

Ber Pence vurdere å fjerne Trump

Den største arbeidsgiverorganisasjonen for industrien i USA, The National Association of Manufacturers (NAM), ber visepresident Mike Pence vurdere å samarbeide med regjeringen for å utløse det 25. grunnlovstillegget.

• Liker 3
Skrevet

Noe av det jeg ikke kommer over her er at det virker som flere instanser har hjulpet Trump, at militæret kanskje har stanset nasjonalgarden og at flere blant politiet på Capitol tok så lett på dette og noen hjalp de inn. Samtidig har flere politikonstabler blitt skadet og de har brukt tåregass både nå etter skumringen og tidligere i dag når det var lyst mot mobben.

• Liker 3
Skrevet
judith52 skrev (6 minutter siden):

Donald Trump har egenhendig skapt Kinas økende vekst, han sikret den på direktesendt TV første dagen på jobb. 

Biden er fullt potensiell til å reversere dette, og skape alvorlige problemer for Kina, nesten fra dag en, hvis han virkelig er så teit at han vil utfordre verdens nå andre supermakt. Vi har jo SÅ gode erfaringer med å straffe mektige industriland økonomisk...

Men er det noen som er potensiell til å takle Kinas posisjon, er det Biden. Han har avtalen, den er ratifisert , det er kun hans signatur som egentlig gjenstår, og de andre partene i avtalen vil ønske USA velkommen.

• Liker 5
Skrevet
Frøkensina skrev (3 minutter siden):

Forsiden på VG ja. "Forbereder riksrettsak mot Trump" er ganske stor overskrift. Er på telefon nå, og vet ikke hvordan jeg linker. 

• Liker 3
Skrevet
Narad skrev (2 minutter siden):

Ser ikke noe om at de forbereder det, men det er grupperinger som ber Pence vurdere det.
https://www.nrk.no/urix/trump-gjentok-juksepastander-da-han-ba-folk-ga-hjem-1.15316207

Ber Pence vurdere å fjerne Trump

Den største arbeidsgiverorganisasjonen for industrien i USA, The National Association of Manufacturers (NAM), ber visepresident Mike Pence vurdere å samarbeide med regjeringen for å utløse det 25. grunnlovstillegget.

Bra. Håper flere krever det. 

• Liker 3
Skrevet
Frøkensina skrev (2 minutter siden):

Noe av det jeg ikke kommer over her er at det virker som flere instanser har hjulpet Trump, at militæret kanskje har stanset nasjonalgarden og at flere blant politiet på Capitol tok så lett på dette og noen hjalp de inn. Samtidig har flere politikonstabler blitt skadet og de har brukt tåregass både nå etter skumringen og tidligere i dag når det var lyst mot mobben.

Ja. Jeg tror dette har vært planlagt og organisert før i dag. Nå virker jeg paranoid:-) men mtp at de kom så langt. Når Trump ba de gå mot kongressbygningen, så var det liksom det tegnet de ventet på. Tror jeg. Og jeg tror heller ikke at han mente at de skulle gå hjem i fredelighet. Han sa at han forsto dem og elsket dem. Syke greier. 

• Liker 5
Skrevet (endret)
Expandable86 skrev (5 minutter siden):

Kvinnen som ble skutt, døde av skadene.

https://www.tv2.no/nyheter/11876692/

Det er absolutt galskap, en kvinne ble drept på grunn av ikke bevist valgfusk. Jeg håper det får konsekvenser. 

Endret av CrystalGold
Skrivefeil og en liten rettelser.
  • Liker 6
Skrevet

Snakk om å grave sin egen grav. 

• Liker 1
Skrevet
Frøkensina skrev (9 minutter siden):

Trump er dessverre ikke alene om noe så skremt som dette. Mange etater var med på den galskapen. Kanskje dette er karma for amerikansk hyklarie og faenskapen de lager rundt om verden.   https://twitter.com/PamKeithFL/status/1346939852198178816?s=20

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...