AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #21 Skrevet 15. november 2020 Er oppi akkurat det samme 😬 Matchet med han for kanskje 10 dager siden, og han er blitt så vanvittig intens. Ringer meg mange ganger om dagen, melder hele tiden, snapper hele tiden. Jeg har tatt litt avstand i går og i dag og han har roet seg litt i dag. Har tenkt at jeg kanskje burde si i fra, men har ikke gjort det enda. Tror du bare må ta avstand og hvis det ikke hjelper, si i fra. Anonymkode: 73970...ec7 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #22 Skrevet 29. november 2020 On 11/9/2020 at 9:55 PM, AnonymBruker said: Dette er altfor mye av det gode. Jeg har fått totalt avsmak. Det er god morgen meldinger. Han skriver ting som, ha en flott dag. Komt deg på jobb? Sovet godt? Har drømt om deg osv osv osv osv. Og når jeg ikke svarer på disse meld, så begynner han på nytt en time seinere. Heia hva skjer? Tenker på deg. Du er ei flott jente. Du virker så utrolig hyggelig. Hva gjør du?...... En time seinere på an igjen. Da svarer jeg gjerne bare kort tilbake på det han spør om. Slik er det dag ut og dag inn. Svarer jeg ikke så holder han på og holder på. Samme regla om igjen og om igjen. Likte han til og begynne før jeg visste hvor intens han er. Det er bare kvalmende. Samme pjitt pjattet maaaaange ganger om dagen. At han ikke ser hvor uinteressert jeg faktisk er🤢 Det er ganske ubegripelig. Men jeg føler det blir stygt gjort og bare blokkere ham også. Trodde virkelig han skulle ta hintet etterhvert men det ser ikke sånn ut. What to do? Ps det er snakk om alt fra 30 til 50 meld om dagen. Jeg svarer kanskje på to. Anonymkode: dfe83...148 Desperat. Anonymkode: 23dbd...824
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #23 Skrevet 29. november 2020 Min eks var slik. Svært intenst. Fine meldinger med mye komplimenter. Han ble sur hvis det tok lang tid før jeg svarte og fikk for få meldinger. Det viste seg å være en psykisk ustabil person. Anonymkode: e1a00...577
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #24 Skrevet 29. november 2020 Åh sånne folk. Møtte en på et jobbkurs en gang og så la vi hverandre til på WhatsApp og Facebook, så nå får jeg meldinger flere ganger om dagen. Hei god morgen, hvordan går det? Hva gjør du nå? Hvilke planer har du for resten av dagen? Du er ei så snill og søt jente. Jeg måtte bare si det. Lest noen gode bøker i det siste? Hvordan går det med foreldrene dine? Har du badet i sjøen? Tøff du som bader hele året. Kan du sende meg bilder av deg i badedrakt? Hva skal du ha til middag? Kjøpt noen kule klær i det siste? Hvilken musikk liker du best? Jeg kjenner at han som i utgangspunktet var veldig hyggelig og trivelig fyr, suger ut energi. Jeg begynner også å få nok nå Anonymkode: 752c0...bba 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #25 Skrevet 29. november 2020 En fyr sendte meg melding på messenger da hab hørte navnet mitt på jobben sin. Jeg syntes det var litt rart, men samtidig virka han grei. Prata, men det varte. Og varte. Og det var ikke prat om noe tema, bare pjatt om hva han gjorde nå og nå. Om jeg snakka, sa han «ja» og «Hm» midt i setningene så jeg på en måte ble avbrutt for han hadde det tydelig travelt med å snakke igjen. Konversering/dialog var umulig sånn. Jeg har rett og slett verken tid, overskudd eller lyst til å bruke all ledig tid på å snakke lange samtaler om vær og vind. Det slet meg ut. Jeg orker ikke å sitte timesvis i telefonen men har svart høflig men om jeg F eks gjør andre ting imens, klager han på at det bråker. «Da er jeg hjemme. Ringer deg igjen om en halvtime»... Man blir kvalt. Han har ringt flere ganger og jeg har ikke svart pga det jeg fant ut skrevet under; Så fant jeg ut at han fortsatt bor sammen med eksen «jeg sover på sofaen og hu flytter ut før jul») og etter å ha snakka litt med han, snakka han flere ganger nedsettende om hans stebarn på ni år... Jeg er sjokkert. Hva får mannfolk til å VÆRE sånn? Anonymkode: 76c95...564
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå