Gjest Dum Perignon Skrevet 4. august 2005 #1 Del Skrevet 4. august 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=106451 Det blir omtrent som å kjøpe fluortabletter med smilefjes på houseparty... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2005 #2 Del Skrevet 4. august 2005 Og dette kunne ikke skjedd en mann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 4. august 2005 #3 Del Skrevet 4. august 2005 Det er jo opplagt at noen har betalt for noe de ikke har fått - og du verden så kjedelig for denne "damen" å bli tiltalt for narkotikasmugling - når hun faktisk ikke smuglet - men fordi hun trodde hun smuglet - så er det straffbart .. snakk om å tråkke ut i det med begge bena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dum Perignon Skrevet 4. august 2005 #4 Del Skrevet 4. august 2005 Hadde salget blitt gjennomført, kunne jo enkelte bli anmeldt for brudd på kjøpsloven... Nei, det kunne selvsagt ikke skjedd en mann. Hjelper det hvis jeg endrer overskriften til "NEDERLANDSKE kvinner har ikke peiling"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 4. august 2005 #5 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Hadde salget blitt gjennomført, kunne jo enkelte bli anmeldt for brudd på kjøpsloven... Nei, det kunne selvsagt ikke skjedd en mann. Hjelper det hvis jeg endrer overskriften til "NEDERLANDSKE kvinner har ikke peiling"? ← Du kan jo ta nederlandsk og kvinne i entall .. så blir vi nok fornøyde .. Lurer forresten på hvor man skulle klaget jeg .. om slaget ble gjennomført .. tror du det hadde vært en sak for forbrukerrådet :klø: Endret 4. august 2005 av LilleBille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dum Perignon Skrevet 4. august 2005 #6 Del Skrevet 4. august 2005 Lurer forresten på hvor man skulle klaget jeg .. om slaget ble gjennomført ← Hvis slaget blir ordentlig gjennomført trenger du jo uansett en painkiller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 4. august 2005 #7 Del Skrevet 4. august 2005 Hvis slaget blir ordentlig gjennomført trenger du jo uansett en painkiller... ← :grine2: sant nok ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 4. august 2005 #8 Del Skrevet 4. august 2005 Eller hvis en slager blir spilt for mange ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dum Perignon Skrevet 4. august 2005 #9 Del Skrevet 4. august 2005 Eller hvis en slager blir spilt for mange ganger. ← *Slå meg, spebarn, en gang til* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 4. august 2005 #10 Del Skrevet 4. august 2005 Skal det være en parac..eh..jeg mener litt nakotika? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dum Perignon Skrevet 4. august 2005 #11 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg røyer ikke, men tar gjerne et gram i festlig lag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. august 2005 #12 Del Skrevet 4. august 2005 Ja, ja. Jeg synes uansett hun ikke skal slippe ustraffet, hun gikk jo med på å smugle noe hun trodde var narkotika. Sikker surt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 5. august 2005 #13 Del Skrevet 5. august 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2005 #14 Del Skrevet 5. august 2005 Noen som vet hvordan hun ble avslørt? *Narkohunder kan det ikke være, vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. august 2005 #15 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Virker som en avledningsmanøver det der.... vi sender henne avgårde med paracet, og så tipser vi politiet om at hun kommer, og imens går mannen/kvinnen med den egentlig dopen rett forbi, fordi tollerne er opptatt med damen de er tipset om..... Forresten ville hvem som helst ha blitt lurt av det der. Folk flest ser ikke forskjell på det ene pulveret i forhold til det andre. Kunne vært melis for den saks skyld. Hva med deg Dum Perignon - vil du påstå at du ikke ville blitt lurt av det der, hvis du i utgangspunktet hadde sagt ja til muligheten for lettjente penger? Endret 5. august 2005 av mysan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest La Flaca ii Skrevet 6. august 2005 #16 Del Skrevet 6. august 2005 Virker som en avledningsmanøver det der.... vi sender henne avgårde med paracet, og så tipser vi politiet om at hun kommer, og imens går mannen/kvinnen med den egentlig dopen rett forbi, fordi tollerne er opptatt med damen de er tipset om..... Forresten ville hvem som helst ha blitt lurt av det der. Folk flest ser ikke forskjell på det ene pulveret i forhold til det andre. Kunne vært melis for den saks skyld. Hva med deg Dum Perignon - vil du påstå at du ikke ville blitt lurt av det der, hvis du i utgangspunktet hadde sagt ja til muligheten for lettjente penger? ← Akkurat det jeg ville poengtere selv også Mysan. Det er alltid en eller annen "idiot" som blir sendt avgårde med et kg eller to (ofte ekte vare også) mens en annen på samme fly sitter på storforsendelsen. Avledninginsmanøveren får ofte tilbud om VELDIG bra betaling for et mindre parti og burde sånn sett lukte lunta. Det er litt FOR lettjente penger liksom. Kjenner til en gutt som gikk på bløffen og havnet i fengsel etter å ha tatt med dop fra Gran Canaria. Huff huff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dum Perignon Skrevet 6. august 2005 #17 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Folk flest ser ikke forskjell på det ene pulveret i forhold til det andre. Kunne vært melis for den saks skyld. Hva med deg Dum Perignon - vil du påstå at du ikke ville blitt lurt av det der, hvis du i utgangspunktet hadde sagt ja til muligheten for lettjente penger? ← Selvsagt hadde jeg ikke latt meg lure, av den grunn at jeg har solid opplæring i identifisering av ymse stoff og at jeg aldri ville sagt ja til noe sånt uten å være tilstede mens forsendelsen ble klargjort. Men jeg ser poenget ditt, det er nok av ignorante idioter som tjener penger "usett." Paracet, fylte kondomer, litt sprengstoff i et magebelte... - alt kan selges. Endret 6. august 2005 av Dum Perignon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2005 #18 Del Skrevet 7. august 2005 Ok, Perignon - du ville ikke latt deg lure fordi du har solid utdannelse i å identifisere ulike stoffer, og fordi du tydeligvis også har såpass kjennskap til bransjen at du ville forlangt å være tilstede ved pakkingen av varen. Det gjelder jo ikke folk flest vettu. Det er ikke dermed sagt at: Kvinner ikke skjønner en dritt.... eller hva nå overskriften i tråden heter.... Jeg anser ikke meg selv som spesielt teit på de fleste områder, men hadde jeg vært veldig i beit for penger og ikke hadde hatt skrupler når det kommer til dop, så kunne jeg også ha gått på den der. Rett og slett fordi jeg har null og niks peiling på dop eller bransjen forøvrig... aner ikke om jeg ser forskjell på coke og melis jeg, for jeg har aldri sett coke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dum Perignon Skrevet 7. august 2005 #19 Del Skrevet 7. august 2005 Overskriften er valgt for å få minst ett kjønn til å lese... Apropos kokain og melis, så vet du vel strengt tatt ikke om du har sett kokain eller ikke hvis du ikke kan se forskjellen? Sikker på at du ikke husker en kake som gjorde hele selskapet litt mer rødneset enn vanlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 8. august 2005 #20 Del Skrevet 8. august 2005 Ja, ja. Jeg synes uansett hun ikke skal slippe ustraffet, hun gikk jo med på å smugle noe hun trodde var narkotika. Sikker surt da Så det og bli stoppet på tollen og bli fratatt verdier av seg selv, - det er ustraff det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå