Gå til innhold

Hvordan bli mer spennende for menn?🙁


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De jeg har vært med har sagt de synes jeg er det.

Anonymkode: 8331d...7e4

Ellers trener jeg, har mastergrad, fast jobb og orden på livet. Men drikker ikke og flyr ikke ute med venner hele tiden, foretrekker heller det gode nærvær og den gode samtalen med færre.

Anonymkode: 8331d...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finn noen med samme interesser som deg selv. Hvis interessene dine bare er typ mote, sminke, håndarbeid eller kakebaking så kan det bli vanskelig i lengden. Da kan det være lirt å utvide interessene sine. F.eks. så synes menn stort sett det et mye morsommere å diskutere kampsport, jakt, våpen, klatring og bueskyting med meg, enn å snakke om hest og strikking. Det kan jeg heller snakke med venninner som deler de interessene med... 

Anonymkode: d3d1c...c4f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går bare i skjørt og kler meg fint og feminint, neglelakk og litt smykker. Har hørt at jeg har dannelse og snakker pent også 

Anonymkode: 8331d...7e4

skriv på pm da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går bare i skjørt og kler meg fint og feminint, neglelakk og litt smykker. Har hørt at jeg har dannelse og snakker pent også 

Anonymkode: 8331d...7e4

da er det selvtilliten din det handler om. 

Liker du å gjøre det koselig hjemme hos deg selv?

Anonymkode: 548ba...2f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Doll deg opp, smink deg, pynt deg, kle deg pent/sexy.

De sier de vil ha naturlige jenter, men det et feil! Det er de oppdolla jentene de snur seg etter!

Anonymkode: 4c487...428

Tull. Jeg sminker meg aldri, doller meg aldri opp, og har hele livet kunnet få akkurat hvem jeg vil. (At jeg ikke sminker og doller meg opp betyr selvsagt ikke at jeg ser ut som et dass, jeg trener veldig mye så er slank og stram, og vasker meg selvsagt og sånn, børster håret, og går ofte i kjole, men kun behagelige kjoler/skjørt, ikke klær man ikke kan sette seg på gulvet i skredderstilling med)

Anonymkode: d3d1c...c4f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går bare i skjørt og kler meg fint og feminint, neglelakk og litt smykker. Har hørt at jeg har dannelse og snakker pent også 

Anonymkode: 8331d...7e4

din selvtillit er viktig, hvem vil du ha, og velg den personen som du kan lettest prate med og dele verdier med. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som er litt håpløst med tråder som denne, enten de skrives av menn eller kvinner, er at det er umulig for folk å gi brukbare råd, ettersom de som starter dem er så anonyme. Mulig det kan virke litt brutalt, og det er ikke ment sånn, men akkurat det du skriver her er en gjenganger:

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ellers trener jeg, har mastergrad, fast jobb og orden på livet. Men drikker ikke og flyr ikke ute med venner hele tiden, foretrekker heller det gode nærvær og den gode samtalen med færre.

Anonymkode: 8331d...7e4

Alt dette er jo fint, men det er ikke noe å bygge et forhold på. Dette er kjedelig; det er en liste med semiselfølgeligheter. Nesten alle vil ha en partner som er i passe grei form og har livet på stell, men det er jo ikke det som gjør at man blir interessert i noen. På en måte sliter jeg litt med å tro på det, men av og til får jeg inntrykk av at enkelte mener at disse tingene er selve identiteten deres, men det kan da umuig stemme?

Prøv å fokusere mer på interesser, lidenskaper, hobbyer. Kanskje du leser bøker, spiller spill, ser filmer, driver med sport (ikke bare tråkker på ergometersykkelen eller løfter jerndingser), er engasjert politisk eller frivillig for en organisasjon. Hvis noen spør hvem du er, og de får svaret "det er hun med utdannelse, jobb og egen leilighet", tror jeg ikke de hadde tenkt "oi, hun høres spennende ut".

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Okapi skrev:

Det som er litt håpløst med tråder som denne, enten de skrives av menn eller kvinner, er at det er umulig for folk å gi brukbare råd, ettersom de som starter dem er så anonyme. Mulig det kan virke litt brutalt, og det er ikke ment sånn, men akkurat det du skriver her er en gjenganger:

Alt dette er jo fint, men det er ikke noe å bygge et forhold på. Dette er kjedelig; det er en liste med semiselfølgeligheter. Nesten alle vil ha en partner som er i passe grei form og har livet på stell, men det er jo ikke det som gjør at man blir interessert i noen. På en måte sliter jeg litt med å tro på det, men av og til får jeg inntrykk av at enkelte mener at disse tingene er selve identiteten deres, men det kan da umuig stemme?

Prøv å fokusere mer på interesser, lidenskaper, hobbyer. Kanskje du leser bøker, spiller spill, ser filmer, driver med sport (ikke bare tråkker på ergometersykkelen eller løfter jerndingser), er engasjert politisk eller frivillig for en organisasjon. Hvis noen spør hvem du er, og de får svaret "det er hun med utdannelse, jobb og egen leilighet", tror jeg ikke de hadde tenkt "oi, hun høres spennende ut".

Du har rett, jeg nevnte bare noe ut i fra de svarene jeg fikk her. Har andre interesser som tur i marka, bade om sommeren, dokumentarer og leser krim. Er i interessert i masse og leser om alt jeg kommer over fra hudpleie, kosthold, psykologi til aksjer, jus og økonomi.

Anonymkode: 8331d...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mistenker at alle jeg dater synes jeg blir litt kjedelig i lengden🙁

Hva gjør man for å holde på gnisten til dere menn?

Anonymkode: 8331d...7e4

Hvorfor tror du at du er kjedelig i lengden? Er du et fyrverkeri til å begynne med også dabber det av etterhvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mistenker at alle jeg dater synes jeg blir litt kjedelig i lengden🙁

Hva gjør man for å holde på gnisten til dere menn?

Anonymkode: 8331d...7e4

Spill sjakk! Begynn med gaming!

Anonymkode: 8d769...d81

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær litt kostbar, ikke mas/ ring med en gang etter date. Kle deg fint, folk deg litt opp, vær naturlig og ekte. Venninnene mine som hang på datene som en klegg ble avvist gang på gang fordi mennene ble lei/ skremt. 

Anonymkode: 9f251...8a1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Vær litt kostbar, ikke mas/ ring med en gang etter date. Kle deg fint, folk deg litt opp, vær naturlig og ekte. Venninnene mine som hang på datene som en klegg ble avvist gang på gang fordi mennene ble lei/ skremt. 

Anonymkode: 9f251...8a1

Beklager, men hva betyr dette? :)

Anonymkode: d8c0c...16e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Dominas leketøy skrev:

Hvorfor tror du at du er kjedelig i lengden? Er du et fyrverkeri til å begynne med også dabber det av etterhvert?

Nei jeg mener jeg er helt vanlig. Har aldri vært sur eller sint mot disse og er i godt humør, men jeg er ikke en sånn spruddletype.

Anonymkode: 8331d...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gi noe tilbake, og ikke bare ta i mot. Kjøp øl til han (men setter større pris på det enn roser), ta initiativ til sex, eller gjør ting som han liker, ikke bare du. Kyss han og hold gjerne handa utenfor skrittet hans når du kysser han. Vær litt impulsiv og vis at du ser han og bryr deg om han. 

Gå gjerne med klær han liker og som byr på deg selv. 

Det er så kjedelig med jenter som bare vil bli vartet opp, men driter fullstendig i han og hans velferd for å ha det bra. 

Anonymkode: 8385c...960

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vær litt kostbar, ikke mas/ ring med en gang etter date. Kle deg fint, folk deg litt opp, vær naturlig og ekte. Venninnene mine som hang på datene som en klegg ble avvist gang på gang fordi mennene ble lei/ skremt. 

Anonymkode: 9f251...8a1

Som nevnt er det mennene som er mest på i starten før det dabber av. Jeg holder alltid litt tilbake pga disse erfaringene. Jeg ønsker at vi skal bli litt kjent før han beslutter at det er meg han vil være med. Men han er sikker. Helt til han ikke er det lenger.

Anonymkode: 8331d...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Egenskap skrev:

skriv på pm da

Hva skjer da, kan du finne ut hvorfor det er slik for meg?😊

Anonymkode: 8331d...7e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg drar på dates, litt for å bli flinkere på hele dating greia. Å bli en bedre samtalepartner og sånt. Fordi jeg skal innrømme at jeg ikke er så vanvittig bra på det. Skulle ønske det kom mer naturlig for meg og at jeg var mer avslappa så jeg kunne være mer meg selv.

Det hjelper liksom ikke å være pen om man ikke har så mye å komme med ellers. 

Anonymkode: 9660b...dae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg drar på dates, litt for å bli flinkere på hele dating greia. Å bli en bedre samtalepartner og sånt. Fordi jeg skal innrømme at jeg ikke er så vanvittig bra på det. Skulle ønske det kom mer naturlig for meg og at jeg var mer avslappa så jeg kunne være mer meg selv.

Det hjelper liksom ikke å være pen om man ikke har så mye å komme med ellers. 

Anonymkode: 9660b...dae

Tja, jeg har aldri sett på meg selv som en av de pene, men jeg gjør det beste ut av det og faller vel innenfor normalen. Prøver å gi av meg selv, sitter ikke bare der og forventer å bli vartet opp. 

Med en tok det en stund før jeg skjønte at jeg bare ble utnyttet for middag og sex hos meg. Den ene gangen vi var hos han bestilte han mat, gadd ikke legge noe i det. Skjønne greia da det var jul og han reiste over landet "for å bli skjemt bort av familien" som han kalte det, uten å spørre om hva jeg skulle, ønske god jul, eller svarte på meldingene jeg sendt i juleferien. 

Anonymkode: 8331d...7e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Okapi skrev:

Det som er litt håpløst med tråder som denne, enten de skrives av menn eller kvinner, er at det er umulig for folk å gi brukbare råd, ettersom de som starter dem er så anonyme. Mulig det kan virke litt brutalt, og det er ikke ment sånn, men akkurat det du skriver her er en gjenganger:

Alt dette er jo fint, men det er ikke noe å bygge et forhold på. Dette er kjedelig; det er en liste med semiselfølgeligheter. Nesten alle vil ha en partner som er i passe grei form og har livet på stell, men det er jo ikke det som gjør at man blir interessert i noen. På en måte sliter jeg litt med å tro på det, men av og til får jeg inntrykk av at enkelte mener at disse tingene er selve identiteten deres, men det kan da umuig stemme?

Prøv å fokusere mer på interesser, lidenskaper, hobbyer. Kanskje du leser bøker, spiller spill, ser filmer, driver med sport (ikke bare tråkker på ergometersykkelen eller løfter jerndingser), er engasjert politisk eller frivillig for en organisasjon. Hvis noen spør hvem du er, og de får svaret "det er hun med utdannelse, jobb og egen leilighet", tror jeg ikke de hadde tenkt "oi, hun høres spennende ut".

Vel vi har forresten matchet på en dating app, så litt interessant må jeg ha vært😉

Anonymkode: 8331d...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den du bør gjøre deg spennende for er den du er med mest, og det er deg selv. Du kommer til å tilbringe desidert mest med deg selv, så ikke bruk tid på å gjøre ting andre vil like. 

Hvis du gjør deg til for å være spennende, så er jo ikke de guttene uansett interessert i den virkelige deg. 

Anonymkode: 2d3bc...3e7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...