Pappi Skrevet 20. november 2020 #21 Skrevet 20. november 2020 Til vanlig to dager i uka, 1-2 enheter. Drikker mer enn det kanskje 10 ganger i året.
intexus40 Skrevet 20. november 2020 #22 Skrevet 20. november 2020 Tok tre øl på julebord i fjor. Ser skummelt ut mt julebord i år..
SoWhat? Skrevet 20. november 2020 #24 Skrevet 20. november 2020 Jeg drakk vin til h er middag for sånn ca ett år siden. Så skjedde en ulykke og jeg går på medisiner. Drikker lite nå. Ikke til h er middag lenger,for å si det sånn. Sjelden egentlig. Savner vin til mat iblant,men blir så trett. Så lite alkohol her for tiden... 🙂 går helt greit det
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #25 Skrevet 20. november 2020 12 minutter siden, Nidarosen said: Mens jeg sjeldent har historier å fortelle, føler meg kanskje litt kjedelig, men har i vært fall tatt livet helt rolig, og trives med det Det siste der er det viktigste, å kunne trives med hva man gjør, enten det er å bli full eller det er å la være. Nest viktigste er nok å respektere andres valg (ikke at jeg sier du ikke gjør det!). Skjønner at godt at du er veldig var for det med din bakgrunn/erfaring, og så lenge du har det greit uten, så er det jo heller ikke så stort problem. Kanskje du må prøve deg litt i veldig trygge rammer, om du har et ønske om å bli tryggere på det å være beruset. Anonymkode: 6760c...775 2
Gjest Kirsebæra Skrevet 20. november 2020 #26 Skrevet 20. november 2020 Det er så sjeldent at jeg husker datoen sist jeg drakk et glass vin. Bruker en medisin som øker leververdiene ganske mye og må være veeeldig restriktiv på alkohol, ellers kan jeg risikere å ikke få medisin en periode.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #27 Skrevet 20. november 2020 2 timer siden, Galdhøpiggen skrev: Hvor ofte drikker du alkohol og drikker du vanligvis så mye så du blir full? Drikker 0-2 ganger i året. Har aldri noen gang vært full. 29 år gammel. Anonymkode: f9351...fde
Gjest Lisa Rowe Skrevet 20. november 2020 #28 Skrevet 20. november 2020 Hvor ofte jeg drikker varierer litt, kan drikke ukentlig i fire måneder i strekk og deretter gå to måneder uten å drikke en dråpe. Men når jeg først skal drikke, så er det for å bli full og dra på byen. Jeg er ung, og det er en ganske stor drikkekultur her jeg bor.
pia mater Skrevet 20. november 2020 #29 Skrevet 20. november 2020 46 minutter siden, Galdhøpiggen skrev: Jeg er utrolig heldig der, jeg blir nesten aldri dårlig dagen etter uansett hva jeg drikker, ikke hodepine, ikke kvalm, kroppen er faktisk helt 100% det må ha vært guds gave til meg selv om han ikke liker brennevin og det å drikke seg drita 😂 Åh heldig! Jeg blir dehydrert bare av å se på en øl 🥴 og drikker jeg noe sterkere blir jeg så uggen dagen etter, så er så sjeldent jeg orker det 🙈
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #30 Skrevet 20. november 2020 Hver dag, 2-3 enheter. Anonymkode: e7d49...18c
ajarRun Skrevet 20. november 2020 #31 Skrevet 20. november 2020 Min religion foreskriver et absolutt hellig rituale av å røyke sigarer og drikke alkohol før, etter og hvis nødvendig under ethvert måltid. Blir relativt sjeldent full.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #32 Skrevet 20. november 2020 Lørdag og søndag. Drikker meg brisen, noen ganger full. Anonymkode: bf80a...2ec
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #33 Skrevet 20. november 2020 37 minutter siden, Nidarosen said: Har jo vurdert det med venner, men jeg er rett og slett redd for det. Har opplevd så mange fulle voksne i min oppvekst at tanken på å være full (eller å miste kontroll) er langt utenfor min komfort sone. Rett og slett ubehagelig for meg å være rundt veldig fulle mennesker å. Takler brisen, men allerede der blir jeg skeptisk. Syns ikke det er noe galt i å like å bli full, hvis man føler det er trygt, men for meg går det bare ikke. Kan vell si jeg ønsker jeg ikke var å redd og heller var som deg. Det er både bra og dårligere sider av begge. Du har sikkert opplevd mye morsomt, men kanskje også ting som ikke er fult så morsomt? Mens jeg sjeldent har historier å fortelle, føler meg kanskje litt kjedelig, men har i vært fall tatt livet helt rolig, og trives med det Jeg har hatt det nøyaktig som deg i oppveksten (litt for mye hele tiden) og lenge skulle jeg ikke drikke alkohol, fordi jeg ble usikker og redd rundt fulle folk, det som hjalp meg *over kneika* var og være rundt mennesker som du stoler på og er glade i deg, jeg innså vel ganske fort at for min del var det kanskje noe av usikkerheten med og ikke helt vite hvor man hadde folk (at de kunne begynne og kauke, slåss etc) Men ja, drakk meg ganske så snydens her en dag, kan ikke huske at jeg la meg en gang, da jeg åpnet kjøleskapsdøra dagen etter så jeg at det bare manglet 3!!!! Øl, var litt lenge siden sist. Mann forresten. Anonymkode: 50be0...de7 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #34 Skrevet 20. november 2020 5 minutter siden, ajarRun said: Min religion foreskriver et absolutt hellig rituale av å røyke sigarer og drikke alkohol før, etter og hvis nødvendig under ethvert måltid. Blir relativt sjeldent full. Sigarer er jo skikkelig digg, er nesten som og spise røyken. Anonymkode: 50be0...de7
knulleGuden666 Skrevet 20. november 2020 Forfatter #35 Skrevet 20. november 2020 53 minutter siden, Nidarosen skrev: Har jo vurdert det med venner, men jeg er rett og slett redd for det. Har opplevd så mange fulle voksne i min oppvekst at tanken på å være full (eller å miste kontroll) er langt utenfor min komfort sone. Rett og slett ubehagelig for meg å være rundt veldig fulle mennesker å. Takler brisen, men allerede der blir jeg skeptisk. Syns ikke det er noe galt i å like å bli full, hvis man føler det er trygt, men for meg går det bare ikke. Kan vell si jeg ønsker jeg ikke var å redd og heller var som deg. Det er både bra og dårligere sider av begge. Du har sikkert opplevd mye morsomt, men kanskje også ting som ikke er fult så morsomt? Mens jeg sjeldent har historier å fortelle, føler meg kanskje litt kjedelig, men har i vært fall tatt livet helt rolig, og trives med det Hvis du er redd for det og ikke føler deg komfortabel til det så bør du la det være ja. Hvis du allikevel vil prøve det ut så gjør det med din beste venninne eller en annen du stoler 120% på 🙂 Ja jeg har opplevd veldig mye morsomt og en del litt mindre morsomt, det kommer man seg nok ikke uten om man er en aktiv fester. Men har heldigvis ikke opplevd noe farlig eller noe veldig pinlig som jeg vet hvertfall 😛 Du trenger på ingen måte å føle deg kjedelig, du kan oppleve mye morsomt om du er med noen du stoler på på fest men selv ikke drikker, da er du den eneste som er ved sine fulle fem og ser alt det gale og rare de andre gjør 😂 slikt blir det gode historier ut av 👍 2
knulleGuden666 Skrevet 21. november 2020 Forfatter #36 Skrevet 21. november 2020 34 minutter siden, pia mater skrev: Åh heldig! Jeg blir dehydrert bare av å se på en øl 🥴 og drikker jeg noe sterkere blir jeg så uggen dagen etter, så er så sjeldent jeg orker det 🙈 Da er vi nok litt forskjellige der, jeg tåler en god del alkohol før jeg merker det, for meg går det mest i sprit/vodka på minimum 30%. Hadde nok ikke klart det eller villet det om jeg hadde vært dårlig dagen etter, så er jævla glad jeg har det privilegium her i livet at jeg slipper det. Det eneste minuset med å være det er at det er lettere å tro at alt er ute av blodet før det er det og at bilkjøring føles mer rett når man er oppegående som det er om man er dårlig med hodepine osv. Har en veldig god sikkerhetsmargin før jeg kjører da jeg jobber med sikkerhet på vei 👍 1
Jdz Skrevet 21. november 2020 #38 Skrevet 21. november 2020 Kanskje litt for ofte. Kan fort bli 4-5 dager i uka. Ikke knyttet til bestemte ukedager. Blir sjelden full, men kan bli alt fra 1-5 enher.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #39 Skrevet 21. november 2020 7 timer siden, Galdhøpiggen skrev: Hvor ofte drikker du alkohol og drikker du vanligvis så mye så du blir full? Tja, et par ganger i året...hver 2 mnd ca... Anonymkode: fa4a1...8ee
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #40 Skrevet 21. november 2020 5 timer siden, Galdhøpiggen skrev: Hvorfor drikker du om du dater en veldig heit fyr da? For at han vil det eller at du føler kommunikasjonen osv blir bedre med litt alkohol innabords? Ikke bare kommunikasjonen men dansefoten og andre ting, som at jeg tør å ta mer initiativ eller ikke er så stiv om han gjør det. Anonymkode: 48c1d...945
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå