Lana01 Skrevet 10. november 2020 #1 Del Skrevet 10. november 2020 Veldig gledelig nyhet. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/weeqvo/jodel-stenger-sladder-kanaler Endelig tar de ansvar. – Enten det har vært å kritisere kroppen til en youtuber, mobbe en blogger, åpenlyst ignorere retningslinjene våre eller å spre falske rykter, har hensikten med sladderkanalene vært å bryte retningslinjene våre, skriver Jodel. Nå håper jeg at moderatorer på Rampelyset tar mer ansvar og får bulkt med mye av den ukulturen med latterliggjøring som foregår der inne. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Willasmo Skrevet 10. november 2020 #2 Del Skrevet 10. november 2020 Jadda, alt som ikke tåler dagens lys er selvsagt sladder og rykter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 10. november 2020 #3 Del Skrevet 10. november 2020 Nå er det stor forskjell på Jodel og Rampelys. Her er det jo ikke lov med ryktespredning og spekulasjoner og jeg opplever at i den grad disse reglene brytes så ryddes det rimelig kjapt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet 10. november 2020 Forfatter #4 Del Skrevet 10. november 2020 (endret) 18 minutter siden, CecilieX skrev: Nå er det stor forskjell på Jodel og Rampelys. Her er det jo ikke lov med ryktespredning og spekulasjoner og jeg opplever at i den grad disse reglene brytes så ryddes det rimelig kjapt. Det kan jeg være enig i Når det gjelder latterliggjøring i spedd en god dose sladder og overdrivelse, er det mye å hente. Trådene kan med fordel ryddes mye mer. Endret 10. november 2020 av Lana01 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 10. november 2020 #5 Del Skrevet 10. november 2020 53 minutter siden, Lana01 skrev: Det kan jeg være enig i Når det gjelder latterliggjøring i spedd en god dose sladder og overdrivelse, er det mye å hente. Trådene kan med fordel ryddes mye mer. Jeg skjønner ikke hva du egentlig sier her, eller hva poenget med tråden egentlig er - å diskutere sladder på Jodel, eller å insinuere at Rampelyset på KG er det samme? Så jeg vil også bare slå tydelig fast: Bloggergossip på Jodel kan med all respekt ikke sammenliknes med Rampelyset på KG. Da har du fulgt dårlig med begge steder. Parallellen blir særlig spesiell når diskusjonen på Rampelyset du nesten utelukkende poster i er CBE-tråden, dvs tråden på Rampelyset som blir aller mest strengt moderert, som har høyest selvjustis og svært lite innslag av sladderpregede innlegg. At det er sladder på Rampelyset blir ikke sant bare av at noen hardnakket påstår at det er slik - like lite som det blir sant at USA-valget var preget av juks - ved at noen påstår at det er slik. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet 10. november 2020 Forfatter #6 Del Skrevet 10. november 2020 (endret) 1 time siden, Aricia skrev: Jeg skjønner ikke hva du egentlig sier her, eller hva poenget med tråden egentlig er - å diskutere sladder på Jodel, eller å insinuere at Rampelyset på KG er det samme? Så jeg vil også bare slå tydelig fast: Bloggergossip på Jodel kan med all respekt ikke sammenliknes med Rampelyset på KG. Da har du fulgt dårlig med begge steder. Parallellen blir særlig spesiell når diskusjonen på Rampelyset du nesten utelukkende poster i er CBE-tråden, dvs tråden på Rampelyset som blir aller mest strengt moderert, som har høyest selvjustis og svært lite innslag av sladderpregede innlegg. At det er sladder på Rampelyset blir ikke sant bare av at noen hardnakket påstår at det er slik - like lite som det blir sant at USA-valget var preget av juks - ved at noen påstår at det er slik. Helt meningsløst å dra inn valget i USA. Et lite utvalg med sladder og latterliggjøring på pen rekke. IG. På 7.12.2019 den 15.49, Jr.Garcon skrev: Når man er feminist, sexologistudent, og omtaler seg selv som en sterk kvinne som kjemper for ytringsfrihet og mot sensur, så forventet jeg egentlig noe mer informativt og lærerikt enn en fjert på et duftlys og jeg har pels på fitta prat - my bad 🤣. Men samtidig ikke fra en som er så vulgær som henne. Skjønner ikke at noen nekter for at hun er vulgær. Hun er jo selve definisjonen på orde ( I.G ) Hun flauer seg ut over hele Norges land men innser det ikke selv🙈 Alle de nære «venninnene» hennes ler bak ryggen hennes samtidig som de later som de heier på henne🙈😂 ( s.15 I.G) KKW burde saksøke henne 🙈😂😂 Er kanskje det Sofie vil 😂 All PR er god PR, er det ikke det man sier 🤪 SE s 979. På 4.9.2020 den 7.13, Finlay skrev: For et bilde! Ser ut som hun synes det er helt vidunderlig å få skræve skikkelig ut på Instagram, etter flere dager i varm ullgenser På SC har hun postet samme bilde,med "swipe up" rett på dåsa.. ( SE s 964) På 29.5.2020 den 13.17, LilleSnupp skrev: Cameltoe’en på IG-story ble bare too much, Caroline Berg Eriksen 🙈 🐫 På 29.5.2020 den 13.22, Roadrunner skrev: Enig! Og med kamerafokuset direkte mot midtpartiet (så hun må bøye seg ned for å se i kamera), blir det mye.... CBE På 29.5.2020 den 13.29, MaleficentAurora skrev: Skulle nesten tro at hun gjør det med hensikt siden hun har opp til flere ganger sagt at hun ikke bruker undertøy. Men ja, enig at det ble for mye fokus på et bestemt unødvendig området🙄🙈 På 29.5.2020 den 13.40, *Emma* skrev: Altså man så jo hele greia på den instastorien....🐫 🙈 På 29.5.2020 den 13.47, Villroses hage skrev: Treasures AS gjør det åpenbart med hensikt. (Mye fokus rundt hofteparti, manglende udertøy, "sexy" undertøy osv). Kanskje den kvinnelige bloggeieren rett og slett er ekshibisjonist? I så fall passer det jo glimrende med kikkere som publikum På 29.5.2020 den 15.44, Lopploella skrev: Alt tyder jo på at hun aller helst ville vist seg fram HELT naken. På 29.5.2020 den 17.24, Anonym90059005 skrev: Vil hun virkelig stå med cameltoe midt i monitor i evig mange stories? Gjør hun dette bevisst, hvorfor? Det er jo mer vulgært enn sexy imo, og jeg er mann! Og den trangen til å dra opp tightsen hvert 3 sek fremstår manisk. Ellers kan det vel ikke finnes en sjel, bortsett fra dem selv, som kan argumentere med at de har mye å gjøre lenger. Begge to bruker bare mer og mer tid dagene lang på trening og sysler. Om noe, så tror jeg faktisk LKE er den som gjør mest ref arbeid med bilder/videoer osv. Å herregud.... Siste instastory, hvor kleinere og pute flaut kan det bli... 🤮 Ja, hvem husker da det var in med trusekanten over buksa, og frua drar knisende og liksom "sexy" ned buksa....hjelpes 😂 Altså, hadde dama vært 20 år og ikke hatt barn, da hadde jeg faktisk ikke reagert. Men en voksen dame på 30 år og som er mor og har ansvaret for to små barn???? Neineinei, bare nei.... Endret Oktober 17 av Minnie Mus ) Endret 10. november 2020 av Lana01 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 10. november 2020 #7 Del Skrevet 10. november 2020 Mangler noen gode eksempler på sladder og latterliggjøring fra brukere på KG, ikke kommentarer som går direkte på den latterlige og kritikkverdige oppførselen til kropps og fittefokuserte influensere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet 10. november 2020 Forfatter #8 Del Skrevet 10. november 2020 7 minutter siden, Lin11 skrev: Mangler noen gode eksempler på sladder og latterliggjøring fra brukere på KG, ikke kommentarer som går direkte på den latterlige og kritikkverdige oppførselen til kropps og fittefokuserte influensere. Så det er greit å latterliggjøre noen , fordi man har fortjent det?. ( man ber om det selv med kritikkverdig og latterlig oppførsel? )Det blir som å si at det er greit å mobbe noen, fordi hun oppførte seg teit. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 10. november 2020 #9 Del Skrevet 10. november 2020 Akkurat nå, Lana01 skrev: Så det er greit å latterliggjøre noen , fordi man har fortjent det?. ( man ber om det selv med kritikkverdig og latterlig oppførsel? )Det blir som å si at det er greit å mobbe noen, fordi hun oppførte seg teit. 1) Det handler ikke om å ha fortjent det. 2) Det som kommenteres er noe disse selv legger ut på bedriftskontoene sine. 3) Å kalle dette mobbing er respektløst og latterliggjøring av mennesker som faktisk opplever mobbing. 4) Å sammenligne Jodel med rampelyset er latterlig, da man juridisk står til ansvar for alt man deler på rampelys. På jodel? gjør man ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 10. november 2020 #10 Del Skrevet 10. november 2020 11 minutter siden, Lana01 skrev: Så det er greit å latterliggjøre noen , fordi man har fortjent det?. ( man ber om det selv med kritikkverdig og latterlig oppførsel? )Det blir som å si at det er greit å mobbe noen, fordi hun oppførte seg teit. Kommentaren min om at Kim Kardashian West burde saksøke Sophie Elise var ikke ment som sladder eller latterliggjøring. Jeg mente oppriktig hun burde gjøre det. Sophie Elise bedriver plagiat på flere av produktene sine. Man finner helt like produkter til salgs andre steder uten hennes navn på. Og hun lar seg tydelig inspirere av feks KKW på fotoshooten vi snakket om. Dette er ikke sladder og løgner, det er fakta. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet 10. november 2020 Forfatter #11 Del Skrevet 10. november 2020 4 minutter siden, Lin11 skrev: 1) Det handler ikke om å ha fortjent det. 2) Det som kommenteres er noe disse selv legger ut på bedriftskontoene sine. 3) Å kalle dette mobbing er respektløst og latterliggjøring av mennesker som faktisk opplever mobbing. 4) Å sammenligne Jodel med rampelyset er latterlig, da man juridisk står til ansvar for alt man deler på rampelys. På jodel? gjør man ikke det. Nå er ikke hensikten å sammenligne de, men å applaudere Jodel for å ha tatt grep. og ja jeg synes KG også kan bli bedre med fordel Nå har ikke jeg kalt det mobbing, Nå vrir du på det jeg skriver. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet 10. november 2020 Forfatter #12 Del Skrevet 10. november 2020 (endret) 12 minutter siden, Gasellen skrev: Kommentaren min om at Kim Kardashian West burde saksøke Sophie Elise var ikke ment som sladder eller latterliggjøring. Jeg mente oppriktig hun burde gjøre det. Sophie Elise bedriver plagiat på flere av produktene sine. Man finner helt like produkter til salgs andre steder uten hennes navn på. Og hun lar seg tydelig inspirere av feks KKW på fotoshooten vi snakket om. Dette er ikke sladder og løgner, det er fakta. Når du legger på dette... 🙈😂😂 så er det lett å bli tatt for det., noe du synes er festlig morsomt og flaut Nå var dette bare et tilfeldig eksempel jeg fant i farten og ikke det verste jeg har lest Endret 10. november 2020 av Lana01 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 10. november 2020 #13 Del Skrevet 10. november 2020 17 minutter siden, Lana01 skrev: Når du legger på dette... 🙈😂😂 så er det lett å bli tatt for det., noe du synes er festlig morsomt og flaut Nå var dette bare et tilfeldig eksempel jeg fant i farten og ikke det verste jeg har lest Selv om du mener det er latterliggjøring, så betyr det virkelig ikke at det er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 10. november 2020 #14 Del Skrevet 10. november 2020 Tråden stenges da debatt om forskjellige influensere skal tas i disses tråder, spørsmål, ris eller ros tas på Ris og Ros Rampelyset. Sol, admin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg