Gjest Frøken Dings Skrevet 24. september 2002 #21 Del Skrevet 24. september 2002 ...Og Nytt på Nytt er jo en sikker vinner på fredagskvelden. Med en liten i hus blir det mange fredagskvelder på sofaen i forhold til før, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 24. september 2002 #22 Del Skrevet 24. september 2002 Noen flere som må inngå kompromier når det gjelder tv-titting?? Nei,vi har to stykk tv-er. En liten på soverommet og en stor i stuen. Om jeg ser på en stor eller liten tv spiller ingen rolle. Bare jeg slipper å krangle om det, og "ofre" meg og nå er det min tur etc. En liten tv koster et par høvdinger og er absolutt verdt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 24. september 2002 #23 Del Skrevet 24. september 2002 hehe....Robinson er og blir et must når det sendes. Jeg er jo vant til en stille time alene foran tv`n jeg da, når det sendes. Nå er situasjonen den at det er en til som skulle hatt noe å sagt ang tv-titting, og det var like før jeg måtte gi tapt for "gutta på tur". Heldigvis kom mannen til fornuft og der ble han like hekta som meg, etter EN episode. Ellers er det full tv-kveld trsdager med Ally og Friends og kongen av Queens......... Bruker kanskje ltt for mye tid foran boksen???*funderer på dette til en annen gang* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salina Skrevet 24. september 2002 #24 Del Skrevet 24. september 2002 Jeg må se Buffy! En kjempe bra serie. Og Spike er såååååå fin... Friends må jeg også se.... Home and away ser jeg på i selskap av min kjære mor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella Skrevet 24. september 2002 Forfatter #25 Del Skrevet 24. september 2002 Ser at det er mange som liker å se på TV her ja... :D Lurte litt på hva "The West Wing" var - det har jeg aldri hørt om.... Egentlig skulle man hatt mere tid så man fikk sett og hørt på alt det man ville..eller kanskje ikke...Jeg må innrømme at jeg gjerne skulle sett mere seriøs og "dyptgående" programmer..istedenfor sitter jeg altså her! Min mor følger også med på "Home and Away"... Mirabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 24. september 2002 #26 Del Skrevet 24. september 2002 "The west wing" kalles for "Presidenten" på norsk. Den går på NRK 1 om søndagene nå. I USA er serien kjempepopulær og vinner den ene Golden Globe og Emmy etter den andre år etter år. Fikk vel 4 Emmy tidligere i uken. Det som er dumt er at NRK har kjøpt denne knallbra serien og driver nesten ikke markedsføring for den i det hele tatt. Hadde TV2 sendt serien hadde nok alle visst hva det dreide seg om. NRK sender sesong 2 nå i høst. I USA var de ferdig med sesong 3 i sommer, så vi ligger som vanlig litt etter her. Har sett hele sesong 1, 2 og nesten hele sesong 3. Utrolig bra synes jeg. :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. september 2002 #27 Del Skrevet 24. september 2002 FRIENDS er det eneste jeg MÅ ha med meg av TV eller radio. Ellers ser jeg omtrent aldri på TV med mindre det går en bra film eller noe. Radioen står på om natta hos oss, på nattønsket (P1 eller P3). Ellers hører jeg aldri på radioen heller, setter heller på en CD jeg... Jeg har sett ferdig heleee sesong 8 av friends jeg..!! angrer litt på det nå. ellers er darkangel en ganske artig serie.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tilla Skrevet 25. september 2002 #28 Del Skrevet 25. september 2002 Jeg har vel ingen TV-programer jeg må se, men jeg har noen favoritter. Og det er 71 grader Nord, Gutta på tur, Autofil, Tore på sporet og nyheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tilla Skrevet 25. september 2002 #29 Del Skrevet 25. september 2002 Glemte å si at radio hører jeg stortsett bare på morgningen (blir vekket til P4's morgen sending) og ofte når jeg er ute og kjører. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dr. ian Skrevet 25. september 2002 #30 Del Skrevet 25. september 2002 BBC World står stort sett på hele dagen og forsyner meg med det siste innen skrekk og gru fra verden. Når jeg blir lei av terrorisme og talene til Bush, ser jeg på mtv, siden det er greit å holde seg oppdatert også på den fronten Ellers SER jeg sjelden på TV, hører mest på. Ser (hører?) aldri på tv2, men nrk har jo killere som Melonas, Nytt på nytt og ikke minst: Stereo! dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Mist Skrevet 25. september 2002 #31 Del Skrevet 25. september 2002 Mandagar: - Puls (NRK) Torsdagar: - Schrödingers katt (NRK) (Var det rett stava? :oops: ) Fredagar: - Beat for beat (NRK) - Nytt på nytt (NRK) - Detektimen (NRK) - Rex (TV2) (Men det var slutt for nokre veker sia ) Alle kvardagar: - God morgen Norge (TV2) (Det eg får med meg før eg fer på skulen) - The Tribe (NRK) Lørdagar: - Med hjarte på rette staden (NRK) - Mord og mysterier (TV2) Søndagar: - Den blå planeten (NRK) (Må som oftast få nokon til å ta opp, fordi eg på det tidspunktet sit på ein buss) Hmm, eg trur det var alt. :-? Det vart vist ei lita liste ut av dette. Men radio høyrer eg bare på når eg jobber på kjøkkenet. (Sjeldan) Då høyrer eg vanlegvis på p3 eller p4. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. september 2002 #32 Del Skrevet 25. september 2002 Tror ikke det er noe program jeg er avhengig av, er lixom ikke krise hvis jeg ikke får det med meg en kveld, men jeg har mange favoritter: En liten liste: *Friends *Hotel cæsar *I gode og Onde dager *Happy Hour på TVN *Nyhetene Ja det var vel det, men jeg må innrømme at Hotel Cæsar og I gode og onde dager begynner å bli litt kjedelig, men jeg følger da litt me ennå! Klemz wEMBY Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 25. september 2002 #33 Del Skrevet 25. september 2002 Forresten når jeg hører på radio så blir det for det meste mpetre, og "tvert i mot" på p4.. -x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 25. september 2002 #34 Del Skrevet 25. september 2002 Jeg pleier å se på freinds og her i sverige har de kommet mye lenger enn i norge, så jeg vet om det er gutt eller jente Rachel får:) så her i sverige så er Rachel nesten 5-6mnd på vei hvis jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 25. september 2002 #35 Del Skrevet 25. september 2002 Norge henger etter med det meste :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 26. september 2002 #36 Del Skrevet 26. september 2002 Fast: Autofil, OJ, Torsdagsklubben, Ally McBeal, Senkveld, Nyhetene, To Fire - Sex, Jamies Kjøkken. Av og til: NYPD, Alle elsker Raymond, Sex og Singelliv, Friends (pokker at friends kræsjer med OJ, da...). Har av en eller annen merkelig grunn sluttet å se så mye på tv, men har i stedet blitt dvd-slave... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå