AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #21 Skrevet 15. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ta deg en tur på FetLife du gutten min. Gruppen "Age gap 30++" har flere tusen medlemmer. Ja, mange av de er damer. Anonymkode: cfb5c...660 Hva er alderen på de damene, da? Altså de som ikke forventer betaling. Anonymkode: 92af3...680
mannfolket Skrevet 15. november 2020 Forfatter #22 Skrevet 15. november 2020 44 minutter siden, Trolltunge said: Seriøse menn som søker kvinner som er en god del yngre til sexpartner/FF? En del yngre f eks 35/ 50.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #23 Skrevet 15. november 2020 Akkurat nå, mannfolket skrev: En del yngre f eks 35/ 50. Dette bør da ikke være noe problem å finne? Flere damer i 30 årene har gjerne sex med menn og/eller kvinner på 50. Anonymkode: aa1c6...ec9 4
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #24 Skrevet 15. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva er alderen på de damene, da? Altså de som ikke forventer betaling. Anonymkode: 92af3...680 Gadd ikke scrolle igjennom tusenvis av medlemmer, men de fleste så ut til å være 20-30. Anonymkode: cfb5c...660
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #25 Skrevet 15. november 2020 19 minutter siden, O.G. skrev: Hvorfor vil du pule yngre kvinner for? Mann på 45 ish her. Jeg knuller gledelig yngre damer, det vil si 23 - 28 - ish alderen. Du spør hvorfor vi menn vil pule yngre kvinner. For det første så er det en bekreftelse på at man fortsatt har draget. Så var det dette med spenning, yngre kvinner er gjerne litt mer utforskende og eksperimenterende enn sine eldre medsøstre. Jeg har aldri vært på noen sugerdate-sider, kommer heller aldri til å tilby materielle goder eller penger for å hooke opp med ei yngre dame. Damene treffer jeg som oftest på dating apper som Tinder. Spanderer gjerne en drink eller en matbit før vi tar turen til hotellrommet for lek og hygge. Ja, jeg er gift - kona mi er nærmere 50, og har absolutt ingen interesse av å krydre sexlivet, ta initiativ eller overraske på noen som helst vis. Etter at jeg rundet 40 så har jeg på sett og vis hatt en type sterk tiltrekning til yngre kvinner. Nesten mer tiltrekning nå enn når jeg var i begynnelsen av 20 årene selv. Så de av dere som hardnakket påstår at menn må kjøpe seg til sex med yngre kvinner, det er faktisk bare tull. Mange yngre kvinner de har en "greie" for eldre menn. Hva med deg O.G, du har jo vært på sjekkeren en lang tid nå, er det noe nytt der å fortelle. Fått deg kjæreste, samboer, mann. Eller er alle mannfolka du har datet bare søppel og tull etter en stund? Anonymkode: a0e8d...77c 3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #26 Skrevet 15. november 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta deg en tur på FetLife du gutten min. Gruppen "Age gap 30++" har flere tusen medlemmer. Ja, mange av de er damer. Anonymkode: cfb5c...660 Ja, og samme på Tindrdate.no. Helt utrolig hvor mange jenter so er "nysgjerrige på en eldre mann". jeg hadde ikke trodd det, hvis jeg ikke så det selv. Selv om man tar bort 50% som fake, så er det ganske mange. Anonymkode: 09e4e...e20
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #27 Skrevet 15. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja, og samme på Tindrdate.no. Helt utrolig hvor mange jenter so er "nysgjerrige på en eldre mann". jeg hadde ikke trodd det, hvis jeg ikke så det selv. Selv om man tar bort 50% som fake, så er det ganske mange. Anonymkode: 09e4e...e20 Og likevel må TS spørre på KG, av alle steder, hvordan han skal komme i kontakt med disse kvinnene? Det er noe som skurrer... Anonymkode: 92af3...680 4
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #28 Skrevet 15. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: yngre kvinner er gjerne litt mer utforskende og eksperimenterende enn sine eldre medsøstre. Anonymkode: a0e8d...77c Her har ikke vi samme erfaring ihvertfall. Jeg er selv ung kvinne, og har ikke sex med noen kvinner under 35 år. Helst 40 og 50 årene. Min erfaring er at de ikke er usikre sånn som yngre kvinner på egen alder ofte er. Og det er nettopp det som føles trygt og spennende. De utforsker gjerne og er sikre på seg selv ☺️ Anonymkode: aa1c6...ec9 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #29 Skrevet 15. november 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og likevel må TS spørre på KG, av alle steder, hvordan han skal komme i kontakt med disse kvinnene? Det er noe som skurrer... Anonymkode: 92af3...680 Du synes det er rart at en eldre mann ikke er helt oppdatert over alle mulig nettsider man kan møte damer? Helt utrolig. Anonymkode: cfb5c...660 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #30 Skrevet 15. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her har ikke vi samme erfaring ihvertfall. Jeg er selv ung kvinne, og har ikke sex med noen kvinner under 35 år. Helst 40 og 50 årene. Min erfaring er at de ikke er usikre sånn som yngre kvinner på egen alder ofte er. Og det er nettopp det som føles trygt og spennende. De utforsker gjerne og er sikre på seg selv ☺️ Anonymkode: aa1c6...ec9 Nåja. Tror du bør revurdere akkurat den påstanden der. De aller fleste, kvinner som menn de eksperimenteter og utforsker mer i alderen 20 til 35 enn 40 pluss. Nettopp fordi førtiåringene har utforsket når de var unge voksne, og siden det ikke fungerte da, så vil de ikke prøve på nytt igjen når de er eldre. Unntakene er kanskje de kvinnene som fikk barn i ung alder, giftet seg tidlig med en katastrofalt kjedelig mann. Har vært borti de også, sannheten er at de kvinnene som har gitt all skyld på at eksmannen var kjedelig i senga, som oftest er det selv også. Det er faktisk et rødt flagg for meg, så slike kvinner holder jeg meg unna. Anonymkode: a0e8d...77c 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #31 Skrevet 15. november 2020 8 minutter siden, AnonymBruker said: Du synes det er rart at en eldre mann ikke er helt oppdatert over alle mulig nettsider man kan møte damer? Helt utrolig. Anonymkode: cfb5c...660 Nå siterte jeg en bruker som refererte til Tinder. Jeg regner med at de fleste som er ute etter uforpliktende sex er klar over at Tinder eksisterer. Anonymkode: 92af3...680 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #32 Skrevet 15. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Nå siterte jeg en bruker som refererte til Tinder. Jeg regner med at de fleste som er ute etter uforpliktende sex er klar over at Tinder eksisterer. Anonymkode: 92af3...680 Ser nå at jeg tok feil der. Jeg mener likevel at verden må ha endret seg dramatisk de siste 30 årene, om det er slik at det er drøssevis av unge kvinner som vil ha sex med gamle menn, uten vederlag. Folk skal selvsagt få gjøre som de vil, når det er frivillig og gjensidig, men mange halvgamle og gamle menn har totalt urealistiske forestillinger om hvor seksuelt interessante de er. Anonymkode: 92af3...680 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #33 Skrevet 15. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nåja. Tror du bør revurdere akkurat den påstanden der. De aller fleste, kvinner som menn de eksperimenteter og utforsker mer i alderen 20 til 35 enn 40 pluss. Nettopp fordi førtiåringene har utforsket når de var unge voksne, og siden det ikke fungerte da, så vil de ikke prøve på nytt igjen når de er eldre. Unntakene er kanskje de kvinnene som fikk barn i ung alder, giftet seg tidlig med en katastrofalt kjedelig mann. Har vært borti de også, sannheten er at de kvinnene som har gitt all skyld på at eksmannen var kjedelig i senga, som oftest er det selv også. Det er faktisk et rødt flagg for meg, så slike kvinner holder jeg meg unna. Anonymkode: a0e8d...77c Det er nok kanskje sånn at de kvinnene som helst vil ha en ung elsker/elskerinne er generelt mer glad i sex og liker mye forskjellig. Det tror jeg, for det er min erfaring. Mens de som ikke er interessert i yngre oftere kan virke kjedelige. Anonymkode: aa1c6...ec9
bullehurk Skrevet 15. november 2020 #34 Skrevet 15. november 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er nok kanskje sånn at de kvinnene som helst vil ha en ung elsker/elskerinne er generelt mer glad i sex og lik Det er sånn at vi (mange av oss) vil ha virilitet, energi og intensitet i sexen. Vi vil føle oss skikkelig "tatt", og ikke bare pumpet på. Kjenne oss lystet og lengtet etter, ekte begjær som kjennes. 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #35 Skrevet 15. november 2020 4 minutter siden, bullehurk skrev: Det er sånn at vi (mange av oss) vil ha virilitet, energi og intensitet i sexen. Vi vil føle oss skikkelig "tatt", og ikke bare pumpet på. Kjenne oss lystet og lengtet etter, ekte begjær som kjennes. Ja, også er det dem som liker å være dominante og tar kontrollen 😊 Digger det hos voksne kvinner. Anonymkode: aa1c6...ec9
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #36 Skrevet 15. november 2020 1 time siden, mannfolket skrev: Helt klart et definisjonsspørsmål, kan ei på 35 ha sex med en på 50 - eller gjelder det kun hvis han er rik / kjendis? Jeg kunne hatt sex med en på 50. Er selv 23. Anonymkode: b0117...6d2
mannfolket Skrevet 15. november 2020 Forfatter #37 Skrevet 15. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg kunne hatt sex med en på 50. Er selv 23. Anonymkode: b0117...6d2 Hva skulle motivert deg til det, er det en tanke du tenner på?
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #38 Skrevet 15. november 2020 Akkurat nå, mannfolket skrev: Hva skulle motivert deg til det, er det en tanke du tenner på? Ja. Synes de er deilige. Anonymkode: b0117...6d2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #39 Skrevet 15. november 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Synes de er deilige. Anonymkode: b0117...6d2 Hyggelig å høre at det er noe positivt med oss på 50 ... vi er like opptatt av sex og spenning som dere unge i tillegg så kan vi by på erfaring. Anonymkode: b63b0...f5d
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #40 Skrevet 15. november 2020 2 timer siden, O.G. skrev: Hvorfor vil du pule yngre kvinner for? Fordi de er pene, mindre bitre og generelt mere åpen og mindre bagasje😁 Anonymkode: 02bca...73f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå