Gå til innhold

Tror jeg er blitt ignorert

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner meg igjen i å oppleve at dating fort blir stress preget. Man føler man har startet en god relasjon, begge har begynt å åpne seg og så må man neste dag begynne helt på ny. Om igjen og om igjen. Føles veldig tungt av og til.

Ts 

Anonymkode: 8af6c...409

Det er akkurat dette. Hvor mange ganger orker man å starte på nye relasjoner, gå gjennom den samme bli-kjent-fasen, stille de samme spørsmålene, svare på de samme spørsmålene....... Det føles veldig tungt. Og så er det fort gjort at man blir skuffet, fordi man kanskje hadde lyst til å finne ut mer av personen, men han ville ikke gå videre. Og så er det pån igjen, ny match osv. 

Anonymkode: aa001...a87

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er akkurat dette. Hvor mange ganger orker man å starte på nye relasjoner, gå gjennom den samme bli-kjent-fasen, stille de samme spørsmålene, svare på de samme spørsmålene....... Det føles veldig tungt. Og så er det fort gjort at man blir skuffet, fordi man kanskje hadde lyst til å finne ut mer av personen, men han ville ikke gå videre. Og så er det pån igjen, ny match osv. 

Det er nettopp dét! Samme samtale og samme spørsmål om og om igjen. Blir veldig lei noen dager. Må liksom bare fortsette å prøve, men det blir tyngre og tyngre. 

Ts 

• Liker 7
Skrevet

Har du ikke hørt noe fra ham enda?

Anonymkode: 81f49...8bb

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du ikke hørt noe fra ham enda?

Anonymkode: 81f49...8bb

Nei, har ikke det. Status er som i går ifht meldingen. Kun sendt, ikke levert. 

Tenker at dette er såpass respektløs oppførsel at dersom jeg skulle høre noe på et tidspunkt så er det for sent uansett. Som sagt så føler jeg ikke jeg fortjener å bli behandlet på denne måten. Hadde han nå bare sagt i meldingene etter daten at han ikke var interessert å møtes igjen og vært ærlig på det så hadde det vært helt ok. 

Ts 

• Liker 6
Skrevet

Prøv å sette det i perspektiv. Hvis en mann ikke klarer å være ærlig, ignorerer - se for deg hvordan han hadde løst konflikter om dere ble sammen. Utrolig barnslig å overse, enn å å være direkte. Er det noe du kunne taklet, f.eks hvis dere hadde kranglet?

Hvis nei, så er han ikke verdt din tid! Ikke vent på hans svar. Du har fått svar - at han ikke takler konflikter. 

Anonymkode: 3505e...25c

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, har ikke det. Status er som i går ifht meldingen. Kun sendt, ikke levert. 

Tenker at dette er såpass respektløs oppførsel at dersom jeg skulle høre noe på et tidspunkt så er det for sent uansett. Som sagt så føler jeg ikke jeg fortjener å bli behandlet på denne måten. Hadde han nå bare sagt i meldingene etter daten at han ikke var interessert å møtes igjen og vært ærlig på det så hadde det vært helt ok. 

Ts 

Ingen fortjener å bli behandlet slik, men slik er dessverre datingkulturen i moderne samfunn. 😕 Man må nesten forvente at du blir oversett, istedenfor å få høre at man ikke er interessert. Og hvis du sier ifra om at det er respektløs, er du ''den gale kvinnen'' i  vennegjengen som ikke tok et hint. Ingen vinner. 

• Liker 1
Skrevet

Er meldingen fortsatt bare sendt og ikke levert?

Har du omstarte mobilen din?

Det virker jo merkelig. 

• Liker 1
Skrevet

Det kan jo være at han ikke har fått meldingen din? Uansett så hadde jeg sendt en ny, og rett og slett spurt « Hei! Fikk du meldingen jeg sendte i går?»

Da får du et svar.  Enten så kommer et i retur eller du hører ingenting . 
Intet svar betyr ikke interessert . 
Jeg har faktisk opplevd å få veldig god kontakt med en date , men plutselig dagene etter så ble det bare helt feil av eller annen grunn 

Anonymkode: 2a976...6da

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Prøv å sette det i perspektiv. Hvis en mann ikke klarer å være ærlig, ignorerer - se for deg hvordan han hadde løst konflikter om dere ble sammen. Utrolig barnslig å overse, enn å å være direkte. Er det noe du kunne taklet, f.eks hvis dere hadde kranglet?

Hvis nei, så er han ikke verdt din tid! Ikke vent på hans svar. Du har fått svar - at han ikke takler konflikter. 

Takk for svar😊 

Jeg prøver å sette det i ulike perspektiv, ja, og dette var også nyttig. Om det er slik han håndterer visse situasjoner så er ikke det noe som passer meg. Han virket ikke som en person som ville oppføre seg slik, men så feil kan man ta. 

Som du sier; med denne adferden har jeg fått svaret jeg trenger. 

Ts 

Skrevet
2 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Er meldingen fortsatt bare sendt og ikke levert?

Har du omstarte mobilen din?

Det virker jo merkelig. 

Takk for svar😊

Ja, har prøvd å omstarte telefonen. Jeg synes enda det er underlig at han bare ikke har blokkert meg hvis han først skulle kutte meg ut uten å si det. Men, men. Jeg kan ikke dvele ved det. 

Ts 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen fortjener å bli behandlet slik, men slik er dessverre datingkulturen i moderne samfunn. 😕 Man må nesten forvente at du blir oversett, istedenfor å få høre at man ikke er interessert. Og hvis du sier ifra om at det er respektløs, er du ''den gale kvinnen'' i  vennegjengen som ikke tok et hint. Ingen vinner. 

Du har helt rett, ingen fortjener å bli behandlet slik😊 

Jeg er ikke en person som lager drama av dette, jeg går bare videre. Hvis han har så store utfordringer med konflikter og kommunikasjon så ville vi fått større problemer senere. Da kan jeg på en side være glad denne siden hans kom frem så tidlig.

Ts 

• Liker 3
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan jo være at han ikke har fått meldingen din? Uansett så hadde jeg sendt en ny, og rett og slett spurt « Hei! Fikk du meldingen jeg sendte i går?»

Da får du et svar.  Enten så kommer et i retur eller du hører ingenting . 
Intet svar betyr ikke interessert . 
Jeg har faktisk opplevd å få veldig god kontakt med en date , men plutselig dagene etter så ble det bare helt feil av eller annen grunn 

Anonymkode: 2a976...6da

Takk for svar😊 

Meldingen er sendt, men ikke mottatt/levert. Enten skyldes det at jeg er ignorert / satt på stille eller så har han koblet seg av internett denne helgen. Kjenner jeg ikke har kapasitet til å dvele ved voksne mennesker som oppfører seg slik. Vi ville ha fått større problemer senere, så gjerne bra at dette kom nå. 

Jeg synes det er underlig at folk bare forsvinner på denne måten. Men, som flere peker på så er kulturen blitt slik. Trist, men man må bare akseptere det. 

Tviler på at jeg sender en ny melding. Det må jeg tenke på.

Ts 

• Liker 1
Skrevet

Det er dessverre en alt for vanlig måte å avslutte dating eller forhold i dag. Noen er bare utrolig feige!

Jeg har blitt veldig usikker når et par har gjort slikt. "Hva gjorde jeg galt?" Jeg ble også såret og selvtilliten gikk rett i bånn. Med tid og ettertanke, har jeg skjønt at jeg ikke gjorde noe galt. Det er de som var feige og bare stakk uten å si noe som helst (eller svare på mine meldinger). Slike menn vil jeg ikke ha, jeg vil ha en som er ærlig. Feige skilpadder som løper inn i skallet sitt ved minste motgang kan andre få. 

Stol på deg selv. Vær deg selv. Ta en pause om du trenger det. Du er god nok - for deg selv - og en kjæreste, du har bare ikke funnet ham - enda. 

Anonymkode: f1dad...89e

• Liker 8
Skrevet

På nettdatingsapper er det mange cluster B folk, de holder på slik.

Anonymkode: d0ebd...581

Skrevet

AB over her...

En hel måned var jeg ikke inne på Happn, men når jeg gikk inn så jeg at han hadde vært aktiv for kort tid siden. Dette fulgte jeg litt med på, noen ganger i uka. Når han da stadig var for opptatt til å møtes, ante jeg ugler i mosen; at jeg ble holdt på gress i påvente av noe bedre.

Nå etterpå har jeg ikke møtt på han igjen, så han er tydeligvis ikke aktivt kort der lenger. Det sier meg noe om at han hadde flere... 

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar😊 

Meldingen er sendt, men ikke mottatt/levert. Enten skyldes det at jeg er ignorert / satt på stille eller så har han koblet seg av internett denne helgen. Kjenner jeg ikke har kapasitet til å dvele ved voksne mennesker som oppfører seg slik. Vi ville ha fått større problemer senere, så gjerne bra at dette kom nå. 

Jeg synes det er underlig at folk bare forsvinner på denne måten. Men, som flere peker på så er kulturen blitt slik. Trist, men man må bare akseptere det. 

Tviler på at jeg sender en ny melding. Det må jeg tenke på.

Ts 

ikke gjør det. Det vil ikke hjelpe. Svarer han ikke på den du allerede har sendt, svarer han ikke på den neste heller. Dessverre. Selv klarte jeg å sende 3 meldinger til en før jeg våknet og forsto at han hadde lest meldingene men ikke kom til å svare. Tok meg litt tid å komme over det.

• Liker 5
Skrevet

Er du ignorert/på stille så blir meldingen levert uansett, han må bare fysisk gå inn for å se på ignorerte meldinger, så hvis den kun er sendt har han ikke fått den, om det så er pga at han har slått av nettet.

Anonymkode: 81bda...202

• Liker 1
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du ignorert/på stille så blir meldingen levert uansett, han må bare fysisk gå inn for å se på ignorerte meldinger, så hvis den kun er sendt har han ikke fått den, om det så er pga at han har slått av nettet.

Anonymkode: 81bda...202

Takk for svar🙂

Dette var ukjent for meg. Da må han ha slått av både wifk og internett på telefonen. 

Da forstår jeg enda mindre enn når jeg bare trodde han ikke var interessert. 

Uansett. Det hjelper lite for min del. Vi avtalte onsdag at vi skulle møtes i helgen. Når han da slår av WiFi/ Internett så er jo det også en bevisst handling for å ikke få meldinger. 

Ts 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er dessverre en alt for vanlig måte å avslutte dating eller forhold i dag. Noen er bare utrolig feige!

Jeg har blitt veldig usikker når et par har gjort slikt. "Hva gjorde jeg galt?" Jeg ble også såret og selvtilliten gikk rett i bånn. Med tid og ettertanke, har jeg skjønt at jeg ikke gjorde noe galt. Det er de som var feige og bare stakk uten å si noe som helst (eller svare på mine meldinger). Slike menn vil jeg ikke ha, jeg vil ha en som er ærlig. Feige skilpadder som løper inn i skallet sitt ved minste motgang kan andre få. 

Stol på deg selv. Vær deg selv. Ta en pause om du trenger det. Du er god nok - for deg selv - og en kjæreste, du har bare ikke funnet ham - enda. 

Har skjønt og erfart at flere gjør dette. Så sånn sett er det ikke ukjent for meg. Grunnen til at jeg ble så skuffet nå var fordi daten var så bra, vi hadde avtalt å møtes igjen og vi har hatt kontakt etter daten. Så blir det plutselig stille. 

Jeg tenker som deg at jeg heller ikke ønsker å bruke tiden på noen som er feige og uærlige. Jeg hadde ikke trengt noen lang forklaring og har ikke bedt om det heller. Men, en enkel "sorry tror ikke vi kan møtes allikvel" er nok. Samtidig er det som andre sier at mangel på svar er svar nok. Da er han ikke interessert. Får bare forholde meg til det. 

Tusen takk for oppmuntring og gode råd😊 Jeg håper jo det er som du sier at jeg bare ikke har møtt den rette personen enda🙂

Ts 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

ikke gjør det. Det vil ikke hjelpe. Svarer han ikke på den du allerede har sendt, svarer han ikke på den neste heller. Dessverre. Selv klarte jeg å sende 3 meldinger til en før jeg våknet og forsto at han hadde lest meldingene men ikke kom til å svare. Tok meg litt tid å komme over det.

Takk for svar😊

Nei, har ikke sendt flere meldinger og kommer ikke til å gjøre det heller. Jeg har forsøkt, han har tydeligvis slått av både wifk og internett siden fredags kveld. Det er også en bevisst handling. Aner ikke hvilken forklaring han eventuelt skulle ha hatt, men jeg kommer ikke til å oppsøke noe forklaring eller be om det. 

Ts 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...