Gå til innhold

Hvorfor leker jenter hard-to-get?

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 19.11.2020 den 16.31, AnonymBruker skrev:

I mange tilfeller er jo jenter "hard-to-get" rett og slett bare fordi de ikke er interessert i gutten, og viser ingen form for interesse helt bevisst. Men likevel, i noen tilfeller er de hard-to-get, til tross for at de er interessert. Har liksom skjønt greia at det i stor grad funker at gutter er "uoppnåelig" å få blant jenter og at det er turn-on, men det virker som om jenter i stor grad tror at det er sånn vi gutter også fungerer. Altså, det er jo det også, men ikke i like stor grad vil jeg si.

Situasjonen er slik at jeg har dame, så dette gjelder ikke meg. Men jeg har en kompis, og jeg vet 100% at en jente er interessert i han. Hun har indikert det både til meg og venninnene hennes flere ganger i sosiale sammenhenger, og man merker det bare på hun.

Likevel har han prøvd å småhintet til henne via snap/melding at de kan finne på noe, men hun leker deilig tilbake og virker nesten uinteressert. Kan dette ha med å gjøre at hun ble uinteressert med en gang han viste interesse? Eller handler det om noe helt annet? Og hva gjør man i en slik situasjon?

Anonymkode: cd947...636

Hør her det er ingen jenter som er seriøse som leker "hard to get". Det du da opplever er faktisk en manglende interesse. Trekk deg tilbake og gå videre, har hun et snev av interesse så tar hun kontakt, og du kan ikke gjøre noe som helst med akkurat dette. Tar hun kontakt? Ikke vær for mye på, og ikke gi mer en du får.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså de gangene jeg virkelig har likt noen så har jeg tatt kontakt selv. De gangene jeg er hard to get så er jeg ikke sikker på motparten. Kan være at han er kjent for å være player, kanskje han har vært med noen jeg har kjent eller at jeg ikke er interessert 🤷‍♀️🤭 

men nå kan jeg ikke snakke for andre. Mulig hun er sjenert og venter på at han tar et skikkelig initiativ ? Ikke bare å høre om å henge en dag, men virkelig avtale tid og sted. Det kan hjelpe 😊

Anonymkode: 6622a...76b

Skrevet
On 11/19/2020 at 4:31 PM, AnonymBruker said:

I mange tilfeller er jo jenter "hard-to-get" rett og slett bare fordi de ikke er interessert i gutten, og viser ingen form for interesse helt bevisst. Men likevel, i noen tilfeller er de hard-to-get, til tross for at de er interessert. Har liksom skjønt greia at det i stor grad funker at gutter er "uoppnåelig" å få blant jenter og at det er turn-on, men det virker som om jenter i stor grad tror at det er sånn vi gutter også fungerer. Altså, det er jo det også, men ikke i like stor grad vil jeg si.

Situasjonen er slik at jeg har dame, så dette gjelder ikke meg. Men jeg har en kompis, og jeg vet 100% at en jente er interessert i han. Hun har indikert det både til meg og venninnene hennes flere ganger i sosiale sammenhenger, og man merker det bare på hun.

Likevel har han prøvd å småhintet til henne via snap/melding at de kan finne på noe, men hun leker deilig tilbake og virker nesten uinteressert. Kan dette ha med å gjøre at hun ble uinteressert med en gang han viste interesse? Eller handler det om noe helt annet? Og hva gjør man i en slik situasjon?

Anonymkode: cd947...636

De vet at menn liker å jakte å vil menn som har byttett sitt lett blir fort lei. 

Anonymkode: e749f...1c5

Skrevet

Fordi en del menn ikke ønsker noe seriøst med en som er «easy to get». 

Anonymkode: 43fac...29d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...