Gå til innhold

Livet er en kamp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så sliten av å kjempe hele tiden. Det er diagnoser, sykdom og dødsfall i en evig runddans i familien. Min egen helse er ikke så mye å skryte av heller for tiden, og jeg bruker mye tid og krefter på å få hjelp til de rundt meg. Økonomisk ser det mørkt ut fremover, og på toppen av alt ser det ut som den store kjærligheten takker for seg snart. Jeg er så sliten av å være tålmodig og yte omsorg dag og natt. Hvem skal ta seg av meg den dagen jeg ikke orker mer? Jeg høres sikkert ut som en negativ og pessimistisk person, men det er jeg ikke. Jeg er bare så sliten at det kjennes ut som jeg knekker snart. 

Anonymkode: c3899...935

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke alene om å ha det sånn! Og vit at det ikke alltid kommer til å være sånn heller. Det høres ut som du må ta vare på deg selv fremover. Du kan ikke hjelpe de rundt deg om du selv holder på å falle om.

Har du noen å snakke med? En venn eller legen din? Du kan også ringe hjelpetelefoner anonymt! 

Klem til deg fra en som også har hatt det tøft, men som har det mye bedre nå ❤️

Anonymkode: 1c071...467

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sterk du er, som skriver her! :Nikke: Én dag om gangen. Husk D-vitamin tilskudd og at det er mange der ute som sitter klar med lyttende ører eller tastatur 💕 Du er viktig! 

Anonymkode: 29a88...fc6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...