AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #1 Del Skrevet 11. november 2020 Jeg broderer et bilde av en julenisse. Skjegget hans er hvitt, samt noen detaljer på luen. Det er ikke antydet i mønstret at dette skal broderes, og det følger heller ikke med hvit tråd. Er det vanlig å ikke brodere det som er hvitt? Stoffet er jo hvitt, men man ser jo veldig godt at det ikke brodert likevel. Synes det ser litt rart ut, som om jeg ikke orket å brodere de feltene. Anonymkode: 91138...488 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
riesling Skrevet 11. november 2020 #2 Del Skrevet 11. november 2020 Ville absolutt kjøpt hvit tråd og brodert det hvite også. Har opplevd denne løsningen flere ganger og det ser bare rart ut 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkilokki Skrevet 11. november 2020 #3 Del Skrevet 11. november 2020 Kanskje det skal være en effekt i det, se om som 3D? Det pleier jo og være bruksanvisning med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #4 Del Skrevet 11. november 2020 Akkurat nå, riesling skrev: Ville absolutt kjøpt hvit tråd og brodert det hvite også. Har opplevd denne løsningen flere ganger og det ser bare rart ut Ja jeg tror faktisk at jeg gjør det. Det ser så uferdig ut😅 Anonymkode: 91138...488 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #5 Del Skrevet 28. november 2020 Dette lurer jeg også på. Men hvilken hvit-farge skal man bruke? I mønsteret jeg har brodert er det en blendahvit-farge og en litt gulere hvitfarge. Burde jeg gjenta ta en av de hvitfargene, eller burde jeg heller gå for ecru? Det skal bli en pute og bakstykket er i ecru-farget lin. Anonymkode: c2614...bba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå