Gjest O.G. Skrevet 15. november 2020 #41 Skrevet 15. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi de er pene, mindre bitre og generelt mere åpen og mindre bagasje😁 Anonymkode: 02bca...73f Hva med menns egen bagasje da?
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #42 Skrevet 15. november 2020 Akkurat nå, O.G. skrev: Hva med menns egen bagasje da? Menn blir som en lykkelig 20-åring når de dater ei yngre kvinne, så eventuell bagasje har ikke noe å si. Samme sier jo eldre kvinner som blir begjært av yngre menn. Det er en helt annen lidenskap fordi det minner en om når man var yngre og livet var mindre bekymringsløst og uten alle forventninger til forhold/samliv. Både damer og menn som finner yngre partnere har det bedre seksuelt sett. Anonymkode: 02bca...73f
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #43 Skrevet 15. november 2020 Vi har bagasje alle mann ... Det er nok av " eldre " damer som jakter unge menn også... å tenker det er helt greit. Anonymkode: b63b0...f5d
Gjest O.G. Skrevet 15. november 2020 #44 Skrevet 15. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Menn blir som en lykkelig 20-åring når de dater ei yngre kvinne, så eventuell bagasje har ikke noe å si. Anonymkode: 02bca...73f Huh????? Vi er på et kvinneforum med plenty tråder hvor kvinner forteller om bagasjen menn trekker med seg. Kvinnene er ikke fornøyde. Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Samme sier jo eldre kvinner som blir begjært av yngre menn. Det er en helt annen lidenskap fordi det minner en om når man var yngre og livet var mindre bekymringsløst og uten alle forventninger til forhold/samliv. Både damer og menn som finner yngre partnere har det bedre seksuelt sett. Anonymkode: 02bca...73f Hjelpes, du høres ut som en som reiser til Thailand og tror jentene der liker deg.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #45 Skrevet 15. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nå siterte jeg en bruker som refererte til Tinder. Jeg regner med at de fleste som er ute etter uforpliktende sex er klar over at Tinder eksisterer. Anonymkode: 92af3...680 Nei, du gjorde ikke det. Tindrdate.no er noe annet enn Tinder. Herregud! Ingen her inne som kan lese jo. Anonymkode: cfb5c...660 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #46 Skrevet 15. november 2020 2 timer siden, O.G. skrev: Kommer an på definisjonen av eldre mann. Ei på 23 år kan kanskje pule en på 43, men en på 63???? NOT. Det vil jo finnes enkeltpersoner som tenner på dette også. Anonymkode: ec3da...4eb
bullehurk Skrevet 15. november 2020 #47 Skrevet 15. november 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Både damer og menn som finner yngre partnere har det bedre seksuelt sett. Kan ikke svare for menn, men for oss kvinner så definitivt JA. Ikke bare selve sexakten, men alt rundt. HUmor og glede, avslappet og lekent på en helt annen måte. 1
Jegerikkeminskyld Skrevet 15. november 2020 #48 Skrevet 15. november 2020 Jøje milde 😂 jeg tenkte jo automatisk på menn på 40+ som var ute etter ungjenter når jeg leste tittelen! Finnes det noe som heter kg-skadet..? Kvinne 35 til mann 50 er vel ikke det mest uvanlige? Ser ikke helt grunnen til å hause seg opp. Forøvrig er vel Tinder det letteste stedet å lete etter hva jeg skjønner. 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #49 Skrevet 15. november 2020 48 minutter siden, O.G. skrev: Huh????? Vi er på et kvinneforum med plenty tråder hvor kvinner forteller om bagasjen menn trekker med seg. Kvinnene er ikke fornøyde. Hjelpes, du høres ut som en som reiser til Thailand og tror jentene der liker deg. 🙄 Nei er i et fast forhold.. Anonymkode: 02bca...73f
Master1 Skrevet 15. november 2020 #50 Skrevet 15. november 2020 Ser ikke noe galt i å ha sex med både unge og eldre kvinner jeg. Så lenge alle vil og har lyst..... Og JA jeg er en gammel gris.... Skratter M@ster 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #51 Skrevet 15. november 2020 6 timer siden, mannfolket skrev: Helt klart et definisjonsspørsmål, kan ei på 35 ha sex med en på 50 - eller gjelder det kun hvis han er rik / kjendis? Det er da ganske vanlig for en del menn på 50+ å ha damer i 30 årene etter hva jeg observerer. Anonymkode: 40259...504
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #52 Skrevet 16. november 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Det finnes to typer menn: de som innrømmer at de vil pule yngre damer, og de som ikke innrømmer det. Anonymkode: cfb5c...660 Det finnes én type menn, de som vil pule de deiligste damene, og de er slettes ikke alltid de yngste. Anonymkode: 83771...838 1
draug 75 Skrevet 16. november 2020 #53 Skrevet 16. november 2020 Nettstedet finnes helt sikkert. Imidlertid tror jeg at det nettstedet er å sammelikne med en tørr brønn. Hvor mange nettsted vet du om som er for yngre kvinner som søker eldre menn?
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #54 Skrevet 16. november 2020 1 time siden, draug 75 skrev: Nettstedet finnes helt sikkert. Imidlertid tror jeg at det nettstedet er å sammelikne med en tørr brønn. Hvor mange nettsted vet du om som er for yngre kvinner som søker eldre menn? Jeg kan bare si hva jeg ser i det virkelige liv. Og der er det ikke uvanlig at eldre menn på 50+ har mye yngre partnere nå enn de hadde da de selv var ung. Det er ofte damer i 30 årene som er med menn på 50+ eller enda yngre asiatiske damer. Ser dem ofte på facebook. Eldre menn er derfor mye heldigere enn oss eldre kvinner siden de kan velge damer i flere alders grupper enn omvendt. Ikke at det betyr så mye. For jeg ønsker ingen mann. Anonymkode: 40259...504
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #55 Skrevet 16. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det finnes én type menn, de som vil pule de deiligste damene, og de er slettes ikke alltid de yngste. Anonymkode: 83771...838 Hilsen gammel dame (57) Anonymkode: cfb5c...660
Squadron Skrevet 16. november 2020 #56 Skrevet 16. november 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hilsen gammel dame (57) Anonymkode: cfb5c...660 57 er ingen alder 🙂
draug 75 Skrevet 16. november 2020 #57 Skrevet 16. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan bare si hva jeg ser i det virkelige liv. Og der er det ikke uvanlig at eldre menn på 50+ har mye yngre partnere nå enn de hadde da de selv var ung. Det er ofte damer i 30 årene som er med menn på 50+ eller enda yngre asiatiske damer. Ser dem ofte på facebook. Eldre menn er derfor mye heldigere enn oss eldre kvinner siden de kan velge damer i flere alders grupper enn omvendt. Ikke at det betyr så mye. For jeg ønsker ingen mann. Anonymkode: 40259...504 Nå var det spørsmål om nettsted. Og hvis det skal være slik at eldre menn skal møte yngre kvinner på nettet, så må det også være yngre kvinner på nettet som er på utkikk etter eldre menn. Da er det naturigvis disse oppmeldingene for de som søker en sugardaddy, eller asiabrud- sidene, men jeg har ikke inntrykk av at det var slikt trådstarter var på utkikk etter. Så jeg klarer ikke helt å se hva du argumenterer for at jeg tar feil på.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #58 Skrevet 16. november 2020 23 timer siden, O.G. skrev: Hva med menns egen bagasje da? Den eneste bagasjen eldre menn har er haugevis med seksuell erfaring som gjør at de knuller som guder. Anonymkode: cfb5c...660 1
Gjest O.G. Skrevet 16. november 2020 #59 Skrevet 16. november 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den eneste bagasjen eldre menn har er haugevis med seksuell erfaring som gjør at de knuller som guder. Anonymkode: cfb5c...660 Ikke alle eldre menn er gode i sengen nei, snarere tvert i mot.
Gjest Alterego666 Skrevet 16. november 2020 #60 Skrevet 16. november 2020 På 15.11.2020 den 14.32, mannfolket skrev: Godt forklart! ....men feil.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå