Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kos deg så lenge du kan, det blir ikke lenge!

Anonymkode: 78e56...3bf

Å joda! Har ingen planer om å skaffe meg en mann. Har alt på stell og kan føde barn vha assistert befruktning. Orker ikke ha en mann i livet mitt🙈 lykken jeg har hatt med menn har kun vært midlertidlig, er tusen ganger mer lykkelig som singel. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
24 minutter siden, shash90 skrev:

Å joda! Har ingen planer om å skaffe meg en mann. Har alt på stell og kan føde barn vha assistert befruktning. Orker ikke ha en mann i livet mitt🙈 lykken jeg har hatt med menn har kun vært midlertidlig, er tusen ganger mer lykkelig som singel. 

Så bra at du formidler dette 🙂

Anonymkode: 25650...c05

Skrevet
På 12.11.2020 den 22.59, AnonymBruker skrev:

Jeg har bilde av bikkja på WF. Absolutt ingen som har forsøkt å chatte med meg i løpet av de åtte årene eller så jeg har hatt det, så da er det sikkert det som er løsningen.

Anonymkode: b8ef4...26c

Jeg hadde bilde av en ku, det hjalp ikke. Måtte til slutt slette hele appen. 

Anonymkode: 57fd0...206

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er klissete, jeg får stadig vekk invitasjoner, fra kurerene til Putin og russermafiaen. Mye Olga som er helt blåst i wf og ønsker å chatte.

Anonymkode: 78e56...3bf

Åh, jeg ler 😂

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Neida, sikkert en og annen dame og.. men det er nå slik at menn er "på" liksom over alt.. Jeg har blitt sjekka opp på alle arenaer, føler jeg- på byen, på gata, i kiosken, på butikken, på sosiale medier og på wf, f.eks. Det er slitsomt, man vil ikke avvise og være uhyggelig mot noen, men de ber jo om det, når de ikke har fått noen indikasjoner på gjensidig interesse..

Tar bare utgangspunkt i meg selv, og jeg kunne aldri funnet på å gjøre noe slikt. men menn gjør altså det. Synes det er rart de har baller til det. må jo bli en del avvisning :) 

Anonymkode: ac192...377

Hæ? Du vil ikke avvise noen? Da gjør du det veldig slitsomt for deg selv. Det er ikke uhøflig å avvise menn som prøver seg? Merkelig holdning, og skummel holdning for damer å ha!

Anonymkode: 0b429...60c

Skrevet

Jeg har et blomsterbilde og et anonymt/kjønnsnøytralt nick. Spiller mest turnering, og der er det få som snakker. 

Om jeg velger en tilfeldig motspiller, og vedk snakker, kan jeg si hei hvis de sier hei. Hvis de åpner med en tydelig flørtemelding eller tydelig er ute etter kontakt, som i eksempelet ‘Hei, Morten 34 Oppland her’ så ignorerer jeg bare og lar være å svare, om de fortsetter avslutter jeg spillet. Har ingen interesse av å snakke med folk der. Det er faktisk ikke vanskelig! Bare å la være å svare om man ikke er interrssert.

Anonymkode: 0b429...60c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...