AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #1 Del Skrevet 18. november 2020 Er så redd for hvilke bivirkninger vaksinen kan ha på fosteret. Er 28, så føler at jeg kan vente 1-2 år. Virker så trist å føde alene også. Flere i samme båt, eller gambler dere på at det går bra? Anonymkode: add78...467 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #2 Del Skrevet 18. november 2020 Jeg hadde ventet ett par år. For at vi voksne tar en vaksine som man ikke kan vite om har senbivirkninger er 1 ting og det må vi jo, det må vi for barna våre og fremtidige barn. Nå får vi ikke testet en covidvaksine i flere år før vi må ta den i bruk. Så tar alle voksne, så kan barna som ikke er i faresonen i det minste slippe en ny vaksine. Anonymkode: a701c...0be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #3 Del Skrevet 18. november 2020 Jeg har overhode ingen planer om å ta en vaksine før den er utprøvd i flere år, så fortsetter livet mitt som vanlig og gjør alt jeg har planlagt. Anonymkode: 5c8a0...8da 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #4 Del Skrevet 18. november 2020 jeg venter ikke med prøvinga. Anonymkode: d10a0...b9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #5 Del Skrevet 18. november 2020 For oss så kjørte vi på å ble gravide, ikke sikkert vaksinen hjelper (skal uansett ikke ta den selv) og man vet aldri hva som skjer om 1-2 år...plutselig har den mutert eller en ny sykdom, krig ...ja man vet aldri Det viktigste er uansett at du selv kjenner på hva som er rett for dere. Anonymkode: fbe29...9bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supernaturalfan Skrevet 18. november 2020 #6 Del Skrevet 18. november 2020 Venter ikke med prøving. Har ikke tenkt å ta vaksinen med det første uansett 😬 vil ikke være noe prøvekanin 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #7 Del Skrevet 19. november 2020 Jeg venter ikke, men jeg er 35 så jeg har ikke tid til å vente Hadde jeg vært 28 ville jeg nok vurdert å vente et par år men det kommer jo an på hvor man er i livet, planer fremover osv. Anonymkode: faf90...bab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå