Gå til innhold

Pupper- hva foretrekker menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har cup D og litt hengepupper pga det.. jeg syns dem er grei nok, men de kunne vært bedre for å si det sånn. Har vurdert bryst løft/reduksjon... 

men hva syns menn egentlig om litt store deier? De dingler også veldig under samleie.. er det sexy med puppe-bjeller som dingler?

Anonymkode: 164f5...147

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har samme som deg. D cup og blir da naturligvis litt heng. Mannen elsker puppene mine akkurat som de er, men vurderer likevel reduksjon med løft, og evt implanter hvis jeg vil ha store pupper likevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det er klisje men, ikke fokuser så mye på utseendet ditt du. Spesielt ikke hva menn liker. Å tenke for mye på det er rett og slett ikke sunt, og hjelper ikke selvtillitten. Tro meg, jeg snakker av erfaring. Du har de puppene du har, og om noen ikke liker dine pupper så er det helt ok. Det er tross alt ikke ditt problem. 

Anonymkode: e2305...b29

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen partner har klaget på mine E-pupper. Verken før, under eller etter akten. Tvert i mot har de uttrykt at de liker å ha en stor håndfull å kose med. Selv om de bærer preg av tyngdekraftens påvirkning. 

Under akten er det vel de færreste som bryr seg om brystene dingler? Men joa, jeg skjønner tankegangen/følelsen din, den slår meg også innimellom (når jeg er alene, ikke under akten!). 

 

Kvinne, 44.

Anonymkode: c6f69...64d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til runking, melon pupper. Til sex... så er det nok at jeg liker dama :)

 

Anonymkode: 00ede...fbb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synes jeg det er litt rart å fokusere på på kun en ting ved en kvinne. Akkurat som vi er mere enn penisen, så er kvinner mere enn puppene. 

Det er ikke en fasit på hva jeg liker best. Men er det slik at puppene sitter på en person som virkelig tenner meg, da er de fantastiske 😛

Endret av Mæn40
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er slank og har små pupper (b-cup), kunne gjerne ønske de var litt fyldigere, men ikke større. Kjæresten min elsker både meg og kroppen min heldigvis 🥰

Anonymkode: fe4b3...8eb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har cup D og litt hengepupper pga det.. jeg syns dem er grei nok, men de kunne vært bedre for å si det sånn. Har vurdert bryst løft/reduksjon... 

men hva syns menn egentlig om litt store deier? De dingler også veldig under samleie.. er det sexy med puppe-bjeller som dingler?

Anonymkode: 164f5...147

Pupper er pupper.... noen store, noen små... det viktigste med pupper er reaksjonen damen som de sitter på kommer med underveis i akten... stønner hun? Nyter hun å få nippende vridd som 2 gammeldagse radioknapper, er det fast klemming som er tingen eller er det forsiktig kos.... 

sukk... så mange utfordringer vi menn har....

Endret av Dominas leketøy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Badbunny skrev:

Jeg har samme som deg. D cup og blir da naturligvis litt heng. Mannen elsker puppene mine akkurat som de er, men vurderer likevel reduksjon med løft, og evt implanter hvis jeg vil ha store pupper likevel. 

Minner meg om en episode i 2 &1/2 menn.... damen til charlie vuil ta brystreduksjon og han lider.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Dominas leketøy skrev:

Minner meg om en episode i 2 &1/2 menn.... damen til charlie vuil ta brystreduksjon og han lider.....

hahah det er litt slitsomt med så store pupper som hele tiden er i veien.. mannen ble sur da jeg nevtr for han at jeg vurderer reduksjon, men er uansett jeg som bestemmer til slutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kan lalle oss inn i en verden der dette ikke betyr noe, men rumpe, pupper og fasong betyr noe for de fleste menn med valgmuligheter. Men smaken varierer. Kjønnsorgan derimot - betyr ingenting. Fin kronikk om dette i avisen forleden.

Anonymkode: 27e8b...9e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Badbunny skrev:

hahah det er litt slitsomt med så store pupper som hele tiden er i veien.. mannen ble sur da jeg nevtr for han at jeg vurderer reduksjon, men er uansett jeg som bestemmer til slutt

Det deilige med pupper er at de er helt unyttige, de er kun til for oss menn. Andre dyr har patter, men mennesket har utviklet pupper fordi menn tenner på dem. Å korrigere dem vil være et svik mot din mann!

Anonymkode: 27e8b...9e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det deilige med pupper er at de er helt unyttige, de er kun til for oss menn. Andre dyr har patter, men mennesket har utviklet pupper fordi menn tenner på dem. Å korrigere dem vil være et svik mot din mann!

Anonymkode: 27e8b...9e1

Tror ikke du har forstått målet med pupper.. det er å mate babyer ikke for at menn skal suge på de😂 så har kvinner forskjellig menge fett på de bare. Kan vel korrigere de når de blir slappe og stygge etter barn. Hittil er de fine hvertfall selvom det er irriterende størrelse

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Badbunny skrev:

Tror ikke du har forstått målet med pupper.. det er å mate babyer ikke for at menn skal suge på de😂 så har kvinner forskjellig menge fett på de bare. Kan vel korrigere de når de blir slappe og stygge etter barn. Hittil er de fine hvertfall selvom det er irriterende størrelse

Leste du ikke innlegget mitt😯. Hvis målet hadde vært å mate babyer, hadde mennesket kun hatt patter (som hunder, katter og aper). Puppene, altså estetikken, er til for mannen.

 

Anonymkode: 27e8b...9e1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et par problemer med dette innlegget her. 

1; Hvorfor omtaler du menn som om de er ei gruppe med nøyaktig samme preferanser? En mann liker store, en liker små, en mann liker litt mer heng, andre liker struttende, noen menn liker silikon, andre ikke... Du vil få mange forskjellige svar i denne tråden, så du kommer ikke til et ja eller et nei.

2; Hva syns DU? Det er jo tross alt du som skal leve med disse puppene... Drit i hva menn syns, du vil alltids finne en mann som liker deg som du er, men hva er det som funker for deg? 

Jeg vet ikke hvor gammel du er, men det er ganske vanlig at man blir fornøyd med kroppen sin nøyaktig slik den er, etter hvert som man blir eldre. Store endringer i selvtillit kan skje på bare 4-5-6 år for eksempel. De fleste kvinner som har en kropp som fungerer godt, som er frisk, vil vokse til å like kroppen sin etter hvert uten kirurgiske inngrep.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Leste du ikke innlegget mitt😯. Hvis målet hadde vært å mate babyer, hadde mennesket kun hatt patter (som hunder, katter og aper). Puppene, altså estetikken, er til for mannen.

 

Anonymkode: 27e8b...9e1

Kan sikkert hende du har rett.. uansett nekter mannen brystreduksjon

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...