Gå til innhold

Urettferdig juleturnus


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg jobber som ringevikar et sted, og har gjort dette i over et år. Jeg tar de «kjipe» vaktene, og stiller på kort varsel. Har jobbet i gjennomsnitt 2 vakter per uke. Jeg ga beskjed om at jeg ønsker å jobbe mest mulig i julen. Har tidligere også sagt de må huske på meg på de røde dagene kommer, når jeg har kommet på jobb selv om jeg egentlig ikke har kunnet men ingen andre kan. Nå ser jeg at en tidligere ansatt som ikke har tatt ekstravakter på ca 7 mnd har fått alle røde dagene i julen, og jeg har kun fått 1. denne andre tidligere ansatte er venninne med hun som setter opp vakter, så jeg regner med dette er avtalt mellom disse. Hva ville du gjort hvis du var i min situasjon? Vi har lik utdannelse så kan utføre de samme oppgavene.

Anonymkode: 6735f...103

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sist denne tidligere ansatte tok ekstravakter var i påsken, på de røde dagene.jeg fikk ingen vakter i påsken.

Anonymkode: 6735f...103

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Si bye bye til de

Anonymkode: c3a3a...8b9

Jeg vurderer faktisk å si opp på grunn av dette. 

Anonymkode: 6735f...103

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye å gjøre med slike korrupte drittkjerringer. Få deg jobb et annet sted. 

Anonymkode: 6667a...8aa

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vurderer faktisk å si opp på grunn av dette. 

Anonymkode: 6735f...103

Om du jobber som ringevikar har du vel i praksis ingen stilling å si opp?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Traktor skrev:

Om du jobber som ringevikar har du vel i praksis ingen stilling å si opp?

Jeg har kontrakt som ringevikar og har litt vakter fremover. Men blir selvfølgelig mest symbolsk. Vurderer også å si nei hver gang de spør meg.

Anonymkode: 6735f...103

  • Liker 6