Gå til innhold

Romaskin til leilighet?

Doge

Anbefalte innlegg

Jeg MÅ komme meg i form, og vurderer å skaffe meg en romaskin. Har forsøkt å gå turer, men det er så ekstremt kjedelig, spesielt nå som det er mørkt og vått ute. 
Har brukt Concept2 på gymmen og liker den veldig godt, men den bråker en god del så tenker at den ikke er så bra å ha i en leilighet mtp naboer.

Er det noen som vet om en ålreit romaskin som kan brukes i leilighet uten at man forstyrrer naboene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går greit, men kjøp matten som hører til.

Bruk den på dagtid, ikke helg :) 

Anonymkode: f4d45...4dc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en liten bod, så kan du jo sette den der. Jeg har 2 boder til min leilighet, der er det plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvor mye penger du vil legge i en romaskin, men vi har Waterrower og den bråker ikke i det hele tatt. Den lager bare en skvulpelyd. Men ikke kjøp den aller billigste, den mangler støydempingen de andre modellene har.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får også bra rimelige bodybikes - skikkelig spinningsykkel på finn.no.....det støyer jo ikke noe særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det går greit, men kjøp matten som hører til.

Bruk den på dagtid, ikke helg :) 

Ja, tror det er lurt! Har sett at det selges matter til dem :)

Har du en liten bod, så kan du jo sette den der. Jeg har 2 boder til min leilighet, der er det plass.

Har dessverre ingen bod der jeg har plass til den, så må ha den i stua. 

3 timer siden, nattsvermer skrev:

Jeg vet ikke hvor mye penger du vil legge i en romaskin, men vi har Waterrower og den bråker ikke i det hele tatt. Den lager bare en skvulpelyd. Men ikke kjøp den aller billigste, den mangler støydempingen de andre modellene har.

Skal sjekke det ut! :jepp:

Du får også bra rimelige bodybikes - skikkelig spinningsykkel på finn.no.....det støyer jo ikke noe særlig.

Ja, men jeg er ikke så glad i sykling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, AnonymBruker said:

Romaskin gir bedre allround trening for hele kroppen. Sykle kan man gjøre ute. F.eks til og fra jobb.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, nattsvermer said:

Waterrower heter muligens noe annet nå,.og koster en del. Men den er penere å se på enn andre romaskiner, og kan oppbevares stående.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Resignert skrev:

Waterrower heter muligens noe annet nå,.og koster en del. Men den er penere å se på enn andre romaskiner, og kan oppbevares stående.

Den heter det samme fortsatt :) https://www.waterrower.no/butikk/waterrower-romaskiner/romaskiner

At maskina kan settes opp er forresten et veldig godt poeng, og enda et argument for å velge den.

Dette er forøvrig samme maskin Frank Underwood brukte flittig i House of Cards for de som syns sånt er gøy.

Endret av nattsvermer
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...