AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #21 Del Skrevet 15. november 2020 1 time siden, Dame27 skrev: Ja jeg strikker litt, men synes det er vanskelig å få til helt 🙈 Jeg kommer nok ikke til å klare å slutte å tenke på d helt, men jeg har så lyst til å kunne slappe av angående det😮 noe som jeg ikke klarer! Nei jeg er lik.. prøver hardt og ikke tenke, men det er umulig. Og jeg er så ekstremt redd for noe skal være feil med meg eller samboer og at vi må gjennom masse ekstra. Har helseangst så det er liksom skrekken.. 😕 men man får ikke gjort noe med det 😣 Anonymkode: d0629...7ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dame27 Skrevet 15. november 2020 #22 Del Skrevet 15. november 2020 Ja forstår deg så godt!! Tenke akkurat d samme som deg.. Har helseangst selv så er livredd selv for at det skal være noe gale som gjør at vi ikke klarer å bli gravid, for det hadde knust meg helt.. 💔 Men vi får tenke på at faktisk over 90% blir gravide innen et år ☺️ har du vært å sjekket deg og så er det vel kanskje mer betryggende på at d vil gå bra for dere ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #23 Del Skrevet 15. november 2020 Akkurat nå, Dame27 skrev: Ja forstår deg så godt!! Tenke akkurat d samme som deg.. Har helseangst selv så er livredd selv for at det skal være noe gale som gjør at vi ikke klarer å bli gravid, for det hadde knust meg helt.. 💔 Men vi får tenke på at faktisk over 90% blir gravide innen et år ☺️ har du vært å sjekket deg og så er det vel kanskje mer betryggende på at d vil gå bra for dere ❤️ Ja det er nesten tortur hver mnd når mens nærmer seg.. jeg har kun vært hos samtale hos lege.. Jeg skulle få en sjekk i januar dersom det enda ikke hadde klaffet. Så er livredd jeg 🙈 Anonymkode: d0629...7ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #24 Del Skrevet 15. november 2020 På 13.11.2020 den 19.14, AnonymBruker skrev: Ta deg sammen. Du har knapt startet. Noen blir gravide på første forsøk mens andre må prøve litt til. Det er ingen stor sak før du har prøvd i 1 år. Hvis du allerede er lei deg nå, så vil du absolutt ikke takle det uten å gå helt under om dere faktisk komme til det punktet hvor dere må få hjelp. Det er jævlig tøft skal jeg si deg. Så glem det med tristhet nå og kos deg med prøvingen. Anonymkode: 05d2c...1fd I alle dager. Må da kunne gå an å svare på en hyggeligere måte Anonymkode: afcd0...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #25 Del Skrevet 15. november 2020 3 måneder er ikke lang tid Anonymkode: 894bf...fff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dame27 Skrevet 15. november 2020 #26 Del Skrevet 15. november 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: I alle dager. Må da kunne gå an å svare på en hyggeligere måte Anonymkode: afcd0...40e Ja enig i det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #27 Del Skrevet 15. november 2020 Nå skal jeg svare litt annerledes enn de andre her. Er kjempetrist at det tar lang tid for mange og vi skulle alle ønske at vi bare ble gravide når vi ønsket det. Men JEG SKJØNNER GODT at følelsen du sitter med etter tre måneder, tre måneder kjennes ut som en evighet når man er midt i det og prøver for første gang. Har dessverre ingen råd, ville bare si at jeg forstår følelsene. Anonymkode: 57e8d...ea8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dame27 Skrevet 15. november 2020 #28 Del Skrevet 15. november 2020 Det er godt å vite at jeg ikke er alene med å føle det sånn! Man vil så gjerne få det til med engang når man endelig prøver å bli gravid😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olaug Olsen Skrevet 16. november 2020 #29 Del Skrevet 16. november 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja det er nesten tortur hver mnd når mens nærmer seg.. jeg har kun vært hos samtale hos lege.. Jeg skulle få en sjekk i januar dersom det enda ikke hadde klaffet. Så er livredd jeg 🙈 Anonymkode: d0629...7ce Du, PMS er tortur for oss som ikke øsnker oss barn også. Det er viktig å ikke la denne forbigående hormonelle ubalansen kuppe hjernen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå