Gå til innhold

Er det eldre folk på Tinder?

Fremhevede innlegg

Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har verken her eller på Tinder tenkt å nevne at jeg har et ok utseende, god fysikk og stor pikk🙃😉

Nei, det er best du ikke nevner det, og heller ikke at du er stinn av penger..  Utseende bør vel bildene få fram.  

Anonymkode: e32e1...955

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ærlighet varer lengst... og det gjelder uansett om man er ute etter FF eller kjæreste.

Skal man ha en FF så må man skrive som en FF og ikke som til en kjæreste, men helt klart at formuleringen av tastaturtrykket kan avsløre enhver idiot...

• Liker 1
Skrevet

Ikke nevn ordet sex eller noe i den retningen i hvert fall. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
8 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Ærlighet varer lengst... og det gjelder uansett om man er ute etter FF eller kjæreste.

Skal man ha en FF så må man skrive som en FF og ikke som til en kjæreste, men helt klart at formuleringen av tastaturtrykket kan avsløre enhver idiot...

Som en ff??? Da skriver man: jeg er ute erter kun ff... ikke pakk d inn i ting som kan misforstås.

Endret av Bente1234
  • Liker 1
Skrevet
8 timer siden, norw skrev:

Ikke nevn ordet sex eller noe i den retningen i hvert fall. 

Hvis du er ute etter noe mer seriøst ikke nevn sex vi vet d er inkludert i noe seriøst😊

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, Bamseklemmer skrev:

formuleringen av tastaturtrykket

Hva prøvde du egentlig å formulere her? 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

:Knegg:

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal man ha FF bruker man hjernen, skal man ha kjæreste bruker man hjerte...

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en godt voksen mann som synes dette med Tinder virker skremmende. Tenk å vise seg frem med bilde slik at venner, naboer og familie kan se og lese hva man søker. Jeg må vel bare komme over denne hindringen med at dating er noe veldig privat.

Finnes det oppegående kvinner der i alderen 50+ ?

Jeg er singel og savner sex, men mest av alt og primært det å få god kontakt. Kan man skrive sånt på Tinder?

Anonymkode: dc3ee...059

tull. De ser deg på Tinder kun om de selv er der.

Anonymkode: 40ae5...ce1

Skrevet
På 8.11.2020 den 17.12, AnonymBruker skrev:

Jeg er en godt voksen mann som synes dette med Tinder virker skremmende. Tenk å vise seg frem med bilde slik at venner, naboer og familie kan se og lese hva man søker. Jeg må vel bare komme over denne hindringen med at dating er noe veldig privat.

Finnes det oppegående kvinner der i alderen 50+ ?

Jeg er singel og savner sex, men mest av alt og primært det å få god kontakt. Kan man skrive sånt på Tinder?

Er du 50+ og søker kvinner 50+ så er ikke kjønnsfordelingen skjev lengre. Det er mye mye lettere for mann på 50+ å få dame enn en mann på 20-35 år.

Anonymkode: ff784...eef

• Liker 3
Skrevet
On 11/8/2020 at 5:55 PM, AnonymBruker said:

Har hørt at det er en del i slutten av 30-årene iallefall. (Av en onkel av meg).

Anonymkode: 6af96...d2f

Ja, for det er jo haugammalt...hihihi. 

• Liker 2
Skrevet
På 9.11.2020 den 19.07, AnonymBruker skrev:

Er du 50+ og søker kvinner 50+ så er ikke kjønnsfordelingen skjev lengre. Det er mye mye lettere for mann på 50+ å få dame enn en mann på 20-35 år.

Anonymkode: ff784...eef

Mange flotte menn på +/-50 år på Tinder. Sikkert masse flotte damer også, men det vet jeg ikke noe om.

K50

Anonymkode: b5035...5f5

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Alle vet jo at kos, nærhet og intimitet uansett betyr sex for menn, så å pakke det inn gjør det ikke til at man oppfatter det annerledes. Å ønske et forhold betyr jo i bunn og grunn både sex, samhørighet og vennskap.

Ønsker du forhold skriv det, ønsker du kun sex , skriv det :) 

Skrevet

Hva i alle dager betyr "det å få god kontakt"? Jeg leser det ikke som "ønsker forhold", i alle fall. Men ønsker du ikke et serøst forhold, er det sikkert en grei formulering.

Anonymkode: 0b1e3...c45

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva i alle dager betyr "det å få god kontakt"? Jeg leser det ikke som "ønsker forhold", i alle fall. Men ønsker du ikke et serøst forhold, er det sikkert en grei formulering.

Anonymkode: 0b1e3...c45

Jeg skrev at det primære for meg var å få god kontakt. Med det mener jeg kommunikasjonen. Ha god kjemi og bli godt kjent.

Jeg søker i hvert fall ikke en sexpartner. Selv om jeg er en lidenskapelig person. Jeg ønsker å treffe en dame som kan vekke meg. Har vært for lenge i hi ;)

Hvis hun får meg lys våken kan det tenkes jeg ønsker et forhold.

Skrevet

Ah, så du legger hele ansvaret over på damen? 
Jævlig kjedelig med menn som deg. Forventer at kvinner skal gi og gi, men selv skal de bare ligge der og ta imot, uten å engasjere seg. 

Anonymkode: 46fed...eae

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ah, så du legger hele ansvaret over på damen? 
Jævlig kjedelig med menn som deg. Forventer at kvinner skal gi og gi, men selv skal de bare ligge der og ta imot, uten å engasjere seg. 

Anonymkode: 46fed...eae

Tja tenker nok at andelen dårlige menn er like høy som andelen dårlige damer. Min erfaring er 1 av 3 er gode i senga og bidrar. 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fant en artikkel https://datingmester.com/dating-over-50/

Anonymkode: 562e7...73e

Denne er faktisk litt utdatert. Match.com trekkes fram som et godt alternativ for de over 50, men det er jeg helt uenig i. Bare masse tull og lite aktivitet. Som K50 har jeg best erfaring med Tinder faktisk. Sukker er også ok, selv om menn er mer passive på Sukker enn Tinder. Elitesingles er jo en vits ut fra navnet, hvem er eliten liksom? De med høy utdannelse? De rike? De vellykkede? 

Anonymkode: b5035...5f5

• Liker 3
Skrevet
På 8.11.2020 den 17.12, AnonymBruker skrev:

Tenk å vise seg frem med bilde slik at venner, naboer og familie kan se og lese hva man søker.

Er ikke det det siste man ønsker? Facebook heter appen for slikt.

Anonymkode: 657dc...aa2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...