AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #41 Skrevet 8. november 2020 Hvis det er på messenger så kan du swipe personen litt til venstre i listen over samtaler og velge ignorer. Da vil alle meldingene den personen sender, stå med hvit runding med hake inni (altså ikke levert). Hvis du ikke er ignorert, er rundingen blå inni + hake. På ignorerte meldinger kan du gå inn på «spam» og lese de, uten at avsender ser at de er levert/lest. Hvis mottaker svarer så blir avsender automatisk «av-ignorert» Det å ignorere meldinger er vanlig hvis ingen skal se at man får mld av en bestemt person. Det kommer ingen varsler og man må inn og sjekke spam for å lese mld Kan jo være det som har skjedd. Lite sannsynlig at wifi etc har vært avslått så lenge. Til og med på Hardangervidda er det ganske bra dekning Anonymkode: becf7...297
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #42 Skrevet 8. november 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis det er på messenger så kan du swipe personen litt til venstre i listen over samtaler og velge ignorer. Da vil alle meldingene den personen sender, stå med hvit runding med hake inni (altså ikke levert). Hvis du ikke er ignorert, er rundingen blå inni + hake. På ignorerte meldinger kan du gå inn på «spam» og lese de, uten at avsender ser at de er levert/lest. Hvis mottaker svarer så blir avsender automatisk «av-ignorert» Det å ignorere meldinger er vanlig hvis ingen skal se at man får mld av en bestemt person. Det kommer ingen varsler og man må inn og sjekke spam for å lese mld Kan jo være det som har skjedd. Lite sannsynlig at wifi etc har vært avslått så lenge. Til og med på Hardangervidda er det ganske bra dekning Anonymkode: becf7...297 Takk for svar😊 Jeg kjenner ikke godt nok til funksjonene i Messenger, men har jo på magefølelsen at han ikke har vært uten wifi eller internett i over 2 døgn. Når jeg tenker logisk på det så er jeg ignorert. Jeg forstår ikke hvorfor han har gjort det, men trolig er det fordi han ikke er interessert allikvel eller at det er andre personlige grunner. Samme kan det egentlig være. Som sagt så føler jeg ikke at jeg, eller noen andre, fortjener å bli behandlet på denne måten. Ts Anonymkode: 8af6c...409 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #43 Skrevet 8. november 2020 Som sier min psykolog: måtte han dra til helvete jævla feiging😁 Anonymkode: 81f49...8bb 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #44 Skrevet 8. november 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som sier min psykolog: måtte han dra til helvete jævla feiging😁 Anonymkode: 81f49...8bb Takk for svar😊 Må si meg enig at han er ganske feig. Men, som flere påpeker er kulturen blitt slik, man må bare lære seg å håndtere at slik skjer. Så får bare gå videre☺ Ts Anonymkode: 8af6c...409
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #45 Skrevet 8. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for svar😊 Må si meg enig at han er ganske feig. Men, som flere påpeker er kulturen blitt slik, man må bare lære seg å håndtere at slik skjer. Så får bare gå videre☺ Ts Anonymkode: 8af6c...409 Kulturen er ikke slik for normale mennesker. En ting er om man fader ut etter date, det er absolutt kultur og når de er en felles enighet om det er det ikke nødvendigvis en dårlig ting. Men det med å avtale mer og så forsvinne er ghosting, og en stygg og respektløs handling. Tror heller de ghosterne alltid har vært slik, kanskje har de heller ikke vært i langvarige forhold før men alltid kjørt denne stilen. Ghosting er også en del av kulturen sånn sett, men de fantes før også. Anonymkode: 1dcba...c39
Gjest Romsdal Skrevet 8. november 2020 #46 Skrevet 8. november 2020 Nå må jeg faktisk tilføye at det noen ganger blir en slags bug i meldinger. Jeg har for eksempel sendt meldinger til søstera mi som hun overhodet ikke har mottatt, og vi har sammenlignet telefonene våre. Og ofte hvis jeg sende til mamma om kvelden så har hun slått av telefonen sin, da kommer det opp at den bare er sent og hun får den ikke fram om morgenen når hun skru den på igjen. Jeg skjønner ikke at du orker å spekulere så mye dette, hva med å bare ringe og spørre om han fikk den? Være hyggelig
Shopaholic. Skrevet 9. november 2020 #47 Skrevet 9. november 2020 Men om så, hadde vel han prøvd å få kontakt med henne uansett. Uansett hva dette dreier seg om; om han ignorerer deg eller om det er noe teknologisk bug (som sikkert er universets måte å si; Move on). Bedre at det skjer i startfasen uansett, enn når du er mer attached. Veldig trist at dette skjedde ❤️ Du fortjener så mye bedre.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #48 Skrevet 9. november 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Kulturen er ikke slik for normale mennesker. En ting er om man fader ut etter date, det er absolutt kultur og når de er en felles enighet om det er det ikke nødvendigvis en dårlig ting. Men det med å avtale mer og så forsvinne er ghosting, og en stygg og respektløs handling. Tror heller de ghosterne alltid har vært slik, kanskje har de heller ikke vært i langvarige forhold før men alltid kjørt denne stilen. Ghosting er også en del av kulturen sånn sett, men de fantes før også. Anonymkode: 1dcba...c39 Takk for svar😊 Jeg er helt enig med deg i at kulturen ikke bør være slik for normalt oppegående mennesker. Samtidig virker det å skje ofte med mange, basert på det som skrives her. Jeg tenker også at folk som ghoster og forsvinner på denne måten har gjort det før - og trolig vil gjøre det igjen. Tenker at jeg Uansett ikke ønsker å date en som synes det er greit å behandle andre på denne måten. Så sånn sett positivt at det kom nå og ikke om 6 måneder. Ts Anonymkode: 8af6c...409
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #49 Skrevet 9. november 2020 21 timer siden, Romsdal skrev: Nå må jeg faktisk tilføye at det noen ganger blir en slags bug i meldinger. Jeg har for eksempel sendt meldinger til søstera mi som hun overhodet ikke har mottatt, og vi har sammenlignet telefonene våre. Og ofte hvis jeg sende til mamma om kvelden så har hun slått av telefonen sin, da kommer det opp at den bare er sent og hun får den ikke fram om morgenen når hun skru den på igjen. Jeg skjønner ikke at du orker å spekulere så mye dette, hva med å bare ringe og spørre om han fikk den? Være hyggelig Takk for svar 😊 Føler ikke jeg dveler ved det, synes bare det er greit å ha noen å dele tanker med. Har ikke så mange venner og nå skal vi jo helst ikke være så veldig sosiale. I stedet for å bli tullete av egne tanker så var det godt å få det ut her☺ Jeg tenker at når han kan oppføre seg slik så er det like så greit at det endte før det hadde begynt. Ts Anonymkode: 8af6c...409 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #50 Skrevet 9. november 2020 2 minutter siden, Shopaholic. skrev: Men om så, hadde vel han prøvd å få kontakt med henne uansett. Uansett hva dette dreier seg om; om han ignorerer deg eller om det er noe teknologisk bug (som sikkert er universets måte å si; Move on). Bedre at det skjer i startfasen uansett, enn når du er mer attached. Veldig trist at dette skjedde ❤️ Du fortjener så mye bedre. Takk for svar😊 Jeg tenker også at om det var telefon problemer, nett problemer eller uansett hva det var, så ville han ha prøvd å kontakte meg dersom han virkelig ville møtes og holde avtalen. Men, han gjorde det motsatte. Da får han stå for det. Tenker også at det var like så greit at det skjedde nå. Så var jeg ikke mer følelsesmessig involvert. Da kunne det vært mye verre. Tusen takk, det var fine ord❤ Ts Anonymkode: 8af6c...409
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #51 Skrevet 10. november 2020 Jeg er rimelig sikker på at det dukker opp en «hvordan går det» melding når han er ferdig med det han driver med nå Anonymkode: becf7...297 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #52 Skrevet 10. november 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er rimelig sikker på at det dukker opp en «hvordan går det» melding når han er ferdig med det han driver med nå Anonymkode: becf7...297 Takk for svar😊 Er det av generelt grunnlag, erfaring eller opplysninger jeg har kommet med som gjør at du tenker det? Skulle så skje så har jeg ikke til intensjon om å svare. Det vil bety at jeg godtar å bli ignorert og at han kan ta kontakt når det passer han. Det går jo ikke, det er ikke slik verden fungerer. Eller, hvert fall ikke slik det fungerer hos meg😊 Ts Anonymkode: 8af6c...409
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #53 Skrevet 10. november 2020 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar😊 Er det av generelt grunnlag, erfaring eller opplysninger jeg har kommet med som gjør at du tenker det? Skulle så skje så har jeg ikke til intensjon om å svare. Det vil bety at jeg godtar å bli ignorert og at han kan ta kontakt når det passer han. Det går jo ikke, det er ikke slik verden fungerer. Eller, hvert fall ikke slik det fungerer hos meg😊 Ts Anonymkode: 8af6c...409 Det er av egne og venninners erfaringer gjennom flere år (inkl når jeg har vært i forhold). Det kan ha gått fra noen uker etter ghosting til flere måneder, og akkurat når man har glemt han så kommer det en melding. Bare i ett tilfelle har jeg opplevd å få en unnskyldning for ghostingen, ellers er det alt fra «beklager, jeg har vært opptatt (i tre uker, ja?), kunne du tenke deg å treffes igjen?» til «skal du ut i helgen» og «lenge siden sist, hva gjør du på om dagen?» Menn... Anonymkode: becf7...297 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #54 Skrevet 11. november 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er av egne og venninners erfaringer gjennom flere år (inkl når jeg har vært i forhold). Det kan ha gått fra noen uker etter ghosting til flere måneder, og akkurat når man har glemt han så kommer det en melding. Bare i ett tilfelle har jeg opplevd å få en unnskyldning for ghostingen, ellers er det alt fra «beklager, jeg har vært opptatt (i tre uker, ja?), kunne du tenke deg å treffes igjen?» til «skal du ut i helgen» og «lenge siden sist, hva gjør du på om dagen?» Menn... Anonymkode: becf7...297 Takk for erfaringene du deler😊 Jeg hadde en eks som oppførte seg slik mot meg. Til slutt satte jeg foten ned og gikk. Lovet meg selv at jeg aldri skulle tillate å bli behandlet slik igjen. Det er naturligvis helt i orden å ikke få følelser eller at følelser endrer seg. Men, vi er voksne nå og da kan man forvente mer. Jeg finner det helt underlig at voksne mennesker oppfører seg slik. Når han jeg møtte kan oppføre seg slik så får det stå for hans regning. Jeg akter ikke å falle ned igjen pga en som tydelig har litt personlig å jobbe med. Det legger jeg ikke på meg som at jeg gjorde noe galt eller ikke er god nok. Han kjenner meg jo knapt. Skulle han ta kontakt så får han ikke svar. Ønsker ikke å innlede noe med en person som tror dette er greit. Ts Anonymkode: 8af6c...409
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #55 Skrevet 14. november 2020 Du er ikke alene om å oppleve dette, TS. Begynte å snakke med en fyr på Tinder som inviterte meg på date for et par uker siden. Jeg følte at daten gikk kjempebra og at vi hadde en god tone. Han ga uttrykk for at han likte meg og sa at han gjerne ville møtes igjen. Likevel hørte jeg ikke mer fra ham. Sendte melding et par dager etterpå, men den svarte han aldri på. Anonymkode: d7fe2...f60
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #56 Skrevet 15. november 2020 På 7.11.2020 den 21.30, AnonymBruker skrev: Slike menn minner meg om Chandler. De kontakter deg ikke igjen når de sier at de skal (bare for å være hyggelig). Anonymkode: 4ab25...409 Spot on! Anonymkode: 07312...95a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå