-venter- Skrevet 18. november 2020 #21 Del Skrevet 18. november 2020 Jeg tok celleprøve samme dag jeg hadde festeblødning. Gikk helt fint😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #22 Del Skrevet 18. november 2020 6 minutter siden, -venter- said: Jeg tok celleprøve samme dag jeg hadde festeblødning. Gikk helt fint😀 Takk❤️ Anonymkode: 844ab...a38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuka Skrevet 19. november 2020 #23 Del Skrevet 19. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Følte deg truffet og ble usikker nå, siden du måtte gå til angrep? 😅 Du får fortsette å stole blindt på din partner, men sjansen for at han går bak ryggen din er meget tilstede. Anonymkode: b14c9...0ce Nei så absolutt ikke, men skjønner ikke behovet ditt for å trykke det i fjeset til en ukjent person 🤔 dårlig erfaring sjøl kanskje? Hatt min del av utroskap mot meg opp gjennom så kjenner igjen det uansett hvor god partner tror h*n er til å skjule det merker jeg det, så absolutt ingen fare her. Syns bare du kan gi faen i stikke nesa di inn i sånne ting når du hverken har noe nøytralt å si, positivt å si eller noe som helst med det 😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #24 Del Skrevet 19. november 2020 Jeg mister ABSOLUTT ikke utroskop. Aldri hatt UVI og mistenker det nå, samt at jeg skal ta celleprøve. Legen nevnte det som noe helt naturlig å ta samtidig siden det er mange år siden. Håper det går bra og vil høre med legen igjen når jeg er der. Hadde satt pris på om dere holdt dere til tema i tråden Anonymkode: 844ab...a38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #25 Del Skrevet 19. november 2020 Jeg tok de samme prøvene i DPO-perioden og det var ikke noen fare sa gyn Så bare ta prøvene, det påvirker ikke EL. Anonymkode: a6f6e...bf4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #26 Del Skrevet 19. november 2020 Ville bare oppdatere her, ble oppringt og forespørsel om jeg kunne komme allerede i dag. Noe jeg kunne Kjempegrei lege. Han nevnte at de testet for kjønnssykdommer som rutine. Vi begynte å snakke litt om prøvingen, og han sa at jeg bør satse på sex 2-3 ganger før. Sædcellene bruker tid på å svømme opp og EL- dagen kan derfor være for sent for noen. Anonymkode: 844ab...a38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå