AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #1 Del Skrevet 20. november 2020 Noen med peiling på bil? Min 12 år gamle Toyota Corolla er vond å starte om morgenen. Vrir om nøkkel, alle lys tennes så plutselig går alt i svart og bilen er død. Prøver ett par ganger så starter den som ingenting har hendt. Hva kan det være? Anonymkode: 2bd7a...c9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #2 Del Skrevet 20. november 2020 Du må lade batteriet. Anonymkode: 45cd7...da9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 20. november 2020 #3 Del Skrevet 20. november 2020 Se etter om det er god kontakt mellom polsko og batteripoler. Om de ser fine ut, kan det likevel være dårlig kontakt på flatene. Du må ta ev begge og gjøre rent med en litt sanpapir. Samme symptom jeg har vert borti før, slik du beskriver det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #4 Del Skrevet 20. november 2020 2 timer siden, tdm900 skrev: Se etter om det er god kontakt mellom polsko og batteripoler. Om de ser fine ut, kan det likevel være dårlig kontakt på flatene. Du må ta ev begge og gjøre rent med en litt sanpapir. Samme symptom jeg har vert borti før, slik du beskriver det. Takk. Skal prøve det. Rett før dette startet så fikk jeg problemer med varmeapparatet. Får ikke slå vifta opp, bare ned. Må slå den av og på igjen, kan dette ha en sammenheng? Anonymkode: 2bd7a...c9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #5 Del Skrevet 20. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk. Skal prøve det. Rett før dette startet så fikk jeg problemer med varmeapparatet. Får ikke slå vifta opp, bare ned. Må slå den av og på igjen, kan dette ha en sammenheng? Anonymkode: 2bd7a...c9c Nei, tror ikke det Anonymkode: c6b64...18d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #6 Del Skrevet 20. november 2020 Batteriet eller starteren som snart tar kvelden Anonymkode: 0aafe...bb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #7 Del Skrevet 20. november 2020 Bytt til elbil. De starter alltid uansett hvor kaldt det er :) Anonymkode: 85815...1a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå