AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #1 Skrevet 9. november 2020 Dette er altfor mye av det gode. Jeg har fått totalt avsmak. Det er god morgen meldinger. Han skriver ting som, ha en flott dag. Komt deg på jobb? Sovet godt? Har drømt om deg osv osv osv osv. Og når jeg ikke svarer på disse meld, så begynner han på nytt en time seinere. Heia hva skjer? Tenker på deg. Du er ei flott jente. Du virker så utrolig hyggelig. Hva gjør du?...... En time seinere på an igjen. Da svarer jeg gjerne bare kort tilbake på det han spør om. Slik er det dag ut og dag inn. Svarer jeg ikke så holder han på og holder på. Samme regla om igjen og om igjen. Likte han til og begynne før jeg visste hvor intens han er. Det er bare kvalmende. Samme pjitt pjattet maaaaange ganger om dagen. At han ikke ser hvor uinteressert jeg faktisk er🤢 Det er ganske ubegripelig. Men jeg føler det blir stygt gjort og bare blokkere ham også. Trodde virkelig han skulle ta hintet etterhvert men det ser ikke sånn ut. What to do? Ps det er snakk om alt fra 30 til 50 meld om dagen. Jeg svarer kanskje på to. Anonymkode: dfe83...148
visp Skrevet 9. november 2020 #2 Skrevet 9. november 2020 Det der er sykelig. Hadde blitt kvitt han. Du er nok ikke den første han opplever det med. 7
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #3 Skrevet 9. november 2020 uff hørres bare irriterande ut... 30-50 melinger?! har han et liv? jeg hadde avbrutt kontakt, hadde ikke orket det der, spesielt hvis det var det samme omigjen og omigjen Anonymkode: a48f1...5e8 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #4 Skrevet 9. november 2020 Oi 😳 han der må du bare bli kvitt fortere enn svint! Bare si det til han, beklager men jeg føler dessverre ikke det samme som deg. Ønsker deg lykke til videre! Anonymkode: 1aeb8...3ed 5
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #5 Skrevet 9. november 2020 Vær direkte og si det til ham. Si at han kveler interessen din. Menn er vant til direkte tale mellom hverandre og ikke vage hint. Men det er jo ikke sikkert at det hjelper, noen er jo bare helt lost. Anonymkode: 32510...3cc 7
Milky Skrevet 9. november 2020 #6 Skrevet 9. november 2020 Herregud hadde aldri orkert så mye mas...kan du ikke bare si at du ikke er interessert så blir du ferdig med det? 3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #7 Skrevet 9. november 2020 Jeg har også opplevd en slik date. Veldig mye kontakt fra ham gjennom hele dagen. Mannen var 39 år. Delte massse bilder av seg selv gjennom arbeidsdagen. Ikke noe seksuelt, bare vanlige bilder. Jeg gjorde aldri, og svarte på 10% av hans henvendelser. Har prøvd å forstå psykologien bak et slikt jag. Forstår det ikke... Anonymkode: a9b31...833 4
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #8 Skrevet 9. november 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: uff hørres bare irriterande ut... 30-50 melinger?! har han et liv? jeg hadde avbrutt kontakt, hadde ikke orket det der, spesielt hvis det var det samme omigjen og omigjen Anonymkode: a48f1...5e8 Ja jeg har lurt på det samme. Og de få gangene jeg svarer ham i løpet av dagen så åpner han meld omtrent samme sekund jeg har sendt den😂 Anonymkode: dfe83...148
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #9 Skrevet 9. november 2020 Du bør jo si noe, så han får mulighet til å justere seg for neste dame om ikke annet? "Det kan være en idé å tilpasse meldingsfrekvensen til den du melder med. Folk er jo ulike på slikt. Får du 2-3 meldinger i løpet av dagen, så sender du 2-3. Speile personen litt på dette." Anonymkode: 4160d...3da 3
Pingvinen Skrevet 9. november 2020 #11 Skrevet 9. november 2020 Hvor gammel er han? Jeg og chattet med ett par sånne for noen år siden.. Måtte bare avslutte. Var utrolig slitsomt. Og de ble så fornærmet når jeg ikke svarte med en gang
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #12 Skrevet 9. november 2020 Han er tragisk nok i tredve årene. Anonymkode: dfe83...148
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #13 Skrevet 9. november 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du bør jo si noe, så han får mulighet til å justere seg for neste dame om ikke annet? "Det kan være en idé å tilpasse meldingsfrekvensen til den du melder med. Folk er jo ulike på slikt. Får du 2-3 meldinger i løpet av dagen, så sender du 2-3. Speile personen litt på dette." Anonymkode: 4160d...3da Du mener jeg skal sende ham like mange meld som han sender meg? Anonymkode: dfe83...148
Troyamin Skrevet 10. november 2020 #14 Skrevet 10. november 2020 Si at du er smigret over oppmerksomheten men at du desverre ikke har romantiske følelser for han. Så ønsker du han en god dag videre og blokkerer han fra alt av SoMe.
Rowan Skrevet 10. november 2020 #15 Skrevet 10. november 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Du mener jeg skal sende ham like mange meld som han sender meg? Anonymkode: dfe83...148 Nei, at du bør informere han om at han bør gjøre det. Det i hermetegn var et forslag på det du lan si.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #16 Skrevet 10. november 2020 Snakket med en slik i går(har snakket med han et par ganger tidligere). Ekstremt intens. Sendte bilder av seg selv og maste om bilder fra meg. Mas om når vi skulle møtes,hva han ville gjøre med meg seksuelt,maste om snap,om jeg ville være med han i dusjen og sendte bilde av overkroppen på vei i dusjen,mas om hvor fin og flott jeg var,om det ble stille et lite øyeblikk kom spørsmål om hvorfor jeg blei så stille etc. Så ble han lei og sa han var lei hele appen og slettet den🤷♀️ Mannen er 39 år,skulle tro han ikke hadde antenner. Han oppførte seg sikkert på samme måte med flere og fikk samme respons. Veldig turn off med slik intensitet 😳 Anonymkode: 7b109...be5 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #17 Skrevet 10. november 2020 Vel, noen må jo fortelle disse menneskene klart og tydelig hva de gjør feil. Ellers fortsetter de og får det aldri bra i livet sitt. Hilsen et sånt menneske, som ikke fikk beskjed om at oppførselen min var «sinnssyk» før jeg hadde gått på smell etter smell i årevis. Jeg jobber fremdeles med meg selv, men konsekvensen her er at jeg ikke tør å involvere meg med noen igjen fordi jeg bare tenker på hvor utrolig idiot jeg har vært x antall ganger, fordi ingen hadde guts nok til å si i fra. Det er vondt. Anonymkode: 909f1...2cf 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #18 Skrevet 10. november 2020 Jeg var i bli-kjent-fasen med en mann. Han sa han elsket meldinger i løpet av dagen og god morgen og god natt meldinger. Så da fikk han det, så ble jeg kalt psyko og for masete. Jeg sluttet derfor med det og sendte han kun svar på det han sendte. Jeg er en sånn som åpner meldinger og svarer med en gang. Det var fortsatt for mye. Så nå tør jeg nesten ikke sende meldinger lenger. Jeg gidder ikke endre meg. Meldingsfrekvensen tilpasser jeg den jeg prater med, men jeg åpner og svarer med en gang. Jeg liker ikke å bli hengende på åpnet uten svar, så da gjør jeg ikke det mot andre heller. Passer det ikke å svare så venter jeg heller med å åpne meldingen. Etter hvert så kjenner man jo meldingsmønsteret så det går stort sett greit. Anonymkode: 3b4b2...352 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #19 Skrevet 10. november 2020 Har blitt sånn selv de få gangene jeg har vært håpløst forelsket i ungdoms-åra, og skjønte ikke før de la meg for hat at jeg hadde vært et kryp og en forfølger.. Du må nok blokkere han om han ikke aksepterer et høflig avslag, lignende det som ble foreslått tidligere i tråden. Anonymkode: c0f79...52b 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #20 Skrevet 10. november 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er altfor mye av det gode. Jeg har fått totalt avsmak. Det er god morgen meldinger. Han skriver ting som, ha en flott dag. Komt deg på jobb? Sovet godt? Har drømt om deg osv osv osv osv. Og når jeg ikke svarer på disse meld, så begynner han på nytt en time seinere. Heia hva skjer? Tenker på deg. Du er ei flott jente. Du virker så utrolig hyggelig. Hva gjør du?...... En time seinere på an igjen. Da svarer jeg gjerne bare kort tilbake på det han spør om. Slik er det dag ut og dag inn. Svarer jeg ikke så holder han på og holder på. Samme regla om igjen og om igjen. Likte han til og begynne før jeg visste hvor intens han er. Det er bare kvalmende. Samme pjitt pjattet maaaaange ganger om dagen. At han ikke ser hvor uinteressert jeg faktisk er🤢 Det er ganske ubegripelig. Men jeg føler det blir stygt gjort og bare blokkere ham også. Trodde virkelig han skulle ta hintet etterhvert men det ser ikke sånn ut. What to do? Ps det er snakk om alt fra 30 til 50 meld om dagen. Jeg svarer kanskje på to. Anonymkode: dfe83...148 var på et par dates med en som var slik. fikk meg til å miste interessen ganske kjapt for å si det sånn. sykt slitsomt Anonymkode: c6c1a...e0e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå