Gå til innhold

Hva tenker du om voksne mennesker som drikker brus og energidrikker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv synes jeg det er helt forferdelig at noen er så lite oppegående, ikke klarer å tenke selv.

Da forstår man lite om hva man putter i seg av stoffer.

Anonymkode: cde91...aa1

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hva har du i deg, om jeg tør og spørre? 

• Liker 34
Skrevet

Jeg mener de er voksne mennesker som drikker brus eller energidrikker.

• Liker 32
Skrevet

Ingenting. Jeg drikker mye Brus selv og har ingen betenkeligheter med det. Det er greit for meg om du heist drikker vann også. 

Anonymkode: 087e9...965

• Liker 15
Skrevet

Det tenker jeg ikke særlig mye om. Det er da ikke mitt problem hva andre putter i seg? Hva tenker du om de som alltid tenker på hva de putter i seg og aldri kan Skeie ut eller nyte noe som ikke er definert som sunt? 

Anonymkode: a5e6e...885

• Liker 3
Skrevet

Det legger jeg meg ikke i. De er voksne og produktene er både lovlige og godkjente. 

• Liker 10
Skrevet

Jeg er et voksent menneske som drikker energidrikk og brus. Energidrikk funker mot min hodepine, så jeg tenker det er bedre enn å hive innpå med Paracet, i tillegg synes jeg det er godt. 

Anonymkode: c2f55...18d

• Liker 10
Skrevet

I den grad jeg tenker noe som helst så er det vel "heldiggris" :ler: . Elsker brus, men det gjør kroppen min også og siden jeg prøver å holde vekta på anstendig nivå så drikker jeg vesentlig mindre enn jeg strengt tatt har lyst på. 

Energidrikk har jeg aldri smakt så det kan jeg ikke uttale meg om. 

• Liker 5
Gjest Villfisker
Skrevet

Jeg tenker de har en rar smak. Liker ingen av delene selv.

Skrevet

Mindre oppegående, mindre ressurssterke 😂😂 lol 

Nei her drikkes det redbull og cola og andre bruser med god samvittighet en gang i blant. Siden jeg ikke drikker alkohol, gjør det seg litt ekstra med et glass cola på fredagskvelden 

Anonymkode: c6d3d...52d

• Liker 11
Skrevet

Det er verre at barn drikker det.

Anonymkode: 23966...456

• Liker 2
Gjest Villfisker
Skrevet
1 minutt siden, Cata skrev:

I den grad jeg tenker noe som helst så er det vel "heldiggris" :ler: . Elsker brus, men det gjør kroppen min også og siden jeg prøver å holde vekta på anstendig nivå så drikker jeg vesentlig mindre enn jeg strengt tatt har lyst på. 

Energidrikk har jeg aldri smakt så det kan jeg ikke uttale meg om. 

Du trenger ikke smake dem for å vite. Det holder å lukte at noen andre drikker den 🤮

Skrevet

Jeg tror ikke jeg kjenner noen voksne mennesker som aldri drikker brus eller energidrikk? 🤷‍♀️ 

• Liker 14
Skrevet

Har ikke drukket energidrikker siden jeg var 20 og brukte red bull som blandevann 😅 veldig merkelig fenomen!

drikker pepsi max ved sjeldne anledninger. Og julebrus i jula.

tenker ikke så mye over at andre drikker det. For meg er brus, og særlig energidrikker, noe jeg ikke  legger merke til i butikkene engang.

Anonymkode: f08a0...49a

• Liker 2
Skrevet

Ikke klarer å tenke selv, faktisk. Man skal høre mye rart på KG altså.

Nei, tenker ikke så mye over det. Man er voksen og kan bestemme selv. 

• Liker 2
Gjest Smiley99
Skrevet

Synes at voksne mennesker må få gjøre det de vil,
så lenge det ikke skader noen andre. Finnes langt verre
ting folk putter i kroppen, røyk, snus, alkohol etc.

Skrevet

Alt hva man skal bli dømt for. Skal ikke mye til før man har gjort noe galt, i følge andre.. 

Men nei, jeg tenker ikke noe videre over det. Om de drikker brus, energidrikk, eller vann, er meg rivende likegyldig. Hvis jeg først tenker noe, så må det vel være at personen var tørst da, kanskje. 

• Liker 2
Skrevet

Skal jeg synes så mye om det da?😂😂🙈👌🏻

Håper det smaker godt og at det booster energi-nivået i en god time i det minste😌👌🏻💯

Anonymkode: 466df...248

Skrevet

Kaffe er jo like ille som energidrikke mtp. koffein. Hvorfor er det så "sosialt akseptert" da? Mye rart man skal ha fordommer rundt. Makan. :fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...