Gå til innhold

Vektnedgang

Fremhevede innlegg

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skriver usammenhengnde, som en som er på randen av psykisk sammenbrudd. Du MÅ få deg mer søvn. Ikke narkotika. 

Anonymkode: 9ebd7...b24

Hvorfor nevner du narkotika? Det har intet med temaet å gjøre?

Anonymkode: 38f1d...0a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kunne selvfølgelig telt kalorier og hadde antagelig da funnet ut at jeg får i meg for mye, men jeg spiser normale porsjoner, og spiser til ca. Faste tider hver dag, frokost, lunsj, middag og kvelds, veldig sjeldent jeg rekker noe i mellom dem. Jeg spiser riktig nok grovbrød og ikke knekkebrød som alle anbefaler. Jeg er alene med barna, uten mye mulighet for avlastning utenom når jeg jobber kveld. Så å få gått seg en tur på kvelden er oftest vanskelig 😕

Anonymkode: 10dc9...6ca

Syns du skal få en oversikt over inntaket ditt likevel. "Normale porsjoner" er relativt. Hadde prøvd å begrense posjonene før du hiver deg på medikamenter. Ofte så skal det lite til. Jeg prøver selv å gå ned i vekt, og har fått meg noen oppkvikkere i løpet av denne tiden. Feks prosjonen med havregryn med melk og bær inneholdt 600 kalorier. Det er for mye for en frokost. Eller to "vanlige" brødskiver med "vanlig pålegg" ble faktisk 500 kalorier. Det er lett å undervurdere inntaket.

Anonymkode: a9f27...b88

• Liker 4
Skrevet

Er det ikke Mysimba som kan fungere for vektnedgang?

Jeg fikk det ikke av min lege da jeg led av fedme, så det spørs vel litt på legen om du kan få det. Er visst noen uheldige bivirkninger også, uten at jeg helt husker hva.

Jeg kjenner meg igjen altså, jeg spiser mer når jeg er nær sammenbrudd. Har gått ned mye, men mangler noen kilo, og som alenemamma i full jobb og uten avlastning så er det kjempevanskelig! Kroppen min skriker etter mat når jeg er så utslitt, ser for meg at du sliter med det samme ❤

Du kan dra til legen og høre for å se om du får litt starthjelp, men uansett er det livsstilsendring som er løsningen til varig vektnedgang 😊

Anonymkode: 73786...d27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...