siebaeo Skrevet 4. august 2005 #1 Del Skrevet 4. august 2005 Huff, nå holder jeg på å gå på en smell tror jeg.. Eksen (som flyttet langt avsted da det ble slutt) er i byen på ferie. Og det er så alt for hyggelig. Trodde det ikkevar noe problem først og han overnattet hos meg et par netter(hadde bedre sex enn på maaaange år... ) . Trodde det bare var hyggelig kos uten problemer og følelser. Både jeg og han ga uttrykk for det. Helt til han helt uforventet stjal seg til et kyss på munnen da jeg skulle kysse han på kinnet etter en kveld hos felles kompiser. Og jeg fikk skikkelig sug i magen!! Ble både litt redd og sjokkert over følelsen.. Høres kanskje litt teit ut etter at vi har har hatt sex, men det lille kysset betyr på en måte så mye mer... Jeg har jo både sett og merket at han oppfører seg anderledes overfor meg enn før, mange fler komplimenter og lange blikk osv, spesiellt når han er full (typisk..) men også når han er edru!! Han er ikke av den verbale og veldig følsomme typen så det gjør litt inntrykk på meg. Og etter det lille kysset har jeg merket at det er noe mer mellom oss. (skjedde igjen dagen etter..) Huff, blir så forvirret.. Han sier og gjør så mye mer av det jeg savnet da vi var sammen (som faktisk var en stor del av grunnen til at jeg gjorde det slutt...) Jeg VET at han føler noe for meg og.. Det er som en spenning har oppstått mellom oss uten at vi prater om det.. tør ikke ta det opp.. ikke enda.. Er liksom redd for at det er en boble som sprekker så snart man snakker om det. Men han reiser jo om ikke så lenge, og jeg må jo finne ut av dette før det! På den ene siden tenker jeg at dette kan jeg bare ikke innbille meg..(var jo sammen i 8 år så jeg kjenner han ganske godt kan man si), men så er jeg redd for at jeg lar meg rive med av følelsen for så å oppdage at han ikke er så interessert alikevel.. Tenker at hvorfor skulle ikke de samme problemene oppstå en gang til om vi prøver igjen..? (følte meg ikke sett og spenningen og sexen svant hen...) Skal jeg utsette meg for det en gang til? men samtidig tenker jeg at enn om jeg angrer på at jeg ikke gjorde det?! Hva om han virkelig er den jeg skal være sammen med? Ååå, blir sprø av dette! Vi har det så gøy sammen og liker så mange av de samme tingene. Et av poblemene vi hadde (det største...) var sexen. Og nå har vi jo bare hatt supersex.. Men det er jo selvfølgelig anderledes og mer spennende nå som vi ikke er sammen.. Kan jo bli akkurat like stort problem om vi prøver igjen. Kaos, kaos, kaos i hodet mitt.. Håper det bare er et lite blaff som går over. Har ikke lyst på kjærlighetssorg igjen. Kanskje skjønner jeg ikke hva det var jeg tenkte på om et par uker.. Han er min eneste ordentlige eks så jeg har ingenting å sammenligne med. (leste akkurat Towelies innlegg og er redd det er samme situasjonen jeg er oppi ...) Han har reist et annet sted nå og kommer ikke tilbake på noen dager så jeg får litt pusterom til å tenke før han kommer tilbake. ...noen synske der ute som kan gi meg fasiten? Huff, gleder meg til dette er over, uansett utfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. august 2005 #2 Del Skrevet 4. august 2005 Fasiten har jeg ikke, men har gått igjennom nesten det samme: sammen med en kjempefyr, slutt, sex, og nå i går slutt på sexen For litt siden (kanskje litt over en måned) pratet vi endelig om sexen vi hadde hatt, 15 mai (det fortsatte jevnlig etter det, fler ganger i uka) det var vel 2 måneder som gikk at vi hadde sex uten å prate om det og det var så fælt å ikke vite om han gjorde det for han hadde følelser for meg eller ikke! Så dere MÅ prate, ellers går det galt! Følelsene bare vokser og du blir så skuffet hvis det ikke ligger noe mer bak enn sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. august 2005 #3 Del Skrevet 4. august 2005 Hoho så nettopp du hadde lest mitt innlegg, da trengte jeg ikke komme med livshistorien min jo :D *treig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 4. august 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 4. august 2005 Ja, vi må vel det... Men nå blir han jo ikke her så lenge så det kan uansett ikke bli et sånnt "pule-forhold".. hadde vært lite ironisk etter at det var vårt største problem da vi var sammen... Men jeg må jo finne ut hva jeg føler så jeg ikke blir sittende å angre når han reiser og alt blir mye vanskeligere.. Har bare så lyst til å være sammen med han hele tiden.. nei nå tenker jag alt for mye på dette. kankje jeg tenker helt anderledes om noen dager.. håper det til deg, Towelie, håper du føler deg bedre snart du og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 4. august 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 4. august 2005 Hoho så nettopp du hadde lest mitt innlegg, da trengte jeg ikke komme med livshistorien min jo :D *treig* ← he he, typisk meg å gjøre noe sånt også Man er ikke treig, bare litt tjapp kanskje (prøver å lære meg å vri alt til det positive he he) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå