Gå til innhold

Kikke eller bli sett?

Sykepleieren

Anbefalte innlegg

Jeg lurer litt på hva folk liker...kikke eller bli sett på i en erotisk situasjon.

Jeg tenner mer på å se andre enn å bli sett på selv..noen liker kanskje begge deler like godt eller ikke i det hele tatt--- hva tenner dere av disse tingene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Har egentlig aldri prøvd noen av delene, så jeg kommer tilbake til emnet når jeg vet mer :D.

Forsåvidt, det å se høres jo mere gøy ut enn å bli sett. Men det er da vel individuelt, antar jeg. Har egentlig aldri vurdert akkurat det der så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har ikke så mye erfaring med det å bli sett (og hørt), men å se og ikke minst å høre andre elske tenner meg. Har opplevet det noen ganger på hotell.

Voksen kvinne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kosejente

Syns d hadde vært spennende både og se og bli sett. Men har ikke prøvd noen av delene.....ennå :wink: Men kan bare forestille meg at jeg ville foretrukket å se ...."live" da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt et forhold hvor det tente oss begge med speil! På den måten fikk vi både se og bli sett, og likevel intimiteten.

Aktører i vår egen film liksom.

V hadde store faste speil, men også mellomstørrelser som kunne plasseres etter ønske om hva vi ville fokusere på.

m.v.h.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker best tanken på å bli sett. Det å se på blir litt for kjedelig for min del; litt for konkret. I grell kontrast til mange menn jeg har møtt, så blir det visuelle underordnet.

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...