Gå til innhold

Nar begynner du å teste med 10 mlu test?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har testet med tidligtester rundt 10 så i. Har brukt RFSU og Loyd, som begge er kjent for skyggestreker. Har fått mange svake streker, når jeg ikke har vært gravid. Det kan ha vært kjemisk, uvisst. Da jeg ble gravid fikk jeg sterk og fin strek på både tidligtest og vanlig test 12 dpo. Vil anbefale å vente til nærmest mulig ikm for å minske sjansen for falsk negativ eller skyggestrek

Anonymkode: 28e6b...adc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet ved 9dpo. Brukte babyplan tidlig test. Var negativ både 9dpo,10dpo og 11dpo. 11dpo tok jeg også en clearblue digital som viste gravid 1-2 uker. 12dpo fikk jeg svaak svaak strek på babyplan tidligtest. 

Endret av supernaturalfan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har testet med tidligtester rundt 10 så i. Har brukt RFSU og Loyd, som begge er kjent for skyggestreker. Har fått mange svake streker, når jeg ikke har vært gravid. Det kan ha vært kjemisk, uvisst. Da jeg ble gravid fikk jeg sterk og fin strek på både tidligtest og vanlig test 12 dpo. Vil anbefale å vente til nærmest mulig ikm for å minske sjansen for falsk negativ eller skyggestrek

hva er kjemisk?

Anonymkode: f9dd4...e37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, supernaturalfan said:

Startet ved 9dpo. Brukte babyplan tidlig test. Var negativ både 9dpo,10dpo og 11dpo. 11dpo tok jeg også en clearblue digital som viste gravid 1-2 uker. 12dpo fikk jeg svaak svaak strek på babyplan tidligtest. 

Testet du sent 11 DPO? Hvor langt er du naa? gratulerer!!  Hva gjorde at du testet etter de negative testene, kjente du deg gravid?

Anonymkode: b88e7...ef9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker said:

hva er kjemisk?

Anonymkode: f9dd4...e37

Kjemisk graviditet. At befruktning skjedde, men egget ikke festet seg. Eller at egget festet seg, men ble støtt bort. Kjemisk graviditet kan sees ved svake tester som etterhvert ikke gir utslag. Det er ganske vanlig

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Testet du sent 11 DPO? Hvor langt er du naa? gratulerer!!  Hva gjorde at du testet etter de negative testene, kjente du deg gravid?

Testet med morgenurin på alle tidlig-tester. Clearblue testet jeg ved lunsj.. 

Er ikke mange dagene siden dette 🤪 testet positivt på torsdag 

Jeg følte meg gravid ja. Litt murringer, og jeg får aldri murringer før samme dag, eller dagen etter mensen kommer.. Også antydning til følsomme brystvorter 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri. Synes det er litt tullete, både mtp økonomi og miljø. Jeg har alltid ventet til etter IKM med å teste. Da slipper jeg bli skuffet over eventuelle kemiske, og det betyr at jeg har brukt én eller to graviditetstester totalt i hele prøver-tiden, med begge ungene. 

Anonymkode: 69c86...ba6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, supernaturalfan said:

Testet med morgenurin på alle tidlig-tester. Clearblue testet jeg ved lunsj.. 

Er ikke mange dagene siden dette 🤪 testet positivt på torsdag 

Jeg følte meg gravid ja. Litt murringer, og jeg får aldri murringer før samme dag, eller dagen etter mensen kommer.. Også antydning til følsomme brystvorter 

Har du tatt digital?👶😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du tatt digital?👶😍

Ja, det var digital den clear blue jeg tok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...