hobbykokken Skrevet 11. november 2020 #1 Del Skrevet 11. november 2020 Jeg fikk ikke med meg iskrigerne da det gikk på TV, men jeg har oppdaget han i spårtsklubben og han er ganske morsom. Flere som liker Folle? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magritta Skrevet 11. november 2020 #2 Del Skrevet 11. november 2020 Litt for barnslig for min del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. november 2020 #3 Del Skrevet 11. november 2020 Podcasten hans "Hvordan har du det mann" er veldig god, den liker jeg. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moncabang Skrevet 11. november 2020 #4 Del Skrevet 11. november 2020 Jeg digger Folle! Podden hans er skikkelig fin, har felt noen tårer 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hobbykokken Skrevet 13. november 2020 Forfatter #5 Del Skrevet 13. november 2020 Jeg "kjenner" han mest fra spårtsklubben, digger han der 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løpegærn Skrevet 17. november 2020 #6 Del Skrevet 17. november 2020 Digger han. Skikkelig morsom, og dessuten synes jeg det er flott at han er åpen om at han har ADHD. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hobbykokken Skrevet 17. november 2020 Forfatter #7 Del Skrevet 17. november 2020 1 time siden, Løpegærn skrev: Digger han. Skikkelig morsom, og dessuten synes jeg det er flott at han er åpen om at han har ADHD. Altså, jeg hadde lett kjøpt billett om han hadde hatt show. Elsker at han er litt passiv aggressiv og småfrekk😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flyvende_teppe Skrevet 17. november 2020 #8 Del Skrevet 17. november 2020 Digger han! 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 18. november 2020 #9 Del Skrevet 18. november 2020 Liker ham! Morsom og sarkastisk, helt topp i 71gr nord, som er hvor jeg kjenner ham fra. 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehammeren Skrevet 18. november 2020 #10 Del Skrevet 18. november 2020 Sikkert grei på privaten, men fremstår som en sur besserwisser på Spårtsklubben iallefall. Podcasten har jeg ikke hørt. Men, kan egt ikke tenke meg det er noe berikende da han er en av 200 kjendiser som starter pod under korona. Har de mer å snakke om? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. november 2020 #11 Del Skrevet 18. november 2020 3 minutter siden, lillehammeren skrev: Sikkert grei på privaten, men fremstår som en sur besserwisser på Spårtsklubben iallefall. Podcasten har jeg ikke hørt. Men, kan egt ikke tenke meg det er noe berikende da han er en av 200 kjendiser som starter pod under korona. Har de mer å snakke om? Podcasten hans er overraskende dyp og jeg fikk aha opplevelse over hvem han er. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteSwan Skrevet 5. mars 2021 #12 Del Skrevet 5. mars 2021 Han skal bli far.. han som er så lite pedagogisk som det går an å få blitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hobbykokken Skrevet 5. mars 2021 Forfatter #13 Del Skrevet 5. mars 2021 WhiteSwan skrev (6 minutter siden): Han skal bli far.. han som er så lite pedagogisk som det går an å få blitt.. Det er vel bare et image? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteSwan Skrevet 5. mars 2021 #14 Del Skrevet 5. mars 2021 hobbykokken skrev (Akkurat nå): Det er vel bare et image? Det tror jeg ikke, dessverre. Virker som han har veldig kort lunte også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hobbykokken Skrevet 5. mars 2021 Forfatter #15 Del Skrevet 5. mars 2021 WhiteSwan skrev (Akkurat nå): Det tror jeg ikke, dessverre. Virker som han har veldig kort lunte også. Da er det jo litt verre da.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. mars 2021 #16 Del Skrevet 5. mars 2021 Det går nok bra. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 5. mars 2021 #17 Del Skrevet 5. mars 2021 Jenta på brua skrev (På 11.11.2020 den 7.34): Litt for barnslig for min del Hva legger du i «barnslig»? Spør ikke for å kverulere, jeg klarer bare ikke å se hvordan han oppfører seg barnslig. Særlig ikke etter å ha hørt podcasten hans 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LastSummer Skrevet 5. mars 2021 #18 Del Skrevet 5. mars 2021 WhiteSwan skrev (1 time siden): Han skal bli far.. han som er så lite pedagogisk som det går an å få blitt.. Han må da få lov til å få barn? Alle foreldre er ikke "pedagogiske" .. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. mars 2021 #19 Del Skrevet 5. mars 2021 Så koselig at de skal få barn. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milky Skrevet 5. mars 2021 #20 Del Skrevet 5. mars 2021 Han er så morsom og sykt sexy!! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå