LatersBaby Skrevet 12. november 2020 #21 Skrevet 12. november 2020 Bytta bilde til et landskapsbilde, da ga det seg 😄 4
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #22 Skrevet 13. november 2020 Men altså..? De dukker jo ikke opp av seg selv? Du må jo tross alt starte et spill med dem, samt starte en chat med vedkommende. Jeg har opplevd dette selv av tilfeldige spillere, som tidlig begynte skrive sånt. Jeg svarer rett og slett ikke, samt inviterer ikke til flere spill når spillet er over. Men ellers holder jeg meg til de som er på vennelisten min. Det inkludert folk som var tilfeldige spillere, men som viste seg å være så hyggelige (og gode) at jeg ville fortsette spille med dem. Man trenger jo ikke bruke energi på chatting på wordfued hvis man ikke vil selv. Anonymkode: d6bd4...68f 6
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #23 Skrevet 13. november 2020 Kjipeste er nå jeg spiller mot en som er kjekk men han tar ikke kontakt Ekle menn gjør men ikke kjekkasen. Hvordan får jeg kontakt? Anonymkode: b3296...af8
Gjest Chroma Skrevet 13. november 2020 #24 Skrevet 13. november 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjipeste er nå jeg spiller mot en som er kjekk men han tar ikke kontakt Ekle menn gjør men ikke kjekkasen. Hvordan får jeg kontakt? Anonymkode: b3296...af8 Tuller du? Sitter du og venter på at en du ønsker kontakt med skal ta kontakt først, og blir «lei deg» når det ikke skjer? 😄 Hva med å ta kontakt selv?
Gjest Peanut Skrevet 13. november 2020 #25 Skrevet 13. november 2020 Var en Jodel om dette i dag at menn 40+ la an på alt av damer. Har selv prøvd WF, men stoppet og fjernet den fordi jeg overhodet ikke var interessert i noe chatting– det var ikke derfor jeg var der.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #26 Skrevet 13. november 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Men altså..? De dukker jo ikke opp av seg selv? Du må jo tross alt starte et spill med dem, samt starte en chat med vedkommende. Jeg har opplevd dette selv av tilfeldige spillere, som tidlig begynte skrive sånt. Jeg svarer rett og slett ikke, samt inviterer ikke til flere spill når spillet er over. Men ellers holder jeg meg til de som er på vennelisten min. Det inkludert folk som var tilfeldige spillere, men som viste seg å være så hyggelige (og gode) at jeg ville fortsette spille med dem. Man trenger jo ikke bruke energi på chatting på wordfued hvis man ikke vil selv. Anonymkode: d6bd4...68f De dukker jo opp når man velger spill mot tilfeldig motspiller.. har fått "tildelt" noen menn da, som har begynt å chatte.. jeg synes egt det er uhøflig og ubehagelig å ikke svare, men når de begynner med "god morgen, beautiful" osv, så slutta jeg bare altså. Det er et par av mennene som bare skriver om spillet og er veldig gode, så de har jeg spilt flere runder med. Men hva er det med menn som gjør de så grenseløse? Så sikre på sin egen fortreffelighet at de tror det er fritt frem å flørte hvor som helst!!! Kan bare ignorere chatten, så klart. Det gjorde jeg i går- da var det en som "ga opp" i stedet for å trykke pass, haha Anonymkode: ac192...377 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #27 Skrevet 13. november 2020 12 hours ago, AnonymBruker said: Men altså..? De dukker jo ikke opp av seg selv? Du må jo tross alt starte et spill med dem, samt starte en chat med vedkommende. Jeg har opplevd dette selv av tilfeldige spillere, som tidlig begynte skrive sånt. Jeg svarer rett og slett ikke, samt inviterer ikke til flere spill når spillet er over. Men ellers holder jeg meg til de som er på vennelisten min. Det inkludert folk som var tilfeldige spillere, men som viste seg å være så hyggelige (og gode) at jeg ville fortsette spille med dem. Man trenger jo ikke bruke energi på chatting på wordfued hvis man ikke vil selv. Anonymkode: d6bd4...68f Jo de gjør nettopp det gitt. 18 hours ago, LatersBaby said: Bytta bilde til et landskapsbilde, da ga det seg 😄 Jeg hadde et kattebilde og tullenick med nada info om kjønn alder og greier. Jeg visste det ikke da, men de begynner med ord som har med sex å gjøre i selve wordfeud spillet. Jeg tenkte det var kun ord, for du spiller med de bokstavene du har tilgjengelig. Men neida, det viste seg at noen alltid brukte det som en test før de så begynte med meldinger som: "Hei, Morten 34, Oppland her. Du?" Og om du svarte med navn og alder og sted, kom neste melding med tydelig hint om sex, er du sngel, gift og sexordet de brukte var vist det eneste ordet som passa.. Noen er hyggelige og gratulerer med spillet og inviterer til å spille videre, men selv mange av de viser seg å begynne med flørt og sexprat etterhvert. Jeg brukte å skrive at jeg kun var der for å spille wordfeud. De typiske som var der for å finne sex eller noen å være utro med sluttet dermed å spille og fullførte ikke engang spillet. Jeg kutta ut å spille for jeg ble lei av at så få var der kun for spillet sin del. De burde fjerne chattemuligheten. Skjønner ikke hvorfor det behøver å være kommunikasjon mellom noen som spiller wordfeud. Anonymkode: aef52...873 5
Gjest Alterego666 Skrevet 13. november 2020 #28 Skrevet 13. november 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hva er det med menn som gjør de så grenseløse? Så sikre på sin egen fortreffelighet at de tror det er fritt frem å flørte hvor som helst!!! Det er gjerne flest menn, kanskje også med god margin. Men bare menn er det ikke...
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #29 Skrevet 13. november 2020 1 minutt siden, Alterego666 skrev: Det er gjerne flest menn, kanskje også med god margin. Men bare menn er det ikke... Neida, sikkert en og annen dame og.. men det er nå slik at menn er "på" liksom over alt.. Jeg har blitt sjekka opp på alle arenaer, føler jeg- på byen, på gata, i kiosken, på butikken, på sosiale medier og på wf, f.eks. Det er slitsomt, man vil ikke avvise og være uhyggelig mot noen, men de ber jo om det, når de ikke har fått noen indikasjoner på gjensidig interesse.. Tar bare utgangspunkt i meg selv, og jeg kunne aldri funnet på å gjøre noe slikt. men menn gjør altså det. Synes det er rart de har baller til det. må jo bli en del avvisning Anonymkode: ac192...377 3
Gjest Alterego666 Skrevet 13. november 2020 #30 Skrevet 13. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Neida, sikkert en og annen dame og.. men det er nå slik at menn er "på" liksom over alt.. Jeg har blitt sjekka opp på alle arenaer, føler jeg- på byen, på gata, i kiosken, på butikken, på sosiale medier og på wf, f.eks. Anonymkode: ac192...377 Det er nok føest menn, og jeg har ikke noe behov for å sammenligne. I utgangspunktet mener jeg det er en fin egenskap at man er tydelig med intensjonene sine, men det er klart det blir slitsom med folk som sjekker hele tiden i alle kanaler.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #31 Skrevet 13. november 2020 På 12.11.2020 den 13.54, Chroma skrev: Utro kan man vel være overalt, dessverre. Jada, vi lever heldigvis i et fritt samfunn. Selv om mange ønsker å begrense andre for egen fordel. Anonymkode: 9255b...b90
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #32 Skrevet 13. november 2020 WF er grusomt, bare gnål fra menn i chat som vil «snakke». Jeg spiller konsekvent bare med andre damer, som meg selv. Anonymkode: a7cbb...c04 4
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #33 Skrevet 13. november 2020 Good times. Fått knulla mye ungmus bak konas rygg på WF de siste åra! 😁 Anonymkode: abf75...6ad 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #34 Skrevet 13. november 2020 20 timer siden, LatersBaby skrev: Bytta bilde til et landskapsbilde, da ga det seg 😄 Ja, det er naivt å ha bilde av musa si der og ikke tro det kommer forespørsler 😂 Anonymkode: abf75...6ad 1
LatersBaby Skrevet 13. november 2020 #35 Skrevet 13. november 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er naivt å ha bilde av musa si der og ikke tro det kommer forespørsler 😂 Anonymkode: abf75...6ad Haha, ja du har vel et poeng der, får tenke på det neste gang jeg ikke ønsker klibrige forespørseler 😂
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #36 Skrevet 13. november 2020 Er mann og synes det er veldig irriterende når jeg velger tilfeldig motspiller og får match på en mann. Merker fort at det er mange, jeg mener MANGE mannfolk som bare er ute etter damer. For veldig ofte gir de enten opp spillet eller så blir du ignorert i 3 dager til spillet går ut på tid🤷🏽♂️ Er jo bare ute etter å spille... Anonymkode: 357a0...71d 4
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #37 Skrevet 13. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jo de gjør nettopp det gitt Nei.. Du må vel helst trykke at du vil spille mot tilfeldig motspiller, før du får de opp? Eller er det noe der som jeg ikke har skjønt? Jeg får iallefall aldri invitasjoner fra fremmede, med mindre jeg trykker på "tilfeldig motspiller"? 4 timer siden, AnonymBruker skrev: De dukker jo opp når man velger spill mot tilfeldig motspiller.. har fått "tildelt" noen menn da, som har begynt å chatte.. jeg synes egt det er uhøflig og ubehagelig å ikke svare, men når de begynner med "god morgen, beautiful" osv, så slutta jeg bare altså. Det er et par av mennene som bare skriver om spillet og er veldig gode, så de har jeg spilt flere runder med. Men hva er det med menn som gjør de så grenseløse? Så sikre på sin egen fortreffelighet at de tror det er fritt frem å flørte hvor som helst!!! Kan bare ignorere chatten, så klart. Det gjorde jeg i går- da var det en som "ga opp" i stedet for å trykke pass, haha Nettopp! Det er jo ene og alene du selv som velger om du vil chatte med folk inne på WF eller ikke. Jeg chatter med de jeg først har spilt flere runder med. De som tar kontakt under første spill, de er som oftest ute etter én ting. De svarer jeg ikke lenger, nettopp pga at jeg to ganger chattet fram og tilbake et par meldinger før de var rett på sexpraten. Gidder rett og slett ikke bruke energi på dem, og hvis de ikke gidder spille uten sånn chat, så vel.. Jeg bryr meg mindre. Det er IKKE uhøflig å la være svare tilfeldige mennesker som du ikke har noe som helst grunn til å skulle ha kontakt med. Anonymkode: d6bd4...68f
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #38 Skrevet 13. november 2020 På 12.11.2020 den 14.19, shash90 skrev: Takk og lov for at jeg er singel. Føler meg beæret😌 Kos deg så lenge du kan, det blir ikke lenge! Anonymkode: 78e56...3bf
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #39 Skrevet 13. november 2020 3 timer siden, LatersBaby skrev: Haha, ja du har vel et poeng der, får tenke på det neste gang jeg ikke ønsker klibrige forespørseler 😂 Ja det er klissete, jeg får stadig vekk invitasjoner, fra kurerene til Putin og russermafiaen. Mye Olga som er helt blåst i wf og ønsker å chatte. Anonymkode: 78e56...3bf
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #40 Skrevet 13. november 2020 5 hours ago, AnonymBruker said: Neida, sikkert en og annen dame og.. men det er nå slik at menn er "på" liksom over alt.. Jeg har blitt sjekka opp på alle arenaer, føler jeg- på byen, på gata, i kiosken, på butikken, på sosiale medier og på wf, f.eks. Det er slitsomt, man vil ikke avvise og være uhyggelig mot noen, men de ber jo om det, når de ikke har fått noen indikasjoner på gjensidig interesse.. Tar bare utgangspunkt i meg selv, og jeg kunne aldri funnet på å gjøre noe slikt. men menn gjør altså det. Synes det er rart de har baller til det. må jo bli en del avvisning Anonymkode: ac192...377 Det er litt fordi at menn må spille "the numbers game" for å få seg noe. Kvinner er passive og avvisende, og er man ikke verdens kjekkeste må man bare prøve seg mye og tåle noen hundre avslag. Anonymkode: c2021...249 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå