AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #1 Del Skrevet 19. november 2020 Jeg har tenkt en stund på å få barn alene ved å benytte donorsæd. Nå som det er korona, virker tidspunktet passende. Jeg kan bli gravid i ro og fred. Har vært i kontakt med en Fertilitetsklinikk. TSH lå på 2.50, og legen mente jeg burde begynne på Levaxin for å få den lavere. Jeg begynte på Levaxin for snart to uker siden, og tok blodprøver denne uken. Nå hadde TSH sunket ganske mye, og jeg lurer på om jeg er overdosert på Levaxin. Har hjertebank, er slapp og trøtt, med hodepine. Fikk en melding om at legen anbefalte å vente med inseminering til stoffskiftet er stabilt. Da må jeg i så fall vente til neste år, pga jul osv. Hadde i utgangspunktet en god følelse av å prøve nå. Jeg kan bestemme meg for å gjøre et forsøk likevel, til tross for legens anbefaling. Men er jo snakk om mye penger. Har begynt på folsyre og gjør andre ting som jeg tenker er bra for å bli gravid. Så syns det er litt kjedelig å vente i to måneder til. Har ikke så lang tid på meg på å bestemme meg. Noen som har noen tanker eller erfaringer? Ellers har alle prøver vært innenfor normalen altså. Anonymkode: fb418...756 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #2 Del Skrevet 19. november 2020 Du bør jo høre på legene, de vet jo best. Hvor gammel er du siden du har sånt hastverk at du ikke kan vente noen måneder? Det koster jo ganske mye også som du sier, så er jo best å vente til stoffskifte er på plass hvis det maksimerer sjansene for å lykkes. Anonymkode: d3be0...761 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #3 Del Skrevet 19. november 2020 Det haster ikke sånn sett altså, at tiden renner ut. Bare ble litt ivrig når jeg først hadde bestemt meg for at jeg ville gjøre dette hehe. Har kuttet ned på trening og lagt på meg litt for at det skulle bli lettere å bli gravid. Men går sikkert fint gjennom julen det og😛 Anonymkode: fb418...756 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #4 Del Skrevet 19. november 2020 Snakket med legen nå, og det viste seg at hun ikke hadde fått med seg den siste TSH- prøven. Så jeg kunne starte nå likevel, men trappe ned på Levaxin. Dette blir spennende! Ser jeg har fått resept på ovitrelle eggløsningssprøyte. Noen som har erfaring med denne? Har time hos legen der neste uke, så får høre da og🙂 Spent og glad for å få forsøke på baby nå hvert fall☺️ Anonymkode: fb418...756 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shabachtani Skrevet 19. november 2020 #5 Del Skrevet 19. november 2020 Jeg tok en eggløsningssprøyte i morges faktisk! Fordi klinikken jeg bruker ikke er åpen på lørdag og de vil innseminere meg før helga 🙄 De sier den garantert virker, så får se i morgen da 😂 Kjennes litt unødvendig siden jeg har hatt EL hver måned det siste året, men er det stengt på lørdag, så er det stengt på lørdag! Mitt første forsøk i Norge da jeg har sluttet å håpe på at det blir lett å reise til Stork. Rakk én gang der i februar, men ble ikke noe, og så stengte jo verden... Kjæresten min satte sprøyta, jeg syntes det var vanskelig å gjøre det selv. Så kanskje lurt å planlegge å få hjelp av en venn 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #6 Del Skrevet 19. november 2020 Takk for at du deler☺️ Tenkte på det med helgen jeg og ja. Skal ta ultralyd i midten av neste uke for å se hvordan det ligger an. Så får man se. Hørte at om man tok den sprøyten så kunne man time insemineringen til rett før eggløsning og, som skulle være bra. Tenkte å dra til Danmark jeg og siden det er billigere. Men vet jo ikke hvor lenge denne nedstengningen varer. Så da blir det å forsøke her foreløpig. Du får ha masse lykke til🤗 Oppdater meg gjerne om hvordan det går. Anonymkode: fb418...756 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå