Gå til innhold

.


DelvisPresley

Anbefalte innlegg

Er selv 48 og har kontakt med flere menn på din alder. Her er det stort sett bare for sex, men hadde omstendighetene vært en annen kunne jeg godt hatt et fast forhold til en yngre mann. De er ofte moden og reflektert, samtidig som de har den sjarmerende lekenheten i seg. Møter de på trening, jobb og cupido.
Det er bare å være frempå ;)

Anonymkode: 1d14b...463

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Paranøtt skrev (På 29.11.2020 den 20.09):

Skjønner ikke hva som er rart med det. Jeg liker kvinner i 40 og 50 årene best. De er modne og har sluttet å være så usikre på alt hele tiden (ihvertfall veldig mange). Lite drama er det med dem også. Det føles trygt. 

Hvor gammel er du?

Anonymkode: 8a1f4...643

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... skrev (På 15.11.2020 den 22.08):

Jeg kunne virkelig tenkt meg et seksuelt eventyr med en flott dame i den alderen. 

Vil dermed tro at damene i 50-åra som kan gå 15-20 år ned på en partner, er relativt få.

Kryr av dem. Ved første øyekast/inntrykk vil nok så mange som 9 av 10 avvise deg men jeg innbiller meg at noen flere innerst inne gjerne hadde tatt muligheten og blitt med på et eventyr. Men du vet, kvinner må overtales/overbevises, de er (heldigvis) utstyrt med en viss moralsk/etisk rustning som gjør at de ofte holder litt igjen. Desto mer sexy når rustningen fjernes..... Ikke gi opp men du må forstå at det krever en viss evne til å manøvrere smart og ikke minst; evne til å oppføre seg noenlunde, ikke mas for mye (men gjerne litt, vis at du vil) og send heller virtuelle kyss, blomster og komplimenter framfor dick-pics. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Da kan det hende noen føler seg bare som en knulledukke. At yngre menn bare vil ha sex og ikke forhold er nok til at jeg hadde holdt meg unna. 

Anonymkode: f2ea9...d5f

 

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Samme her.

Anonymkode: 14dc4...593

Så lenge man er ærlig om det man søker etter (som jo jeg er), er jo ikke det noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, når damer passerer 50, skjer det jo som regel ting med hormonbalansen,  som ikke akkurat øker sexlyst og energi. Og de kan fort bli litt grinete også. Så en "fetisj" for damer i 50 årene er ikke akkurat det mest produktive man kan ae for seg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 16.11.2020 den 8.31):

Finnes flotte damer i 50-åra, jeg har hatt sex med flere. Som er stramme i kroppen, siste møtte jeg på sats.

Fordelen med disse er at du slipper masse kjas og mas, de kan knulle. Suger deg tom også.

Mann 31.

Anonymkode: 4ae41...15c

Jesus :ler:

Noe så usjarmerende.

Hvordan går man egentlig fra blikkflørting til å faktisk ha sex med noen på trening? 

Anonymkode: 82143...71b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gorgonzola skrev (13 timer siden):

Kryr av dem. Ved første øyekast/inntrykk vil nok så mange som 9 av 10 avvise deg men jeg innbiller meg at noen flere innerst inne gjerne hadde tatt muligheten og blitt med på et eventyr. Men du vet, kvinner må overtales/overbevises, de er (heldigvis) utstyrt med en viss moralsk/etisk rustning som gjør at de ofte holder litt igjen. Desto mer sexy når rustningen fjernes..... Ikke gi opp men du må forstå at det krever en viss evne til å manøvrere smart og ikke minst; evne til å oppføre seg noenlunde, ikke mas for mye (men gjerne litt, vis at du vil) og send heller virtuelle kyss, blomster og komplimenter framfor dick-pics. 

Før jeg så avataren tenkte jeg «HÆ, en ung mann i 20 årene som endelig har skjønt det?»

Men nei. Bare understreker HVORFOR de færreste voksne kvinner vil ha unge menn :P 

Hilsen kvinne 40. 

Anonymkode: 82143...71b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Da kan det hende noen føler seg bare som en knulledukke. At yngre menn bare vil ha sex og ikke forhold er nok til at jeg hadde holdt meg unna. 

Anonymkode: f2ea9...d5f

Det er jo selvsagt sex det er snakk om. Eller tenker du at menn i 30-åra skal bli sammen med damer i 50-åra?

Anonymkode: 113b9...40a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Det er jo selvsagt sex det er snakk om. Eller tenker du at menn i 30-åra skal bli sammen med damer i 50-åra?

Anonymkode: 113b9...40a

Ja hvorfor ikke? Er 16 år mellom meg og min kjære, så hvorfor kan det ikke være kjærlighet? 

Anonymkode: f2ea9...d5f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Ja hvorfor ikke? Er 16 år mellom meg og min kjære, så hvorfor kan det ikke være kjærlighet? 

Anonymkode: f2ea9...d5f

Ingenting i veien med det nei.

Men generelt vil jeg nok tro at det veldig få forhold mellom menn i 30-åra og kvinner i 50-åra.

Anonymkode: 113b9...40a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det er jo selvsagt sex det er snakk om. Eller tenker du at menn i 30-åra skal bli sammen med damer i 50-åra?

Anonymkode: 113b9...40a

Ja, og kan vi også si omvendt. Tenker du at kvinner i 30-åra skal bli sammen med menn i 50-åra? Synes dette skal gå begge veier. 

Anonymkode: 2c36b...61a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, og kan vi også si omvendt. Tenker du at kvinner i 30-åra skal bli sammen med menn i 50-åra? Synes dette skal gå begge veier. 

Anonymkode: 2c36b...61a

Neida menn tenker vel ikke på det slikt andre veien. De skal få ha yngre kvinner, men nåde oss om vi får yngre menn. Da må det jo selvsagt bare være sex, for hvem vil ha en oldis. Greia er jo at menn har hatt mye yngre kvinner i årevis. Nå er det vår tur også. Rett skal være rett.

Anonymkode: f2ea9...d5f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Neida menn tenker vel ikke på det slikt andre veien. De skal få ha yngre kvinner, men nåde oss om vi får yngre menn. Da må det jo selvsagt bare være sex, for hvem vil ha en oldis. Greia er jo at menn har hatt mye yngre kvinner i årevis. Nå er det vår tur også. Rett skal være rett.

Anonymkode: f2ea9...d5f

Det er vel ingen som sier at en ikke skal få lov til det, bare at det er veldig mye sjeldnere at en ønsker det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg, det finnes mange damer i den alderen som lett ligger med menn langt yngre enn seg selv. Har selv hatt gleden av å utnytte det. 

Anonymkode: 8f6ff...4d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.12.2020 den 20.32):

Neida menn tenker vel ikke på det slikt andre veien. De skal få ha yngre kvinner, men nåde oss om vi får yngre menn. Da må det jo selvsagt bare være sex, for hvem vil ha en oldis. Greia er jo at menn har hatt mye yngre kvinner i årevis. Nå er det vår tur også. Rett skal være rett.

Anonymkode: f2ea9...d5f

Deres tur? Som om det er noe dere kan bestemme.. Kanskje for sex, men ikke forhold.

Få menn i 30-årige ønsker forhold med eldre damer. Det er rett og slett mer naturlig at yngre kvinner søker oppover i alder enn menn.

Anonymkode: 62746...d7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Deres tur? Som om det er noe dere kan bestemme.. Kanskje for sex, men ikke forhold.

Få menn i 30-årige ønsker forhold med eldre damer. Det er rett og slett mer naturlig at yngre kvinner søker oppover i alder enn menn.

Anonymkode: 62746...d7c

Veldig mange menn vil ha eldre kvinner for forhold. Kg menn er ikke fasiten på menn, heldigvis .

Anonymkode: f2ea9...d5f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Veldig mange menn vil ha eldre kvinner for forhold. Kg menn er ikke fasiten på menn, heldigvis .

Anonymkode: f2ea9...d5f

Er sammen med dame som er mye eldre enn meg. Hilsen mann 31

Anonymkode: 14dc4...593

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herzeleid skrev (På 1.12.2020 den 21.03):

Det er vel ingen som sier at en ikke skal få lov til det, bare at det er veldig mye sjeldnere at en ønsker det. 

Det er ganske vanlig at menn både dater, har sex og forhold med eldre damer. Vi er tross alt i 2020 nå ☻

Endret av Ragnar89
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...