AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #1 Del Skrevet 17. november 2020 Tenk at den veien gikk så fort. Ikke hadde jeg trodd at du skulle dø så fort. Det var ingen tegn til at du skulle forlate oss så tidlig. Plutselig ble du syk. De to operasjonene var for tøft for kroppen din. Det var så tøft for kroppen din at du døde, men du visste det var over. Du hadde aldri gitt bestefar farvel på den måten før. Vi tenkte ikke over det før det var for sent. Eller han tenkte ikke over det. Han syntes bare det var stas med den kyssen hann fikk. Vi andre fikk vite den farvelen etter du døde. Alt falt liksom på plass. Akkurat som om du visste hva som kom til å skje. Jeg vet du var glad i meg (ditt barnebarn), Likevel lurer jeg på om du var glad i meg. Skulle så ønske jeg fikk tatt ordentlig farvel med deg. Jeg trodde du var udødelig, men nå ser jeg at det er ingen som er udødelig. Jeg elsker deg ❤️ Hade ❤️ Anonymkode: 66c57...ad0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #2 Del Skrevet 17. november 2020 Kondolerer så mye ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ Anonymkode: 9f764...be2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #3 Del Skrevet 17. november 2020 Så trist og samtidig vakkert. Kjenner meg igjen 💔 Anonymkode: efc46...271 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå