Gå til innhold

hvordan er størrelsene på & other stories?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Syns & other stories har så mye fint men siden jeg aldri har kjøpt plagg derfra aner jeg ikke hvordan de er i str. Noen her som vet hvordan størrelsene er? Bruker både xs og s, men opplever også ofte at xs blir for smått. 

Anonymkode: 3f21d...f0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes de er helt normale på str. Verken små eller store. Heller kanskje litt i retning litt små. Men ser alle never forskjellig her, så du må nok bare teste det ut😀 Ble veldig positivt overrasket over kvaliteten på klærne der må jeg si. 

Anonymkode: e3601...366

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske normalt. Har en longsleeve i xs som er ettersittende, en strikket hettegenser i xs som er løs (som den og skal være), og en strikket genser i xs som og sitter ganske vanlig.

Er den størrelsen jeg bruker til vanlig. Men har ikke testet bukser og kjoler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21.11.2020 den 0.12, Wera1 skrev:

Synes de er små på strl jeg. Kjøper 1 strl større.

Hvilken størrelse bruker du og er det bukser eller gensere som er små i str.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.11.2020 den 10.21, AnonymBruker skrev:

Jeg synes de er helt normale på str. Verken små eller store. Heller kanskje litt i retning litt små. Men ser alle never forskjellig her, så du må nok bare teste det ut😀 Ble veldig positivt overrasket over kvaliteten på klærne der må jeg si. 

Anonymkode: e3601...366

Takk for svar. Er så usikker på om jeg skal ha s eller xs.

På 21.11.2020 den 11.05, Ludovica- skrev:

Ganske normalt. Har en longsleeve i xs som er ettersittende, en strikket hettegenser i xs som er løs (som den og skal være), og en strikket genser i xs som og sitter ganske vanlig.

Er den størrelsen jeg bruker til vanlig. Men har ikke testet bukser og kjoler.

Jeg bruker en størrelse mellom xs og small, tror du at jeg kan bestille strikk i størrelse xs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker en størrelse mellom xs og small, tror du at jeg kan bestille strikk i størrelse xs?

Bestille i begge størrelser returner den som ikke passer? Er veldig grei nettbutikk sånn sett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sitter med nøyaktig samme dillemma. Tenkte å bestille i xs, siden strikken jeg skal bestille ser stor ut på bildet av modellen. (Modellen er nesten 180cm og bruker s.)

Anonymkode: 6d858...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...