AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #1 Del Skrevet 20. november 2020 Døden er det samme som slik det var før vi ble født... Ingen tanker, ingen følelser, ingen bevissthet, ingenting... Etter at vi har forlatt livet, får vi mest sannsynlig aldri muligheten til å eksistere igjen... Det er dette livet vi har, og så er det svart for evig og alltid... Noen som gleder seg? Anonymkode: 40a09...1b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine bb Skrevet 20. november 2020 #2 Del Skrevet 20. november 2020 det er ingen som vet hva som skjer etter man dør, jeg tror på at jeg har en bevissthet og at når jeg dør så møter jeg alle mine kjære igjen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antiviruset Skrevet 20. november 2020 #3 Del Skrevet 20. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Døden er det samme som slik det var før vi ble født... Ingen tanker, ingen følelser, ingen bevissthet, ingenting... Etter at vi har forlatt livet, får vi mest sannsynlig aldri muligheten til å eksistere igjen... Det er dette livet vi har, og så er det svart for evig og alltid... Noen som gleder seg? Anonymkode: 40a09...1b5 Det vet jo du faktisk ikke noe om. Så litt vanskelig og være skråsikker på akkurat dette. Jeg er kristen og tror på et liv etter døden, gleder meg på en måte til og få dette bekreftet og ikke minst oppleve den tryggheten og den dimensjonen. Elsker også livet, så hvorfor ha hastverk med det? Det kommer når det kommer, det er ikke noe jeg skal søke. Gud bringer meg dit når han vil akkurat det. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #4 Del Skrevet 20. november 2020 Nei overhodet ikke. Jeg har et svært begrenset liv med sykdom som hemmer meg i dagliglivet, og dårlig rådsiden je er uføretrygdet men jeg vil heller være i live enn å dø. Jeg gruer meg til livet er over. Anonymkode: 8770c...888 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #5 Del Skrevet 20. november 2020 Nei, vil leve, og være frisk og rask. Anonymkode: 3195a...03c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #6 Del Skrevet 20. november 2020 Ja, skal bli deilig, forhåpentligvis. Anonymkode: 6233a...668 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hudpleier Skrevet 20. november 2020 #7 Del Skrevet 20. november 2020 Overhode ikke! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #8 Del Skrevet 20. november 2020 7 minutter siden, AnonymBruker said: Døden er det samme som slik det var før vi ble født... Ingen tanker, ingen følelser, ingen bevissthet, ingenting... Etter at vi har forlatt livet, får vi mest sannsynlig aldri muligheten til å eksistere igjen... Det er dette livet vi har, og så er det svart for evig og alltid... Noen som gleder seg? Anonymkode: 40a09...1b5 Ja, desto før, desto bedre. Dessverre, men ja, jeg ser virkelig frem til at denne langvarige piningen er over. Dystert, og heldigvis er det ikke slik for majoriteten av folk. Anonymkode: aeb3c...617 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 20. november 2020 #9 Del Skrevet 20. november 2020 Kan ikke si jeg gleder meg eller gruer meg. Tror og vi ender opp der vi var før vi kom her om vi var et sted da. 😄 Vil leve så lenge jeg kan, ønsker å se guttungen godt voksen med egen familie før jeg tar turen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #10 Del Skrevet 20. november 2020 Det gjør jeg. Har sett nok. Anonymkode: 8ab1c...657 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #11 Del Skrevet 20. november 2020 Nei, jeg er for opptatt med å ha et så bra liv jeg kan i nåtid og jeg ser fremover noen dager av gangen. Døden kommer en gang, men jeg håper jeg får mange gode år enda. Eller i alle fall litt over middels bra. En skal ikke være stornøyd heller. Anonymkode: 1ee75...5f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #12 Del Skrevet 20. november 2020 14 minutter siden, Trine bb skrev: det er ingen som vet hva som skjer etter man dør, jeg tror på at jeg har en bevissthet og at når jeg dør så møter jeg alle mine kjære igjen. Så koselig å høre! Skulle ønske at jeg klarte å tenke sånn... Anonymkode: 40a09...1b5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #13 Del Skrevet 20. november 2020 Jeg er mere redd for å dø, fordi jeg frykter det du beskriver som positivt .Jeg vil eksistere og vil ikke at familie skal bli lei seg. Anonymkode: 77b0e...71a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #14 Del Skrevet 20. november 2020 Ja, gleder meg enormt! Bare håper jeg har lært det jeg skulle slik at jeg slipper en masse pes på andre siden 🙄 Har hørt så mange nær-døden-opplevelser nå at jeg er nesten ikke redd. Jeg er så sliten også, så bare det å få slappe av... Anonymkode: b9acd...867 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #15 Del Skrevet 20. november 2020 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Døden er det samme som slik det var før vi ble født... Ingen tanker, ingen følelser, ingen bevissthet, ingenting... Etter at vi har forlatt livet, får vi mest sannsynlig aldri muligheten til å eksistere igjen... Det er dette livet vi har, og så er det svart for evig og alltid... Noen som gleder seg? Anonymkode: 40a09...1b5 Spørs hva man tror på. Ifølge Bibelen vil de som ikke tror forblir nok døde, resten får gjennoppstå og få evig liv. Det ser jeg frem til ja, å få treffe igjen familiemedlemmer og venner som har gått bort iløpet av årene. I mellomtiden nyter jeg dette livet og forsøker å gjøre så godt jeg kan. Anonymkode: 63be6...b3d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #16 Del Skrevet 20. november 2020 Ja.. Anonymkode: ec599...750 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #17 Del Skrevet 20. november 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, gleder meg enormt! Bare håper jeg har lært det jeg skulle slik at jeg slipper en masse pes på andre siden 🙄 Har hørt så mange nær-døden-opplevelser nå at jeg er nesten ikke redd. Jeg er så sliten også, så bare det å få slappe av... Anonymkode: b9acd...867 Har også lest om mange som sier at det blir helt svart, men ja... jeg vet ikke... Anonymkode: 40a09...1b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #18 Del Skrevet 20. november 2020 Ja, jeg føler meg ganske ferdig nå Anonymkode: f22d9...fb8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Giftmann30 Skrevet 20. november 2020 #19 Del Skrevet 20. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Døden er det samme som slik det var før vi ble født... Ingen tanker, ingen følelser, ingen bevissthet, ingenting... Etter at vi har forlatt livet, får vi mest sannsynlig aldri muligheten til å eksistere igjen... Det er dette livet vi har, og så er det svart for evig og alltid... Noen som gleder seg? Anonymkode: 40a09...1b5 Kunne ønske dette var sant , etter døden kommer nye livsløp, nye utfordringer og mere slit, men også mye flott. Man levere ikke kun en gang, bevisstheten beveger seg videre. Hadde vært digg om det var over når dette livet er over, men det er feil. man vi stadig få mere utfordrer livsløp for å kunne vokse spirituelt og en dag komme til kilden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 20. november 2020 #20 Del Skrevet 20. november 2020 Nei, men jeg gleder meg til å sovne hver kveld. Og det er jo noe av det samme. Kanskje. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå