Gå til innhold

Chat - mental helse

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk 😊:hjerte: Man må heller ikke tenke på at man er til bry for folk man er glad i! Har du kommet på noe hyggelig du skal gjøre imorgen? 😀

Anonymkode: fd3c0...e73

Mmm. Jeg skal dessverre gjøre noe lite hyggelig i morgen. Som jeg bare må, da det involverer en oppgave for et familiemedlem. Men kanskje jeg skal prøve å fokusere på at tirsdag kan bli en fin dag. :)

Anonymkode: 42ed8...1e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Turkis Sau
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den sangen er fin! 

Stor klem til deg og husk at du betyr noe for andre ❤️

Anonymkode: 10322...83b

Jaa :) Men så kan man av og til tenke at man skulle ønske at noen kunne tenne et lys tilbake, og da kan man bli litt trist av den. Men tusen takk, og stor klem tilbake. ❤️

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, gå tur hjelper masse. Går cirka 2 timer hver dag. Trening er det verre med, det pleide jeg å gjøre 5 ganger i uken, men nå har jeg liksom ikke noe ork eller lyst. Det er dumt. Men jeg har ikke helt kommet dit at jeg klarer å sparke meg selv i ræven til det. Dum og teit sirkel.
Og så kan jeg liksom ikke gå ut nå kjenner jeg, har gått 2 turer alt i dag. Da virker jeg bare enda mer koko om jeg går en tredje tur. Om du skjønner.

Det at du går tur 2 timer hver dag er bra! Turgåing hjelper også på psyken, ikke bare hardtrening. Prøv å tving deg selv til å trene om du føler det hjelper - gjerne sammen med noen. Det er fullt mulig å trene sammen ute med god avstand 🙂

• Liker 1
Skrevet

Mmm. Jeg skal dessverre gjøre noe lite hyggelig i morgen. Som jeg bare må, da det involverer en oppgave for et familiemedlem. Men kanskje jeg skal prøve å fokusere på at tirsdag kan bli en fin dag. :)

:5:  Ja det blir bra. 

• Liker 1
Skrevet

Prøv å skrive ned tanker og problemer og les dem igjenn på dag tid en dag du føler deg bra, så kan du reflektere over det og senere tenke på det du kom frem til. Det du tenker nå på natta er alltid (bokstavelig talt) mørkere enn ellers. Hjelper for meg å skrive dem ned åså, selv om det bare er til meg selv.

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å finne på noe hyggelig du kan gjøre etter det som er lite hyggelig? For å ha en slags gulrot? Og tenk at du betyr mye for familiemedlemmet fordi du stiller opp ❤️

• Liker 1
Skrevet

Dere er fine :) Takk for at dere gadd, og fine ord.
Nå skal jeg krype under en stein, være litt flau, og prøve å sove.

Tusen takk, det hjalp. Enn så rart det kan høres ut.❤️

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så bra! 😄 Fine deg, det er ikke flaut! God natt!

• Liker 1
Skrevet

Hva med å finne på noe hyggelig du kan gjøre etter det som er lite hyggelig? For å ha en slags gulrot? Og tenk at du betyr mye for familiemedlemmet fordi du stiller opp ❤️

Tror jeg blir så sliten i hodet etter det med familiemedlemmet, men også at det at jeg gjør det i seg selv kan føles godt etterpå. Så det får vel være gulroten for i morgen. Pluss forhåpentligvis en god klem fra han sovende.
Jeg er bare veldig, veldig god på å grue meg. Men det går nok fint.

Skrevet

Så bra! 😄 Fine deg, det er ikke flaut! God natt!

Joooo, det er flaut! Men det får vel være greit... :P Natta, håper du får sove etter hvert.:hug:

Skrevet

Ikke vær flau! Nå var det du som trengte støtte,  en annen gang er det du som kan støtte andre ☺️

Sov godt og lykke til i morgen. 

• Liker 1
Skrevet

Ikke vær flau! Nå var det du som trengte støtte,  en annen gang er det du som kan støtte andre ☺️

Sov godt og lykke til i morgen. 

Litt flau...men fikk et smil om munnen her, så det veier så absolutt opp. Tusen takk igjen ❤️ 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...