AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #21 Skrevet 7. november 2020 Har kobberspiral. Skal ta den ut. Har fått eggstokksmerter noen mnd. etter den ble satt inn. Er det tilfeldig? Det tror jeg ikke. Se The bleeding edge Netflix for hvordan medisinsk utstyr godkjennes... Kobberspiral er medsinsk utstyr. Satser på Ladycomp, FAM og kondom. Lei av å ha et fremmedlegeme inni meg, grotesk er det, syns jeg. Anonymkode: e4bf8...64f
Gjest TheCatLady Skrevet 8. november 2020 #22 Skrevet 8. november 2020 (endret) Jeg hadde det tidligere og utenom noe mer smerter ved mensen, lengre og større blødninger så var jeg ganske fornøyd. Merket ikke noe til den ellers. Nå har jeg hormonspiral siden jeg var lei av å ha mensen i 8+ dager hver måned, men nesten så jeg angrer litt. Jeg er egentlig ikke så glad i hormonprevensjon og merker det på humøret. Fordelen er at allerede etter noen måneder så har jeg nå nesten ikke mensen. Leste også i en annen tråd at det er kommet en ny type kobberspiral som skulle være forbedret og mindre, men jeg tror uansett man nesten bare må belage seg på at man kommer til å blø mer med kobberspiral. Endret 8. november 2020 av TheCatLady
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #23 Skrevet 8. november 2020 Jeg blødde hver dag i ett år, så jeg tok den ut. Nå har jeg hormonspiral. Liker ikke humørsvingningene, med har ikke råd til sterilisering. Anonymkode: 69208...8db
Petronell Skrevet 26. desember 2020 #24 Skrevet 26. desember 2020 Kala skrev (På 7.11.2020 den 22.10): Ikke mye lystig lesing akkurat her, men har inntrykk av at det er et godt alternstiv for mange. Jeg skal få satt inn den nye typen Ballerine på mandag. Den former seg som en ball inni livmora. Håper det er et godt alternativ for min del! Hvordan er din erfaring med Ballerine? Jeg fjernet min etter ca 3 mnd, orket ikke lenger de massive blødningene jeg fikk av den.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå