AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #1 Del Skrevet 13. november 2020 Jeg spiser og spiser og spiser fordi jeg kjeder meg så mye. Vanligvis bruker jeg å trene hardt på morgenen, som oftest 10km og styrketrening. Og det gjør at jeg automatisk ikke kjedespiser eller spiser usunt. Men nå som treningssenteret er steng gjør jeg ikke noe annet enn å dra på butikken og kjøpe meg mye snacks og se serier. Jeg spiser til jeg ikke kjenner at jeg er mett lenger. Sånn at jeg faktisk blir ekstremt dårlig og trøtt. Helt forderdelig. Hva skal jfg gjøre? Anonymkode: 2d5a1...50d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #2 Del Skrevet 13. november 2020 Gå ut og løp! Anonymkode: 102f7...3fc 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisenberg Skrevet 13. november 2020 #3 Del Skrevet 13. november 2020 Slutte å dra på butikken for å kjøpe mat du ikke trenger? Du står fortsatt fritt til å løpe ute, mange av oss gjør nettopp det. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #4 Del Skrevet 13. november 2020 10 km funker utendørs også. Begynn å tren igjen, bruk anledningen til å finne nye treningsmetoder utendørs eller hjemme. Anonymkode: 79da9...492 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #5 Del Skrevet 13. november 2020 Da må du finne på noe. Dette er ikke bra. Finnes mye brannårsaken nett om du leter nå. Alt er bedre enn ingenting. Anonymkode: b0090...fcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #6 Del Skrevet 13. november 2020 Prøv Mark Lauren, Peter carvell, Eller Joanna soh på YouTube. Anonymkode: b0090...fcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest theTitanic Skrevet 13. november 2020 #7 Del Skrevet 13. november 2020 Ut å løp. Styrke i stua. Last ned fitnessvideo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 13. november 2020 #8 Del Skrevet 13. november 2020 Hjemmetrening er undervurdert💪🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #9 Del Skrevet 13. november 2020 Jeg skjønner virkelig ikke denne unnskyldningen. Denne pandemien, så fæl som den er, har frigjort så mye tid hos meg og mange jeg kjenner. Hjemmekontor, mindre sosiale forpliktelser... vi kjeder oss, ja, men SÅ mye flere muligheter for å være aktive. Hva er det som gjør at du ikke kan løpe de 10 km (eller gå) ute? Styrketrening kan du fint få til med egen kroppsvekt. Det finnes flust med videoer online som du kan følge. Regner med at treningssenteret ditt også har slike tilbud. Ta ansvar selv! Anonymkode: 379f7...402 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #10 Del Skrevet 13. november 2020 Jeg går ut av huset samme tiden jeg normalt ville dratt på trening. Går eller løper en time til halvannen, og gjør noen styrkeøvelser når jeg kommer hjem. Men ja, det er dritt. Treningen jeg pleier å gå på er veldig effektiv - bootcamptrening med styrkeøvelser og intervall, som fokuserer på ulike muskelgrupper hver dag. Det er en effektiv time, så jeg kan få treningen unna og jobbe resten av dagen. Og det er vanskeligere å få til på egen hånd. Jeg synes denne nedstengningen av treningssentrene er helt håpløs. Anonymkode: d17c1...c61 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 14. november 2020 #11 Del Skrevet 14. november 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes denne nedstengningen av treningssentrene er helt håpløs. Enig i at det er kjipt, men med litt kreativitet kan du fint trene likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #12 Del Skrevet 14. november 2020 Jeg spiser mindre nå jeg ikke trener, mister matlyst så raser ned i vekt ( muskler også😰) Blir slank , men svak Anonymkode: 22a1f...f93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #13 Del Skrevet 14. november 2020 Jeg trener 3 ganger i uken via zoom eller youtube, jogger 2 ganger, går eller sykler. I tillegg tar vi storrengjøring hjemme, prøver nye matoppskrifter, leser bøker og strikker. Ta initiativ, det er masse man kan bruke tiden til. Anonymkode: b2f76...687 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #14 Del Skrevet 14. november 2020 Hjemmetrening er tidsbesparende i og med at du slipper reisetiden. Dermed har du frigjort tid til en lengre treningsøkt hvis du vil det. Jeg anbefaler slyngetrening (red cord) som et alternativ til styrketrening. 10 km kan du løpe ute. Da får du frisk luft også. :) Og hvis du fremdeles kjeder deg, tren mer, eller skaff deg en hobby eller to. Jeg foreslår puslespill - 10 000 brikker. Da blir du så irritert at du glemmer å spise fordi du kjeder deg. Anonymkode: b2ef5...ff0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #15 Del Skrevet 17. november 2020 På 13.11.2020 den 22.25, AnonymBruker skrev: Jeg spiser og spiser og spiser fordi jeg kjeder meg så mye. Vanligvis bruker jeg å trene hardt på morgenen, som oftest 10km og styrketrening. Og det gjør at jeg automatisk ikke kjedespiser eller spiser usunt. Men nå som treningssenteret er steng gjør jeg ikke noe annet enn å dra på butikken og kjøpe meg mye snacks og se serier. Jeg spiser til jeg ikke kjenner at jeg er mett lenger. Sånn at jeg faktisk blir ekstremt dårlig og trøtt. Helt forderdelig. Hva skal jfg gjøre? Anonymkode: 2d5a1...50d Du er ikke alene. Dessverre kan ikke denne kostnaden ved redusert helse og livskvalitet måles i penger. Derfor tar ikke politikerne hensyn til alle som lider av stengte treningssenter. Det er kun penger som måles i Norge vettu. Denne regningen på feite nordmenn og helseplager pga usunne vaner, kommer mye senere inn i nasjonalregnskapet. Anonymkode: 4c1e0...fa0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #16 Del Skrevet 17. november 2020 På 13.11.2020 den 22.25, AnonymBruker skrev: Jeg spiser og spiser og spiser fordi jeg kjeder meg så mye. Vanligvis bruker jeg å trene hardt på morgenen, som oftest 10km og styrketrening. Og det gjør at jeg automatisk ikke kjedespiser eller spiser usunt. Men nå som treningssenteret er steng gjør jeg ikke noe annet enn å dra på butikken og kjøpe meg mye snacks og se serier. Jeg spiser til jeg ikke kjenner at jeg er mett lenger. Sånn at jeg faktisk blir ekstremt dårlig og trøtt. Helt forderdelig. Hva skal jfg gjøre? Anonymkode: 2d5a1...50d Vi som jobber med mat er evig takknemlig til deg !!! Keep up the good work ! Anonymkode: d762a...5b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #17 Del Skrevet 17. november 2020 Har du selvdisiplin nok til å trene på senter, har du det til å gjøre det samme hjemme. Er bare å google tips til øvelsene. Vi er mange som savner treningssentrene våre Anonymkode: c802e...792 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MorTil2 Skrevet 17. november 2020 #18 Del Skrevet 17. november 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er ikke alene. Dessverre kan ikke denne kostnaden ved redusert helse og livskvalitet måles i penger. Derfor tar ikke politikerne hensyn til alle som lider av stengte treningssenter. Det er kun penger som måles i Norge vettu. Denne regningen på feite nordmenn og helseplager pga usunne vaner, kommer mye senere inn i nasjonalregnskapet. Anonymkode: 4c1e0...fa0 Nei, dessverre er ikke TS alene. Alene i troen på at andre enn en selv har ansvar for en selv. Selvsagt er det kjipt at treningssentrene er stengt, og man kan mene mye og mangt om enkelte av tiltakene. Men man må akseptere at slik er det i en periode, og så gjøre det beste ut av det. Om man uansett har det i dagsrytmen å komme seg til treningssenteret, får man vedlikeholde den rytmen ved å kle på seg og gå en skikkelig tur. Jeg savner også treningssenteret mitt. Men i et helseperspektiv, tror jeg at rask gange i frisk luft muligens har like stor, om ikke større, helsegevinst. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #19 Del Skrevet 17. november 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er ikke alene. Dessverre kan ikke denne kostnaden ved redusert helse og livskvalitet måles i penger. Derfor tar ikke politikerne hensyn til alle som lider av stengte treningssenter. Det er kun penger som måles i Norge vettu. Denne regningen på feite nordmenn og helseplager pga usunne vaner, kommer mye senere inn i nasjonalregnskapet. Anonymkode: 4c1e0...fa0 Jeg må bare få spørre, men tror du seriøst at denne nedstengingen av treningssentrene utelukkende er gjort på bakgrunn av å gjøre livet kjipere for oss? Eller fordi de fikk en idé og bare gjorde det? Eller kan det tenkes at det ligger en vurdering bak det? Som f.eks. å begrense hvor mye vi farter rundt - gjerne med kollektivtransport. At det ville vært en reell fare for at stadig flere møter på et treningssenter og øker faren for smitte ved trengsel - gjerne en trengsel som i slike tider blir høyere enn normal. At flere ville benyttet dette som en sosial platform i stedet for å møte andre ute i friluft. Jeg har reagert lenge på at jeg ikke syns smittevernet er godt nok ivaretatt, da denne tafatte sprayingen litt vilkårlig rundt på apparat og frivekter ikke virker særlig gjennomtenkt og effektfull. Folk tar på langt flere flater enn de er klar over, og det er lett for at man i forkant og etterkant har hatt en hånd opp i et svett ansikt og mulig rennenede nese. I tillegg er det betraktelig flere dråper som kommer ved utånding under fysisk aktivitet. Anonymkode: 93f7a...5c2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisa Rowe Skrevet 17. november 2020 #20 Del Skrevet 17. november 2020 På 13.11.2020 den 23.07, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner virkelig ikke denne unnskyldningen. Denne pandemien, så fæl som den er, har frigjort så mye tid hos meg og mange jeg kjenner. Hjemmekontor, mindre sosiale forpliktelser... vi kjeder oss, ja, men SÅ mye flere muligheter for å være aktive. Hva er det som gjør at du ikke kan løpe de 10 km (eller gå) ute? Styrketrening kan du fint få til med egen kroppsvekt. Det finnes flust med videoer online som du kan følge. Regner med at treningssenteret ditt også har slike tilbud. Ta ansvar selv! Anonymkode: 379f7...402 Vil du ikke si at dette er å ta ansvar - å rekke ut en hånd og å be om tips til å komme seg utav disse dårlige vanene? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå