Robert Koch Skrevet 8. november 2020 #21 Del Skrevet 8. november 2020 3 hours ago, Janus82 said: Min teori baserer seg på at blekksprut er utenomjordisk. Fordi forskere kan ikke spore opp hvor den arten på jorden stammer fra, og den er veldig intelektuell. Kan vi ikke spore opp hvor den stammer fra? Blekksprutenes genom er fullstendig kartlagt, og er grunnleggende sett det samme som hos alle bløtdyr, men er svært høyt utviklet. Hva mener du med at den "veldig intellektuell?" Her kan du lese mer om blekksprutenes genom: https://www.nature.com/articles/nature14668 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 9. november 2020 #22 Del Skrevet 9. november 2020 9 timer siden, Janus82 skrev: Men det er en teori da. Livsform kan være like selv om de er utenomjordisk Ja. Du og jeg kan komme fra hvert vårt univers, men hvordan bevise det? Det er jo mer sannsynlig at to like livsformer har utviklet seg samme sted. Og som teori, eller riktigere, hypotese lar den seg ganske greit motbevises. Occam's razor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #23 Del Skrevet 9. november 2020 15 timer siden, Janus82 skrev: Min teori baserer seg på at blekksprut er utenomjordisk. Fordi forskere kan ikke spore opp hvor den arten på jorden stammer fra, og den er veldig intelektuell. Anonymkode: c7edd...b91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå