Troyamin Skrevet 12. november 2020 #21 Skrevet 12. november 2020 1 time siden, Carrot skrev: Så hyggelig du er, jeg tror kanskej du med fordel kan fokusere på egen oppførsel i diskusjoner. Takk, jeg prøver alltid å være hyggelig 😊 1
Arx Skrevet 12. november 2020 #22 Skrevet 12. november 2020 Min hadde ikke vært fornøyd med 20 min hovedtur om det ikke skjedde noe annet i tillegg. Eks i dag ble det bare 30 min, men siden vi skal på agilitytrening i kveld er det ok. Samtidig er 20 min løs i skogen mye bedre enn eks 20 min i bånd lands veien. 2
Julie Skrevet 12. november 2020 #23 Skrevet 12. november 2020 Ja til variasjon. Lange turer enkelte dager, kortere turer andre dager. I ulike miljø. Går du 2 timers turer i skogen hver dag, så vil også hunden tilpasse seg deretter. 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #24 Skrevet 12. november 2020 10 timer siden, Tabris skrev: På en valp så ville jeg heller fokusert på antall inntrykk enn hvor lenge dere er ute. Hvis han på de 20 minuttene får god sosialisering og miljøtrening så kan det være nok inntrykk for ham. Men om dere f.eks bare vimser i skogen eller et sted med lite forstyrrelser, så kan dere være ute lenger. Det er uansett ikke om å gjøre å gå så veldig langt med en valp, men heller fokusere på god sosialisering og miljøtrening når man er ute. Tja, tør ikke å slippe han løs i områder med mye forstyrrelser, men vi trener mye på innkalling når han er løs, samt leker gjemsel (det elsker han!). Men fokuserer også på at han skal få lov å bare være hund når han er løs (dvs vimse litt og snuse rundt) Når han er i bånd er det alltid mye forstyrrelser i form av folk og dyr og lyder ++ Gleder meg til han blir voksen sånn at han kan være med på tur uten at vi må tenke så mye på å begrense oss Anonymkode: c257e...bdf 1
Kokeshi Skrevet 12. november 2020 #25 Skrevet 12. november 2020 Hvis hovedturen er 20 min, og det er hver dag, så er det lite.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå