Gå til innhold

Pupper- hva foretrekker menn?

Fremhevede innlegg

Skrevet
8 minutter siden, Bos43 skrev:

Er det deg?

Ja. Bare lurte på om de er for store

Anonymkode: 2fc4b...717

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 11.11.2020 den 19.24, AnonymBruker skrev:

Jeg har cup D og litt hengepupper pga det.. jeg syns dem er grei nok, men de kunne vært bedre for å si det sånn. Har vurdert bryst løft/reduksjon... 

men hva syns menn egentlig om litt store deier? De dingler også veldig under samleie.. er det sexy med puppe-bjeller som dingler?

Anonymkode: 164f5...147

Hvis kvinnen er kåt og koser seg med sex, så er puppene deilige uansett hvordan de ser ut. 

Anonymkode: f4c86...295

• Liker 2
Skrevet
På 11.11.2020 den 19.24, AnonymBruker skrev:

Jeg har cup D og litt hengepupper pga det.. jeg syns dem er grei nok, men de kunne vært bedre for å si det sånn. Har vurdert bryst løft/reduksjon... 

men hva syns menn egentlig om litt store deier? De dingler også veldig under samleie.. er det sexy med puppe-bjeller som dingler?

Du trenger da ikke bryst løft. Sikker på at de er pene. 

Jeg synes det er sexy når puppene bjeller. 

Anonymkode: 37d13...d50

Skrevet

Tråden har utvikla seg i forskjellige retninger ser jeg. Tusen takk for mange herlige svar. Det styrker klart selvtilliten 🙂 De rister jo veldig i enkelte stillinger.. Deilig når jeg hadde sex med en fyr i misjonær, han satt og tok meg litt hardt, samtidig som han grabbet tak i det ene brystet.. Mmm.. 

TS

Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannonse. Elaine Marley, mod.

Skrevet

Jeg tror at de puppene som en mann har tilgjengelig via dama han er glad i er de beste.

Skrevet

Tror di fleste pupper disser under sex? Jeg bruker 85C og de henger og slenger spesielt når det er varmt, men det er bare deilig synes jeg. Er jo en grunn til at vi bruker BH 🤔

Skrevet
På 12.11.2020 den 14.32, AnonymBruker skrev:

Kvinner er så sykt usikre på seg selv. Er veldig trist om man må ha bekreftelser på absolutt alt ved seg selv. 

Hvor er trådene fra menn?

- jeg er skalla, liker kvinner det?

- penisen min er sljev, hva synes du kvinne om det?

- jeg har noen kg for mye og begynt å få bryst, vil noen ha sex med meg da?

- jeg er 50, men føler meg som 25. Har jeg da sjans på de mellom 25 - 30? 

Kanskje på tide å få samme selvtillit?

Anonymkode: d3bd5...397

Har du sett alle trådene om penisstørrelse her inne eller?

Skrevet
På 18.11.2020 den 17.25, Bos43 skrev:

Det beste er når hun rir meg med vaiende pupper som jeg får kose med samtidig som ereksjonen smøres av saftene hennes.

Så så, ro ned nå tigergutt. Erotiske noveller kan du skrive et annet sted på forumet.

• Liker 1
Skrevet
På 11.11.2020 den 21.24, AnonymBruker skrev:

Det deilige med pupper er at de er helt unyttige, de er kun til for oss menn. Andre dyr har patter, men mennesket har utviklet pupper fordi menn tenner på dem. Å korrigere dem vil være et svik mot din mann!

Anonymkode: 27e8b...9e1

Lol...garantert skrevet av ei bitter dame med ubrukelige bryst....😂👌🏻

Anonymkode: c9876...0e7

Skrevet

pupper er for unger, rumpe er for menn, så hva ønsker du oppmerksomhet fra?

Anonymkode: 4ce84...789

Skrevet

Kate Upton sine pupper er perfekte og har fin størrelse.😍

Anonymkode: 5bb75...925

Skrevet
På 11.11.2020 den 21.48, Dominas leketøy skrev:

Husk å løfte med bena og ikke ryggen...

Hysj. Det må være et problem før noen føler seg nyttig. 

Anonymkode: 1dffc...bbd

Skrevet

Jeg har store pupper, og har hatt det siden tenårene. Såpass store at jeg har fått kommentarer, og på et tidspunkt snakket jeg med legen om reduksjon fordi jeg rett og slett følte at alle stirret. Men nå i voksen alder (30-åra) så bryr jeg meg liksom ikke. Jeg har ikke plager, jeg synes de kler meg enda bedre når som jeg er voksen, og om mannfolk liker det eller ikke, det er ikke så farlig. 

Anonymkode: ae74f...1fb

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har store pupper, og har hatt det siden tenårene. Såpass store at jeg har fått kommentarer, og på et tidspunkt snakket jeg med legen om reduksjon fordi jeg rett og slett følte at alle stirret. Men nå i voksen alder (30-åra) så bryr jeg meg liksom ikke. Jeg har ikke plager, jeg synes de kler meg enda bedre når som jeg er voksen, og om mannfolk liker det eller ikke, det er ikke så farlig. 

har du kjæreste?

Anonymkode: 37d13...d50

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor store har du? Hvordan er størrelsen ift vekta di? Opplever også stirring. Flaut. Alle tror jeg har plastikkpupper.

Anonymkode: 2fc4b...717

• Liker 1
Skrevet

Vi menn liker pupper, store, små, faste, myke. Damer med små pupper tenker ofte at de skulle vært noe større, damer med store tenker ofte at de skulle vært litt mindre og fastere. Vær stolt av hva du har, ikke bekymre deg for hva du ikke har. 

PS. Min personlige mening er at jeg liker dem best uten bh, når brystvorten terger gjennom klærne. 

Skrevet
På 19.11.2020 den 8.17, DEN NAKNE GARTNER skrev:

"Hvorfor" kan være viktig. Kvinners ekstreme forfengelighet er avtennende for meg som mann. Syns det er trist at så mange av dere kvinner plager dere selv med noe som er vakkert og sexy fra naturens side, fordi noen andre har fortalt dere hvordan dere egentlig skal se ut. 

Greia er ikke "ridder på hvit hest" eller hva det skal være godt for. Greia er at noen stiller et spørsmål her inne og man deler sin mening. 

Og så vil jeg ha meg frabedt at du påstår at jeg og alle andre menn som har en annen mening enn deg blir anklaget for å lyge. 

Er ikke det at jeg påstår at alle menn ljuger, jeg klarer bare ikke forstå hvordan menn faktisk kan bry seg om slikt. Jeg har stygge hengepupper selv (skrev tidligere i tråden her) og jeg fikk vite av flere menn på Reddit at om en mann sier at mine pupper er sexy så er det bare fordi han later som og vil leke ridder på hvit hest og at han lyver, fordi menn liker så klart bare spretne, stramme kvinner. Det var flere som sa det faktisk, at det strider i mot mannens natur å tenne på slike pupper. De la med mye fakta om menn og deres tenningsmønster og sånt. 

Anonymkode: 47124...204

Skrevet

Jeg liker de puppene som sitter på en kvinne som er stolt av dem og resten av kroppen sin og viser at hun liker og vise de frem til meg.

Skrevet

Mange menn, mitt intrykk er de fleste menn, liker store pupper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...