Gå til innhold

kjenner man at man blir gravid?

Gjest prøver

Anbefalte innlegg

Gjest prøver

Dumt spørsmål, men kjenner man at man blir gravid? Vi prøver nå å få barn for første gang. Jeg har regelmessige perioder og vi hadde sex dagene rundt eggløsning. Etter det har jeg hatt litt "murring" som ligner mens-smerter i magen, jeg har vært trøttere enn vanlig og jeg er varmere enn vanlig. Så nå går jeg og lurer på om dette er fordi det var full klaff på første forsøk eller om det er bare noe jeg innbiller meg...

Er vel ikke noe vits å ta graviditetstest før etter at neste mens skal være? (håper inderlig jeg ikke får neste mens da :) )

Nå har jeg blitt akkurat så opphengt i å bli gravid som jeg IKKE skulle bli! Har prøvd å overbevise meg om at det kan ta tid å bli gravid og at dette ikke er noe jeg skal bli fiksert på før lenge etter jul og så har jeg fått helt dilla :overrasket:

Får vel ikke neste mens uansett nå når jeg er så opphengt i dette at det sikkert skipler hele systemet.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prøver
Man kan kjenne festesmerter når egget fester seg. Men ikke alle gjør det.

Lykke til med prøvingen!

Får håpe det er festesmerter da! Men det er nesten for godt til å være sant hvis vi skulle fått full klaff på første forsøk :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror man kan bli så opphengt på graviditet at man både blir kvalm, trøtt, hoven og alt som er, fordi man kjenner etter hele tiden, og ønsker det så sterkt.

Sånn var det for meg også da vi prøvde. (Det hører kanskje med til historien at jeg faktisk var gravid, selv om jeg bare sa til meg selv at jeg sikkert bare innbilte meg symptomene. Så det kan jo være tilfelle for deg også.)

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver

Skal ikke ha mensen før neste uke, så jeg får ikke sjekket før da. Skal i alle fall ikke nevne noe om dette til samboern før jeg vet og prøve å tenke på noe annet til da (omtrent som det går :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg hadde festesmerter. Tenkte at det ikke kunne stemme, at vi skulle være så heldig å få klaff så fort, men... jeg testa positiv.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prøver

Den potensielle barnefaren ringte i morges og sa han var syk og hadde kastet opp og derfor ikke gikk på jobb. Lite sannsynlig at han har fått morgenkvalme på grunn av den mulige graviditeten....

Da er det mer sannsynlig at jeg ikke er helt i form om dagen på grunn av et eller annet virus som vi begge har..... Fillern, fillern. FILLERN!!!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulempen med disse symptomene på graviditet er at de er forbausende like menssymptomer... Murringer, stikkinger, ømme bryst osv.

Noen kjenner det helt tydelig, for sånne som meg så tror jeg ikke det, for jeg kjenner noe hele tiden jeg (tror jeg kjente noe nå, bare fordi jeg tenkte på det! :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...