AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #1 Del Skrevet 14. november 2020 Hva trener dere og hvor gamle er barna? Anonymkode: e3385...0b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 14. november 2020 #2 Del Skrevet 14. november 2020 Jeg løper sammen med gutten. Jeg er over 40, han er tidlig i tenårene. Det har gått over all forventning, han er av den bedagelige typen men dette tar han ofte initiativ til. Og så er det kjempestas de gangene han har en god dag og løper fra mor. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #3 Del Skrevet 14. november 2020 1 minutt siden, NymeriaRhoynar skrev: Jeg løper sammen med gutten. Jeg er over 40, han er tidlig i tenårene. Det har gått over all forventning, han er av den bedagelige typen men dette tar han ofte initiativ til. Og så er det kjempestas de gangene han har en god dag og løper fra mor. Så hyggelig 😃 Anonymkode: e3385...0b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #4 Del Skrevet 14. november 2020 Vi løper sammen, guttene er 10 og 13, løper 5-7 km to ganger i uka 😊 ellers går den ene på fotball og den andre på kampsport, så begge har godt av kondisjonstrening 😊 Anonymkode: 8eaf4...357 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Diamant Skrevet 14. november 2020 #5 Del Skrevet 14. november 2020 Jeg trener styrke sammen med min datter😊 Hun er 14 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæretre Skrevet 14. november 2020 #6 Del Skrevet 14. november 2020 Jeg jogger og ungene sykler ved siden av, det fungerer bra her. De er 8 og 10 år. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #7 Del Skrevet 16. november 2020 2,5-åringen er veldig ivrig etter å være med å trene når jeg trener styrke i kjelleren 😛 Står og løfter på 1-kg-skivene og gjør bicepscurl mens han sier hoioioi, hoioioi, for hver repetisjon. Håper interessen holder seg, så vi kan trene litt mer ordentlig sammen når han blir ørlite granne større Anonymkode: 1d784...081 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå