AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #1 Skrevet 8. november 2020 Jeg er en godt voksen mann som synes dette med Tinder virker skremmende. Tenk å vise seg frem med bilde slik at venner, naboer og familie kan se og lese hva man søker. Jeg må vel bare komme over denne hindringen med at dating er noe veldig privat. Finnes det oppegående kvinner der i alderen 50+ ? Jeg er singel og savner sex, men mest av alt og primært det å få god kontakt. Kan man skrive sånt på Tinder? Anonymkode: dc3ee...059 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #2 Skrevet 8. november 2020 Massevis av folk over femti ja ☺ Anonymkode: 40cc2...5e3 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #3 Skrevet 8. november 2020 Tja...for at naboer, venner og familie skal se deg på Tinder må de jo være der selv.......... Å si rett ut at du søker sex gir ikke så mange likes, ikke av damer på din alder, de som er mye yngre liker det heller ikke så godt. Hvis du ønsker deg en kjæreste så skriv det. Anonymkode: 05b3f...449 6
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #4 Skrevet 8. november 2020 Mann 50+ her. Ja det er plenty voksne kvinner på Tinder, både oppegående og mindre. I vår alder jevner sjansene seg ut, og det er ikke helt håpløst for en mann. Ikke nevn sex med et ord, bruk mykere begreper som at du ønsker nærhet, eller intimitet. Er det noen kjente som ser deg på Tinder, så er de ute i samme ærend, og ingen lager noe kleint ut av det. Anonymkode: e32e1...955 8
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #5 Skrevet 8. november 2020 Jeg er dame 50+, ganske oppegående mener jeg selv og ser helt ok ut for min alder. Jeg har vært på Tinder i to omganger. Mange av mennene presenterer seg ganske dårlig. De har bare en selfie fra badet eller bilen, navn og alder. Ikke noe mer. Disse sveiper jeg alltid nei på. Gode råd (fra mitt synspunkt): Ha gode bilder i godt lys, uten solbriller, cap, filter, andre folk. Dropp selfie fra badet eller bilen. Ta heller selfie ute på tur. Helt ok å vise at du er skallet hvis du er det. Det er fint med 3-5 bilder, der kanskje ett er i helfigur Dropp snap-navnet ditt. Er du høy, er det ok å skrive høyde. Vil du ha match med seriøse damer, skriver du litt om deg selv og at du søker en kjæreste. Trenger ikke være en lang avhandling, bare 5-7 setninger eller noe sånt. Helt greit å skrive at du er ute etter sex hvis du er det, men vit at du da utelukker en del fine damer. Kanskje greit å bli litt kjent og se om dere har kjemi og det blir sex i alle fall, i stedet for å ha det som primære mål? Og ikke vær redd for at venner, naboer og familie ser dette. De er neppe på Tinder. Anonymkode: b5035...5f5 6
GrønnNellik68 Skrevet 8. november 2020 #6 Skrevet 8. november 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er dame 50+, ganske oppegående mener jeg selv og ser helt ok ut for min alder. Jeg har vært på Tinder i to omganger. Mange av mennene presenterer seg ganske dårlig. De har bare en selfie fra badet eller bilen, navn og alder. Ikke noe mer. Disse sveiper jeg alltid nei på. Gode råd (fra mitt synspunkt): Ha gode bilder i godt lys, uten solbriller, cap, filter, andre folk. Dropp selfie fra badet eller bilen. Ta heller selfie ute på tur. Helt ok å vise at du er skallet hvis du er det. Det er fint med 3-5 bilder, der kanskje ett er i helfigur Dropp snap-navnet ditt. Er du høy, er det ok å skrive høyde. Vil du ha match med seriøse damer, skriver du litt om deg selv og at du søker en kjæreste. Trenger ikke være en lang avhandling, bare 5-7 setninger eller noe sånt. Helt greit å skrive at du er ute etter sex hvis du er det, men vit at du da utelukker en del fine damer. Kanskje greit å bli litt kjent og se om dere har kjemi og det blir sex i alle fall, i stedet for å ha det som primære mål? Og ikke vær redd for at venner, naboer og familie ser dette. De er neppe på Tinder. Anonymkode: b5035...5f5 Han ville ha bare sex skrev han...not so interesting... to me.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #7 Skrevet 8. november 2020 Har hørt at det er en del i slutten av 30-årene iallefall. (Av en onkel av meg). Anonymkode: 6af96...d2f
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #8 Skrevet 8. november 2020 37 minutter siden, Bente1234 skrev: Han ville ha bare sex skrev han...not so interesting... to me. Jeg mente å skrive det motsatte i mitt HI, men uttrykte meg klønete. Primært er jeg ute etter å få god kontakt med en dame, selv om jeg er singel og savner sex. Jeg har hørt Tinder bli omtalt som en sexapp...derfor denne presiseringen. Kanskje helt unødvendig? Anonymkode: dc3ee...059
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #9 Skrevet 8. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg mente å skrive det motsatte i mitt HI, men uttrykte meg klønete. Primært er jeg ute etter å få god kontakt med en dame, selv om jeg er singel og savner sex. Jeg har hørt Tinder bli omtalt som en sexapp...derfor denne presiseringen. Kanskje helt unødvendig? Anonymkode: dc3ee...059 Det er alle slags folk på Tinder: menn/kvinner som bare vil ha noen å ligge med i natt, gifte, par som søker lekekamerater/venninner, raringer, syke folk, folk med ulike fetisher, osv - men også helt normale mennesker som søker en kjæreste. Du må være litt hard på sveipingen, hvis ikke må du sortere etterpå. Og vær klar over at mange utgir seg for å være noe mer/annet enn de er. Men innimellom all grusen, ligger det en og annen diamant. Anonymkode: b5035...5f5 4
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #10 Skrevet 8. november 2020 Skriv hvilke interesser du har. Hvis du på fritiden koser deg med gammelgresk eller annengrads ligninger peker det mot mer seriøsitet enn hvis du skriver at du liker fyll og sengehygge. Anonymkode: 7dffe...58b 5
GrønnNellik68 Skrevet 8. november 2020 #11 Skrevet 8. november 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg mente å skrive det motsatte i mitt HI, men uttrykte meg klønete. Primært er jeg ute etter å få god kontakt med en dame, selv om jeg er singel og savner sex. Jeg har hørt Tinder bli omtalt som en sexapp...derfor denne presiseringen. Kanskje helt unødvendig? Anonymkode: dc3ee...059 Hi hi der lærte du hvor viktig det er å skrive rett fra start. Fleste tar d for gitt at mannfolk er bare ute etter sex. Burde ikke nevne sex hvis du ønsker noe mer. Vi skjønner at det er inkludert i det å bli godt kjent med noen. Dating online er dessverre blitt veldig sex basert og lite med mer rundt det. Det var ment som ett godt råd fra meg som er veldig var blitt på mannfolk er sex fiksert eller ikke. 😊. Lykke til. 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #12 Skrevet 8. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en godt voksen mann som synes dette med Tinder virker skremmende. Tenk å vise seg frem med bilde slik at venner, naboer og familie kan se og lese hva man søker. Jeg må vel bare komme over denne hindringen med at dating er noe veldig privat. Finnes det oppegående kvinner der i alderen 50+ ? Jeg er singel og savner sex, men mest av alt og primært det å få god kontakt. Kan man skrive sånt på Tinder? Anonymkode: dc3ee...059 4 minutter siden, Bente1234 skrev: Hi hi der lærte du hvor viktig det er å skrive rett fra start. Fleste tar d for gitt at mannfolk er bare ute etter sex. Burde ikke nevne sex hvis du ønsker noe mer. Vi skjønner at det er inkludert i det å bli godt kjent med noen. Dating online er dessverre blitt veldig sex basert og lite med mer rundt det. Det var ment som ett godt råd fra meg som er veldig var blitt på mannfolk er sex fiksert eller ikke. 😊. Lykke til. Se siteringen over. Han skrev det tydelig allerede i første innlegg. Anonymkode: b9008...f93
GrønnNellik68 Skrevet 8. november 2020 #13 Skrevet 8. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Se siteringen over. Han skrev det tydelig allerede i første innlegg. Anonymkode: b9008...f93 Single og savner sex .. rødt flagg for oss som ser etter mer enn ett ligg. Det jeg mente og poengtere men mulig det var bare jeg som omfattet HI slik da.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #14 Skrevet 8. november 2020 Akkurat nå, Bente1234 skrev: Single og savner sex .. rødt flagg for oss som ser etter mer enn ett ligg. Det jeg mente og poengtere men mulig det var bare jeg som omfattet HI slik da. Savner ikke alle vi single sex da? Ikke noe å skamme seg over det, eller skjule. Det må bare komme fram på en voksen og seriøs måte. Noen menn skriver at de savner fysisk nærhet, liker kyssing osv. Det synes jeg er kjempefint å lese, for da likner han på meg! Anonymkode: b5035...5f5 5
GrønnNellik68 Skrevet 8. november 2020 #15 Skrevet 8. november 2020 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Savner ikke alle vi single sex da? Ikke noe å skamme seg over det, eller skjule. Det må bare komme fram på en voksen og seriøs måte. Noen menn skriver at de savner fysisk nærhet, liker kyssing osv. Det synes jeg er kjempefint å lese, for da likner han på meg! Anonymkode: b5035...5f5 Har ikke skrevet noe om at det er å skamme seg over. Men vi er forskjellige jeg havnet i ett hekt pga savner sex og fysisk nærhet. Nå er det helt klart blitt ett rødt flagg hvis de bare vil ha sex da bør de prøve seg på andre enn meg. Jeg vil ikke inn i det helvete en gang til, Men det er meg og sikkert noe spesielt. Det er jo stort sett bare det folk ser etter.. bare sex så burde jo ikke være så vanskelig. Ja jeg så han skrev bli kjent. Det vil de som bare vil ha fast sex partner de vil ha noen med kjemi men så fort en får følelser er det på hue og ræva ut. Burde skrevet er ute etter noe seriøst og langvarig da levner det ingen tvil han han søker. 2
GrønnNellik68 Skrevet 8. november 2020 #16 Skrevet 8. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Savner ikke alle vi single sex da? Ikke noe å skamme seg over det, eller skjule. Det må bare komme fram på en voksen og seriøs måte. Noen menn skriver at de savner fysisk nærhet, liker kyssing osv. Det synes jeg er kjempefint å lese, for da likner han på meg! Anonymkode: b5035...5f5 Mange ganger er nærhet = sex for menn.. noen ganger er kos= sex for menn .. for meg ingen av de to lik sex. Det er sånn en finner ut underveis når en blir litt kjent hva det hele dreier seg om😉
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #17 Skrevet 8. november 2020 2 minutter siden, Bente1234 skrev: Har ikke skrevet noe om at det er å skamme seg over. Men vi er forskjellige jeg havnet i ett hekt pga savner sex og fysisk nærhet. Nå er det helt klart blitt ett rødt flagg hvis de bare vil ha sex da bør de prøve seg på andre enn meg. Jeg vil ikke inn i det helvete en gang til, Men det er meg og sikkert noe spesielt. Det er jo stort sett bare det folk ser etter.. bare sex så burde jo ikke være så vanskelig. Ja jeg så han skrev bli kjent. Det vil de som bare vil ha fast sex partner de vil ha noen med kjemi men så fort en får følelser er det på hue og ræva ut. Burde skrevet er ute etter noe seriøst og langvarig da levner det ingen tvil han han søker. Joa, men selv de som skriver at de er seriøse og ute etter noe langvarig, ønsker sex. Og det kan hende de avslutter raskt. Det finnes ingen garanti uansett hva man skriver, var mitt poeng. Anonymkode: b5035...5f5 3
GrønnNellik68 Skrevet 8. november 2020 #18 Skrevet 8. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Joa, men selv de som skriver at de er seriøse og ute etter noe langvarig, ønsker sex. Og det kan hende de avslutter raskt. Det finnes ingen garanti uansett hva man skriver, var mitt poeng. Anonymkode: b5035...5f5 Nei men de når de som ønsker det samme
GrønnNellik68 Skrevet 8. november 2020 #19 Skrevet 8. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Joa, men selv de som skriver at de er seriøse og ute etter noe langvarig, ønsker sex. Og det kan hende de avslutter raskt. Det finnes ingen garanti uansett hva man skriver, var mitt poeng. Anonymkode: b5035...5f5 Ferden videre vet en jo ikke kanskje etter noen dates finner en ut at dette er ikke noe for meg d er da helt normalt .. men utgangspunktet er i hvertfall likt
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #20 Skrevet 8. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Se siteringen over. Han skrev det tydelig allerede i første innlegg. Anonymkode: b9008...f93 Takk for støtte Rent språklig kan jeg vanskelig se at det man "primært" søker ikke blir oppfattet selv om man også skriver at man savner sex. Jeg prøvde mao å formidle at sex var sekundært i en datingsammenheng, men ikke uviktig av den grunn. Nå drikker jeg koffeinfri kaffe og spiser pistasjis. Fikk et akutt behov for trøst og omtanke, men treffer jeg den rette spiser jeg gjerne gulrøtter med grønn te til. Jeg har verken her eller på Tinder tenkt å nevne at jeg har et ok utseende, god fysikk og stor pikk🙃😉 Anonymkode: dc3ee...059 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå