AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #1 Del Skrevet 8. november 2020 Flere som synes farsdagen er tøff? Råd for å ikke bli en så tøff dag? Anonymkode: af790...c8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #2 Del Skrevet 8. november 2020 Vel jeg vokste opp med en pappa som ikke ville være pappa. Han dro da jeg var 17 år så han bodde jo med oss noen år før han trakk seg unna og erklærte at han ikke ville være far lenger og egentlig aldri hadde villet være det heller. Tenker farsdagen er en fin dag for alle de gode fedre som er der ute. For de andre ser jeg ingen vits i å ofre dem en tanke, ihvertfall ikke på farsdagen. Anonymkode: a5756...58b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #3 Del Skrevet 8. november 2020 Min pappa var der fysisk, men ikke emosjonelt. Psykisk vold, mye sinne og frykt preget hele barndommen. Da vi som veldig ung ønsket han god farsdag, så fikk vi beskjed om å sett oss ned og vær stille. Jeg har aldri hatt en pappa som jeg verken kan eller vil gi verken gave eller en klem til på denne dagen. Det var ikke ønsket og ikke normen i vårt hjem. Det å skrive det på facebook nå, selv om at han har forandret seg men er fortsatt ikke en "ekte" pappa, er også unaturlig og ikke mulig for meg emosjonelt og psykisk. Fordi det trigger frykt i å bli avvist av pappa og latterliggjort av mamma. Farsdag har alltid vært en merkedag jeg skulle ønske jeg kunne ferie. Jeg hater denne forpulte dagen! Det er sårt å se alle som legger ut gratulasjoner og bilder på nettet. Bilder av barn som gir frokost på sengen og gaver til sine fedre. Det er noe jeg aldri har gjort og aldri kan gjøre. Selv om at pappa har vært boende i huset i hele oppveksten, og også nå i dag, så føler jeg ikke at jeg har en ekte pappa for det. Føler pappa aldri ønsket seg barn og hatet oss fra vi ble født, derfor hatet han også denne dagen. Anonymkode: 7b088...775 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #4 Del Skrevet 26. april 2021 Jeg føler tristheten både ved fars- og morsdag. Jeg vokste opp med en mor som drev(driver enda med) psykisk vold, og en far jeg ikke visste hvem var før jeg ble voksen. Jeg og min mor har et overfladisk falskt forhold, jeg klarer ikke engang gi henne en klem Anonymkode: 77a11...db7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå