AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #21 Skrevet 20. november 2020 7 minutter siden, AnonymBruker said: Har en kamerat som er litt der Jeg tror han er 32. Mange synes han er kjekk, men ingen orker ham på lang sikt. Tror det har blitt ganske mange flings, men aldri et varig forhold. Han har aspergers da, så det forklarer vel hvorfor han ikke klarer å åpne kjeften uten å si noe om amerikansk politikk eller Star Wars. Anonymkode: 09ee5...e1b Haha, huff, han blir kanskje i en tredje kategori 😂 man har incels, kjekke uten sosial intelligens og kjekke med andre forstyrrelser kanskje. Av de jeg har datet var den en som var så egoistisk at det er veldig komisk når jeg ser tilbake, han var typen som tok meg på cafe og bestilte kaffe til seg selv til og ta med, og så skysse oss ut døren igjen, koste seg med kaffen mens jeg bare «😳». Og av samtaler fisket han stort sett bare etter komplimenter, og vokste som en liten guttunge når jeg ga det. Han andre var mørk, mystisk og spennende, jeg falt pladask. Men han fikk panikk om vi var «voksne» i den forstand om jeg tok opp noe tema som ikke var overfladisk, eller om jeg tok på han. Han var den beste elskeren jeg har hatt, men la seg i skje med ryggen mot og nektet å snakke med meg etterpå om jeg ønsket kroppskontakt etter utløsning. Han tredje virket svært oppegående, var vakker, og jeg kunne ikke forstå hvorfor han aldri hadde hatt forhold. Han viste seg å ha helt syke regler om hvordan kvinner skal være, og hadde også en absurd grensesetting der man bare av seg selv skulle vite at man ikke skulle for eksempel ta seg et glass vann uten å spør han først. Disse mennene er jo mystiske playere i andre sine øyne, men jeg har fått helt panikk for evig single menn nå samme hvor kjekke de er. Enten må han ha hatt et seriøst forhold som var velfungerende, eller så må han være ung nok til at han ikke har rukket lange forhold enda, men fremdeles er emosjonelt tilgjengelig og ikke en låst freak. Anonymkode: 1f38e...c52 4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #22 Skrevet 20. november 2020 På 19.11.2020 den 11.41, AnonymBruker skrev: Enig...ville sagt det samme om en mann i 30-årene også. Det ligger som regel en god del bak at noen ikke har vært i et lengre forhold: redsel for forpliktelse, umodenhet, emosjonell utilgjengelighet, andre relasjonelle vansker som gjør det tricky å forholde seg til andre o.l. Det skjer jo i tillegg også en modningsprosess i det å erfare en del lengre forhold. Det å måtte tilpasse seg, inngå kompromisser, jobbe med ens kommunikasjon og væremåte. Jeg blir derfor svært skeptisk med menn som er eldre uten relasjonell erfaring. Anonymkode: 4a7fc...9f4 Kvinne her. Jeg har aldri vært i langt forhold av den enkle grunn at jeg ikke har vært på rett sted til rett tid, dvs. bare ikle truffet noen. Anonymkode: 52544...4b7 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #23 Skrevet 21. november 2020 På 19.11.2020 den 11.22, AnonymBruker skrev: Jeg ser igjennom det meste da, det er en egenskap jeg har. føler jeg da. Det er ikke så mange som kan skjule ting for meg, men jeg skal innrømme at jeg ikke skjønner så mye av ditt innlegg. Jeg bare savner en sunn og god relasjon uten emosjonell manipulering og kalde skuldre og sårede egoer over allt. Mannen jeg snakket med i går begynte tilogmed med manipulering. "jeg kommer aldri til å få meg en dame jeg. jeg er vel ikke bra nok for en dame som deg." - Neivel, om du sier det så. Anonymkode: ed68d...b5d Løp.. Disse er ikke noe å satse på. Sutrete og alt er andres skyld. Blir ingen bra relasjon Anonymkode: 78c63...3aa 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #24 Skrevet 21. november 2020 På 19.11.2020 den 11.22, AnonymBruker skrev: Mannen jeg snakket med i går begynte tilogmed med manipulering. "jeg kommer aldri til å få meg en dame jeg. jeg er vel ikke bra nok for en dame som deg." - Neivel, om du sier det så. Anonymkode: ed68d...b5d Herregud Anonymkode: bd363...fa6
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #25 Skrevet 21. november 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Har en kamerat som er litt der Jeg tror han er 32. Mange synes han er kjekk, men ingen orker ham på lang sikt. Tror det har blitt ganske mange flings, men aldri et varig forhold. Han har aspergers da, så det forklarer vel hvorfor han ikke klarer å åpne kjeften uten å si noe om amerikansk politikk eller Star Wars. Anonymkode: 09ee5...e1b Det finnes nok noen for ham og! Han er nok ikke den eneste i verden som liker politikk og starwars. Anonymkode: ed68d...b5d 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #26 Skrevet 21. november 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Løp.. Disse er ikke noe å satse på. Sutrete og alt er andres skyld. Blir ingen bra relasjon Anonymkode: 78c63...3aa Nei, det forstår jeg jo. Men synes det er fint at de er seg selv fra første slag ihvertfall. Merker det ikke matcher veldig raskt etter litt chatting. Men mannen er gjerne uenig og synes vi har kjempegod kjemi. Anonymkode: ed68d...b5d
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #27 Skrevet 21. november 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Haha, huff, han blir kanskje i en tredje kategori 😂 man har incels, kjekke uten sosial intelligens og kjekke med andre forstyrrelser kanskje. Av de jeg har datet var den en som var så egoistisk at det er veldig komisk når jeg ser tilbake, han var typen som tok meg på cafe og bestilte kaffe til seg selv til og ta med, og så skysse oss ut døren igjen, koste seg med kaffen mens jeg bare «😳». Og av samtaler fisket han stort sett bare etter komplimenter, og vokste som en liten guttunge når jeg ga det. Han andre var mørk, mystisk og spennende, jeg falt pladask. Men han fikk panikk om vi var «voksne» i den forstand om jeg tok opp noe tema som ikke var overfladisk, eller om jeg tok på han. Han var den beste elskeren jeg har hatt, men la seg i skje med ryggen mot og nektet å snakke med meg etterpå om jeg ønsket kroppskontakt etter utløsning. Han tredje virket svært oppegående, var vakker, og jeg kunne ikke forstå hvorfor han aldri hadde hatt forhold. Han viste seg å ha helt syke regler om hvordan kvinner skal være, og hadde også en absurd grensesetting der man bare av seg selv skulle vite at man ikke skulle for eksempel ta seg et glass vann uten å spør han først. Disse mennene er jo mystiske playere i andre sine øyne, men jeg har fått helt panikk for evig single menn nå samme hvor kjekke de er. Enten må han ha hatt et seriøst forhold som var velfungerende, eller så må han være ung nok til at han ikke har rukket lange forhold enda, men fremdeles er emosjonelt tilgjengelig og ikke en låst freak. Anonymkode: 1f38e...c52 Oi. Virker som du har mye erfaring med dating. Jeg hater dating så langt, det er så kjipt å avvise, bli avvist osv. Men merker jo at jeg vet hva jeg.vil ha. Helst noen som også har barn, som er omsorgsfulle og trygge og vet at man må være generøs med tid og samtaler og forståelse. Ønsker meg en slik skikkelig sunn god relasjon. Anonymkode: ed68d...b5d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå