Gå til innhold

......

Gjest Kristina S.

Anbefalte innlegg

På 16.11.2020 den 21.33, Kristina S. skrev:

Ok, men akkurat det er kanskje ikke noe objektivt hint. Jeg for min del tror det er Inger Lise Rypdal uten at jeg får alle hintene til å stemme på henne.

Tror hun har vært på frimerke, jmf hint om å sende bilde av hn for noen mill kroner til landets kriker og kroker.

Får følelsen av at hintene kan passe litt til at hun sang låta Fru Johnsen.

Anonymkode: f1e39...96f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 timer siden, Kristina S. skrev:

Aha, der så jeg det. Satser på at det er ravnen.

image.png.3886391111b9dacecb7eae69a9a1d596.png

Så noen si noe om at dette kunne være et årstall, som f.eks.1981. Anne Rimmen er født i 1981, så vidt jeg kan se:)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Kristina S. skrev:

Aha, der så jeg det. Satser på at det er ravnen.

image.png.3886391111b9dacecb7eae69a9a1d596.png

Ser også at noen tipper at ravnen er Suzann Pettersen, og hun er også født i 1981. Så om disse kortene viser et årstall, er det jo kjekt å vite at to av navnene som trekkes frem her er født i dette samme året:) Gjør det ikke noe lettere, i så fall. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ute en mainatt = kan bety russefeiring- kanskje er det Tix eller en annen som skriver/lager russemusikk:)

Anonymkode: 991a3...180

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er så åpenbart hvem som er trollet 🙈

Anonymkode: b5b66...fd8

Ja hvem da?

Anonymkode: 0b718...2e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Marsipanmor skrev:

Ser også at noen tipper at ravnen er Suzann Pettersen, og hun er også født i 1981. Så om disse kortene viser et årstall, er det jo kjekt å vite at to av navnene som trekkes frem her er født i dette samme året:) Gjør det ikke noe lettere, i så fall. 

Men har suzann vært i noe OL? Det er mange hint som sikter til OL, bla ol ringene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Kitcat skrev:

Men har suzann vært i noe OL? Det er mange hint som sikter til OL, bla ol ringene.

Hun deltok i OL i Rio. Men riktignok bare ett OL, så vet ikke om det er nok,  man får jo inntrykk av at OL er veldig sentralt hint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen som kan tenke ut noe annet det hintet til enhjørningen, om bilder som er sendt over hele landet , kan være noe annet enn frimerke? For hvis det er frimerke så gjør jo det oppgaven veldig enkel, da man plutselig har et veldig begrenset antall alternativer for hvem det kan være..?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ingen som kan tenke ut noe annet det hintet til enhjørningen, om bilder som er sendt over hele landet , kan være noe annet enn frimerke? For hvis det er frimerke så gjør jo det oppgaven veldig enkel, da man plutselig har et veldig begrenset antall alternativer for hvem det kan være..?

Er det ikke ganske mange som har vært på frimerker, da? Måtte lete etter en liste, og det var da en del navn på den, om jeg ikke har misforstått helt;)
https://no.wikipedia.org/wiki/Liste_over_personer_på_norske_frimerker

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som er helt stuck på at det må være Cess som er enhjørningen? Jeg klarer ikke tenke i noen andre retninger der. Regner med at Martha Louise er det iallfall ikke

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Marsipanmor skrev:

Er det ikke ganske mange som har vært på frimerker, da? Måtte lete etter en liste, og det var da en del navn på den, om jeg ikke har misforstått helt;)

Joda det er sant, det var kanskje bare jeg som har hengt meg opp i at det måtte være en litt  eldre artist, haha

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, Marsipanmor skrev:

Men det er ikke så mange nålevende kvinner på den lista...

Anonymkode: 10070...191

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hun deltok i OL i Rio. Men riktignok bare ett OL, så vet ikke om det er nok,  man får jo inntrykk av at OL er veldig sentralt hint

Men samtidig, hun har vært med i flere OL enn sine nærmeste. Så da holder det jo at ingen av hennes nærmeste har vært med😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men samtidig, hun har vært med i flere OL enn sine nærmeste. Så da holder det jo at ingen av hennes nærmeste har vært med😂

Da MÅ det være Suzann Pettersen! Mannen hennes har vært alpinist, men sikkert aldri i OL, og da har hun jo flere enn sine nærmeste. Resten stemmer på henne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Joda det er sant, det var kanskje bare jeg som har hengt meg opp i at det måtte være en litt  eldre artist, haha

Det er Inger Lise Rypdal. Hun har vært på frimerke. Og hun sang i mgp med sangen "svart fortid". Ene hintet var jo at hun ble ansett som et hvitt vesen, men ikke alltid vært sånn.  Min forrige kommentar om dette kom visst ikke med, eller har blitt slettet? 

Anonymkode: 0ec5f...286

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er Inger Lise Rypdal. Hun har vært på frimerke. Og hun sang i mgp med sangen "svart fortid". Ene hintet var jo at hun ble ansett som et hvitt vesen, men ikke alltid vært sånn.  Min forrige kommentar om dette kom visst ikke med, eller har blitt slettet? 

Nei. Stemmen er ikke hennes.

Anonymkode: 7a03a...0bf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jooo, reklamen for dagens episode av hgvm gikk her om dagen, og hørte jo med EN gang at det var henne. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

For ikke snakke om at hun i dagens episode får tildelt kongens fortjenestemedalje. Så der er hintet om kongeparet også i boks! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...