Gå til innhold

Klassisk feminin kåpe


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 1/30/2022 at 3:26 PM, AnonymBruker said:

Gøy at vi er flere som leter etter en figurnær kåpe :)

Mitt hovedproblem er jo egentlig høyden min og budsjettet mitt. Hadde jeg vært over 1,70 ville det vært mange flotte kåper å velge mellom hvis jeg bestemte meg for å slå til litt, og det kan en god kåpe være verdt.

De fleste kåper går helt ned til anklene mine, eller, kanskje verre, til midten av leggen (dere vet, dette veldig uheldige snittet 😅). Jeg er 1,62 eller 1,63. Litt usikker! 

Mange av Riccoveros er veldig fine, det samme kan sies om BRGN sine, som også er vanntette (!), men i tillegg til å være veldig dyre er de også lange. 

Anonymkode: 8494c...1f2

Nå er jeg en mann på over 1,90, så jeg handler ikke så mye petite kvinneklær, men generelt sett så vil jeg si at det er alltid bedre å kjøpe kvalitet som ser bra ut og passer, enn å prøve å få et "bargain" som du enten ikke egentlig liker eller ikke egentlig passer. Halv pris på noe du ville ha kjøpt til full pris er fantastisk, men halv pris på noe du bytter ut med en gang fordi du ikke liker det er en dårlig deal. 

Og figurnære klær ser absolutt dramatisk mye bedre ut på kvinner enn det firkantede svineriet som er trendy nå om dagen. 

Tok en titt på ricco vero greiene, og det var jo mye fint der. En del på halv pris, også dersom det er igjen i størrelsen du trenger. Likte spessielt cashet i rød eller camel, og cali trenchen i sort eller beige.  Men syns egentlig ikke 4000 var krise uansett, er nok det du må ut med for å få noe ordentlig med mindre du klarer å finne noe veldig rabattert. I alle fall på herrefrakksiden så skal det mye til for å finne noe kvalitet jeg gidder å gå med lavere enn det, og vanligvis er 4000 også urealistisk.

Når det gjelder vantette ullfrakker/kåper, så er det som man sier ingen gratis lunch. Vantettheten kommer med den prisen at det må puste dårligere. Så hvor ofte skal du bruke den i regnet, og hvor ofte kommer du til å gå kjapt med den på hvor svette vil gjøre en vantett kåpe klammere enn en vanlig ullkåpe? Bor du i bergen og går lite så kjør vanntett, men liker du å spasere og ikke bor noe sted det regner mye så ville jeg tatt uten.

Hadde selv en vantett ullfrakk fra brooks brothers for en stund siden, og det var jo greit å ha nå og da når det regnet, men er det en vinterfrakk/kåpe så blir det nok bare en sjelden gang, og det var omtrendt daglig at jeg endte opp litt svettere enn jeg ville ha blitt om den ikke hadde vært vanntett.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 1/30/2022 at 4:03 PM, AnonymBruker said:

Ja, de er kjempefine! Men de er ofte for lange for meg, tror jeg. Modellene på bildet er minst 1,70 og da rekker kåpen dem til knærne. jeg er ca 1,63 😕

Anonymkode: 8494c...1f2

Nå vet jeg ikke hvor høy modellen er, men jeg syns dette er en fin kåpe bortsett fra at den er for kort for modellen på bildet. Da må den vel være perfekt for en av dere småinger

Det er den de kaller Cashet winter coat, er på 50% i en haug farger om de ikke er utsolgt enda.

b160cd0e-e6e9-48f8-b033-63ca21561313_180

 

Endret av Kipling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/30/2022 at 9:42 PM, AnonymBruker said:

Japp! Der kom du meg i forkjøpet... Glad i kåper, men ingen klesplagg er verdt det 😅

Anonymkode: 8494c...1f2

Du finner de på finn for 3-5000 kr. God investering og verdt det dersom du finner en i god stand.

Anonymkode: d99c7...db8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.1.2022 den 16.03):

Ja, de er kjempefine! Men de er ofte for lange for meg, tror jeg. Modellene på bildet er minst 1,70 og da rekker kåpen dem til knærne. jeg er ca 1,63 😕

Anonymkode: 8494c...1f2

Jeg er 1,61 og har calli trench og en ullkåpe fra riccovero. Lengden på de er perfekt til min høyde. Faktisk synes jeg noen av de kåpene er mer kledelige på lave kvinner, enn modellene på 1.80.

Vic-kjeden selger vel riccovero? Kanskje du kan gå innom og prøve der?

Anonymkode: f8cdd...f85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er 1,61 og har calli trench og en ullkåpe fra riccovero. Lengden på de er perfekt til min høyde. Faktisk synes jeg noen av de kåpene er mer kledelige på lave kvinner, enn modellene på 1.80.

Vic-kjeden selger vel riccovero? Kanskje du kan gå innom og prøve der?

Anonymkode: f8cdd...f85

Hvor langt ned går kåpa på deg da?

Anonymkode: 8494c...1f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kipling skrev (På 1.2.2022 den 22.00):

Nå er jeg en mann på over 1,90, så jeg handler ikke så mye petite kvinneklær, men generelt sett så vil jeg si at det er alltid bedre å kjøpe kvalitet som ser bra ut og passer, enn å prøve å få et "bargain" som du enten ikke egentlig liker eller ikke egentlig passer. Halv pris på noe du ville ha kjøpt til full pris er fantastisk, men halv pris på noe du bytter ut med en gang fordi du ikke liker det er en dårlig deal. 

Og figurnære klær ser absolutt dramatisk mye bedre ut på kvinner enn det firkantede svineriet som er trendy nå om dagen. 

Tok en titt på ricco vero greiene, og det var jo mye fint der. En del på halv pris, også dersom det er igjen i størrelsen du trenger. Likte spessielt cashet i rød eller camel, og cali trenchen i sort eller beige.  Men syns egentlig ikke 4000 var krise uansett, er nok det du må ut med for å få noe ordentlig med mindre du klarer å finne noe veldig rabattert. I alle fall på herrefrakksiden så skal det mye til for å finne noe kvalitet jeg gidder å gå med lavere enn det, og vanligvis er 4000 også urealistisk.

Når det gjelder vantette ullfrakker/kåper, så er det som man sier ingen gratis lunch. Vantettheten kommer med den prisen at det må puste dårligere. Så hvor ofte skal du bruke den i regnet, og hvor ofte kommer du til å gå kjapt med den på hvor svette vil gjøre en vantett kåpe klammere enn en vanlig ullkåpe? Bor du i bergen og går lite så kjør vanntett, men liker du å spasere og ikke bor noe sted det regner mye så ville jeg tatt uten.

Hadde selv en vantett ullfrakk fra brooks brothers for en stund siden, og det var jo greit å ha nå og da når det regnet, men er det en vinterfrakk/kåpe så blir det nok bare en sjelden gang, og det var omtrendt daglig at jeg endte opp litt svettere enn jeg ville ha blitt om den ikke hadde vært vanntett.

 

Så gøy med en mann som svarer også! Og takk for gode tips. Jeg er helt enig, en fin kåpe er en investering :) Og det var veldig bra at du minnet meg på det logiske ved å ha en vanntett kåpe - selvfølgelig blir man klam. Det hadde jeg faktisk ikke tenkt på. Jeg bor nesten i Bergen, og det regner mye her jeg bor... Jeg får tenke litt på saken. :)

"Det firkantede svineriet som er trendy nå" - kunne ikke sagt det bedre. Jeg lurer på hvor lenge det varer denne gangen. Jeg synes for øvrig det er mange pene antrekk som ikke bare består i åletrange og ubehagelig plagg, men da synes jeg ofte antrekket likevel klarer å være mer feminint enn jeg ofte ser i butikkene i dag. Hvorfor må for eksempel trenchcoatene se sånn ut:

& Other Stories + Oversized Trench Coat

Long Coat Street Style Online Sale, UP TO 69% OFF

Det er gøy med alternativer, så det baggy valget burde også være mulig å få tak i, men i nesten alle kjedebutikkene er det sånn en trenchcoat ser ut nå.  

Kåpa du linket til var veldig fin og klassisk. Dessverre utsolgt i min størrelse 36, men jeg skal fortsette å følge med!

Anonymkode: 8494c...1f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde samme problem, fant jeg noen som var pen var de gjerne 3000kr og i polyester. Ble lei, tok en ferietur til Tyrkia og fikk den sydd akkurat slik jeg ville ha den til en rimelig penge. 

Anonymkode: 9fd67...4c0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd ebay til å lete etter kåper? Spesielt ebay.uk har jeg vært heldig med å finne fine kåper som har vært både fine og mye nedsatt som ubrukte.  Jeg handlet kåper før de nye tollreglene, men det vil likevel lønne seg nå i forhold til pris og utvalg i Norge.


Man må jo tråle en del da, og be om mål hvis de ikke er dekkende oppgitt. Siden du bruker en liten størrelse så kan du også finne skikkelig fine vintagekåper hvis du er heldig (større størrelser er veldig vanskelig å finne). Da er både materialer og konstruksjonen ofte mye bedre enn nyere. Noen ebaybutikker selger egne sydde kåper og man kan få sydd til mål for et tillegg.  Eller Etsy som noen nevnte. 

Altså ikke de globale selgerne fra Kina o.l , tror ikke jeg ville turt å stole på målene hos de, da er det bedre å finne en god skredder på reise der eller i andre land. 
 

Ellers hvis du finner en skikkelig fin kåpe som bare er for lang kan det være verdt det å få lagt den opp. 
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (1 time siden):

Har du prøvd ebay til å lete etter kåper? Spesielt ebay.uk har jeg vært heldig med å finne fine kåper som har vært både fine og mye nedsatt som ubrukte.  Jeg handlet kåper før de nye tollreglene, men det vil likevel lønne seg nå i forhold til pris og utvalg i Norge.


Man må jo tråle en del da, og be om mål hvis de ikke er dekkende oppgitt. Siden du bruker en liten størrelse så kan du også finne skikkelig fine vintagekåper hvis du er heldig (større størrelser er veldig vanskelig å finne). Da er både materialer og konstruksjonen ofte mye bedre enn nyere. Noen ebaybutikker selger egne sydde kåper og man kan få sydd til mål for et tillegg.  Eller Etsy som noen nevnte. 

Altså ikke de globale selgerne fra Kina o.l , tror ikke jeg ville turt å stole på målene hos de, da er det bedre å finne en god skredder på reise der eller i andre land. 
 

Ellers hvis du finner en skikkelig fin kåpe som bare er for lang kan det være verdt det å få lagt den opp. 
 

Gode tips! Takk skal du ha.

Anonymkode: 8494c...1f2

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.11.2020 den 11.37):

Skjønner frustrasjonen. Jeg har lett etter tilsvarende i 3 år... Inkludert på Finn.no. 
Er litt høyere enn deg (168), og har mulighet til å kjøpe en kåpe til rundt 4000. Like fullt: umulig (Noen er innsvinget i denne prisklassen, men det er viktig at øvrig snitt, krage og knepping også stemmer. Vil ha litt «myk» look, gjerne med hette. 

Anonymkode: 598ca...149

Jeg også! Er like høy som deg og samme problemstilling som deg og ts. Har lett i flere år. Kunne ønske de snart kunne selge kåper i butikkene som også er litt innsvinget i midjen og ikke alt for lang. Og fin, nøytral farge.

Ts, har du prøvd en shoppingtur til London? Jeg tenkte ta en tur etter Korona. Blir vel til høsten når ny vinterkolleksjon kommer. De har mye utvalg der. 

Anonymkode: f92c3...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/3/2022 at 12:58 PM, AnonymBruker said:

Så gøy med en mann som svarer også! Og takk for gode tips. Jeg er helt enig, en fin kåpe er en investering :) Og det var veldig bra at du minnet meg på det logiske ved å ha en vanntett kåpe - selvfølgelig blir man klam. Det hadde jeg faktisk ikke tenkt på. Jeg bor nesten i Bergen, og det regner mye her jeg bor... Jeg får tenke litt på saken. :)

"Det firkantede svineriet som er trendy nå" - kunne ikke sagt det bedre. Jeg lurer på hvor lenge det varer denne gangen. Jeg synes for øvrig det er mange pene antrekk som ikke bare består i åletrange og ubehagelig plagg, men da synes jeg ofte antrekket likevel klarer å være mer feminint enn jeg ofte ser i butikkene i dag. Hvorfor må for eksempel trenchcoatene se sånn ut:

& Other Stories + Oversized Trench Coat

Long Coat Street Style Online Sale, UP TO 69% OFF

Det er gøy med alternativer, så det baggy valget burde også være mulig å få tak i, men i nesten alle kjedebutikkene er det sånn en trenchcoat ser ut nå.  

Kåpa du linket til var veldig fin og klassisk. Dessverre utsolgt i min størrelse 36, men jeg skal fortsette å følge med!

Anonymkode: 8494c...1f2

En annen ting du bør tenke på er jo at vanntettheten i en ullkåpe kommer fra en membran de syr inn i kåpen. For å unngå at kåpen blir supertung, så må denne nødvendigvis være ganske tynn og lett, og da har du problemet at den kan slites istykker ganske lett også.

Og problemet er at denne slites vært gang du går og beveger deg rundt i den, så du vil slite like mye på vanntettheten på de helt tørre dagene som på de våte dagene. Med brooks brothers frakken min så ble membranen slitt ved skuldrene, slik at når jeg ble regnet på så kom det gjennom der, så det var ikke veldig lenge den faktisk var vanntett. Men selv om du har slitt hull her og der, så den ikke er vantett lenger, så er det fortsatt membran på 99% av overflaten, så den fortsetter å være klam når du svetter selv etter den ikke er helt vanntett lenger. 

Jeg tror jeg vil anbefalle deg å kjøpe en ullkåpe som ikke er vanntett (men den kan godt være vannmotstandig med tett veving og noe behandling), og i tillegg kjøpe en fin trenchcoat for de dagene det regner. Da vil du ha en fin, varm og behagelig kåpe som ikke blir klam (og som sannsynligvis vil være noe billigere enn tilsvarende med membran), og du vil ha en vanntett en for de dagene du trenger det uten at du går rundt klam og svett samtidig som du sliter ut membranen på de dagene det ikke regner. Og mange trenchcoater (min har det i hvertfall) har avtagbare ullfor som gir varme slik at de kan brukes som overgangsfrakker, så de er varme nok hele veien ned til der regnet blir til snø og du kan bytte til ikke-vanntett vinterkåpe.

Trenchcoat kan etter min mening også være utrolig sexy på kvinner uten å være trashy på noen måte. Hvis den passer ordentlig da.

Og ja, de du postet var horrible. Og det er nesten uforståelig for trenchcoat er jo verdens enkleste plagg å designe. Du tar alle de klassiske trenchcoat designelementene slik de ble skapt av Aquascutum i 1914, og så  bare tilpasser du snittet slik at det passer en kvinnekropp.... That's it.... Det er hele jobben din som designer. Men på tross av dette så er det jo en minoritet som får det til. 

burberry-prorsum-trench-long-cotton-sate

For meg som en mann som er glad i elegante kvinner så er det hele bare deprimerende, for det er så få elegante kvinner der ute nå om dagen. Men for dere så er det jo en mulighet, for det blir jo lettere og lettere å være den best kledde kvinnen i ulike sammenhenger når alle andre skyter seg it foten med å ta på seg et rutete fleece-telt og kalle det en kåpe. Det eneste dere trenger å gjør for å skille dere positivt ut er å kle dere som dere gjorde for 5-10 år siden.

Tror det er noe merkelig psykologisk på gang med kvinner som kler seg slik, at de har dårlig selvtillit og så prøver bevisst å unngå å se pene eller feminine ut. Greit nok at ikke alle liker eller har kroppen til feldig formsydde plagg, men det er jo ikke bare at det ikke er formsydd, men det er også stygt og ufeminint. 

Fant ikke noe stillbilde av det, så det blir et youtube klipp istedet, men kåpen kate beckinsale har på seg her er jo et perfekt eksempel på ikke i det hele tatt tettsittende, men fortsatt veldig elegant og feminint. Vi kunne hatt dette, men istedet har vi tullinger i "kåper" som ser ut som ekstremt oversized lumberjack-skjorter i usedvanlig grelle farger.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.2.2022 den 1.57):

Hvor langt ned går kåpa på deg da?

Anonymkode: 8494c...1f2

Til rett nedom kneet. Perfekt lengde.

Anonymkode: f8cdd...f85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan prøve Reiss sine på Ebay, de er veldig klassiske. 

Har du sett Johnnylove sine? Dyrere, men kommer av og til på finn og tise.

 

 

image.png

Screenshot_20220208-175452_Chrome.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mhmjadda skrev (10 minutter siden):

Du kan prøve Reiss sine på Ebay, de er veldig klassiske. 

Har du sett Johnnylove sine? Dyrere, men kommer av og til på finn og tise.

 

 

image.png

Screenshot_20220208-175452_Chrome.jpg

De har jo ingen form!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalikalinka skrev (3 timer siden):

De har jo ingen form!

De har mer innsving/får mer form på enn det som kommer frem her, men skikkelig midje-midje har de ikke nei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.11.2020 den 20.19):

Vet det har vært andre tråder om dette, og med god grunn, men jeg prøver igjen.

Jakkene og kåpene til kvinner i dag er så lite flatterende. Posete. Har ikke noe imot at noen av dem er baggy, og enkelte er faktisk kule hvis de er stylet riktig, men ALLE? Jeg skjønner ikke hvor vanskelig det skal være å finne en vanlig kåpe.

Har saumfart alle kjedebutikkene, og fant bare 1 klassisk kåpe, men den gikk til gjengjeld ned til gulvet. Hvorfor skjønner ikke folk at det er pent med innsving i livet? Jeg leter etter en til høst- og vinterbruk, og litt vår, så den må ha ull i seg. Og ikke dyre merker, det skal ikke være nødvendig å betale 4000 for en enkel kåpe. Jeg er også 163 cm, så den må ikke være for lang. Dette bør ikke være umulige krav!

Håper noen har peiling. 

Hvis noen lurer så er dette klassiske kåper:

 

Limited Edition – Women's black virgin wool coat - Shop Varteks d.d.

Women's Grey Coats | Ladies Jackets | Debenhams

Anonymkode: f44ba...d74

Omg for et ansiktsuttrykk, og for en kroppsstilling, er det slik å være modell😂

Anonymkode: 7098e...7b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kipling skrev (På 5.2.2022 den 10.45):

En annen ting du bør tenke på er jo at vanntettheten i en ullkåpe kommer fra en membran de syr inn i kåpen. For å unngå at kåpen blir supertung, så må denne nødvendigvis være ganske tynn og lett, og da har du problemet at den kan slites istykker ganske lett også.

Og problemet er at denne slites vært gang du går og beveger deg rundt i den, så du vil slite like mye på vanntettheten på de helt tørre dagene som på de våte dagene. Med brooks brothers frakken min så ble membranen slitt ved skuldrene, slik at når jeg ble regnet på så kom det gjennom der, så det var ikke veldig lenge den faktisk var vanntett. Men selv om du har slitt hull her og der, så den ikke er vantett lenger, så er det fortsatt membran på 99% av overflaten, så den fortsetter å være klam når du svetter selv etter den ikke er helt vanntett lenger. 

Jeg tror jeg vil anbefalle deg å kjøpe en ullkåpe som ikke er vanntett (men den kan godt være vannmotstandig med tett veving og noe behandling), og i tillegg kjøpe en fin trenchcoat for de dagene det regner. Da vil du ha en fin, varm og behagelig kåpe som ikke blir klam (og som sannsynligvis vil være noe billigere enn tilsvarende med membran), og du vil ha en vanntett en for de dagene du trenger det uten at du går rundt klam og svett samtidig som du sliter ut membranen på de dagene det ikke regner. Og mange trenchcoater (min har det i hvertfall) har avtagbare ullfor som gir varme slik at de kan brukes som overgangsfrakker, så de er varme nok hele veien ned til der regnet blir til snø og du kan bytte til ikke-vanntett vinterkåpe.

Trenchcoat kan etter min mening også være utrolig sexy på kvinner uten å være trashy på noen måte. Hvis den passer ordentlig da.

Og ja, de du postet var horrible. Og det er nesten uforståelig for trenchcoat er jo verdens enkleste plagg å designe. Du tar alle de klassiske trenchcoat designelementene slik de ble skapt av Aquascutum i 1914, og så  bare tilpasser du snittet slik at det passer en kvinnekropp.... That's it.... Det er hele jobben din som designer. Men på tross av dette så er det jo en minoritet som får det til. 

burberry-prorsum-trench-long-cotton-sate

For meg som en mann som er glad i elegante kvinner så er det hele bare deprimerende, for det er så få elegante kvinner der ute nå om dagen. Men for dere så er det jo en mulighet, for det blir jo lettere og lettere å være den best kledde kvinnen i ulike sammenhenger når alle andre skyter seg it foten med å ta på seg et rutete fleece-telt og kalle det en kåpe. Det eneste dere trenger å gjør for å skille dere positivt ut er å kle dere som dere gjorde for 5-10 år siden.

Tror det er noe merkelig psykologisk på gang med kvinner som kler seg slik, at de har dårlig selvtillit og så prøver bevisst å unngå å se pene eller feminine ut. Greit nok at ikke alle liker eller har kroppen til feldig formsydde plagg, men det er jo ikke bare at det ikke er formsydd, men det er også stygt og ufeminint. 

Fant ikke noe stillbilde av det, så det blir et youtube klipp istedet, men kåpen kate beckinsale har på seg her er jo et perfekt eksempel på ikke i det hele tatt tettsittende, men fortsatt veldig elegant og feminint. Vi kunne hatt dette, men istedet har vi tullinger i "kåper" som ser ut som ekstremt oversized lumberjack-skjorter i usedvanlig grelle farger.

 

Hei igjen, og ja! Veldig gode tips du kommer med angående vanntetthet. Glad jeg leste dette så jeg ikke gikk på en smell. 

Hva gjelder trendene i dag... Det kan godt hende du er inne på noe, i hvert fall hos noen synes jeg tydelig jeg ser et slags opprør i hvordan de kler seg, "ikke se på meg på grunn av kroppen min", "jeg kler meg bare for komfort" osv, noe jeg kan forstå og respektere. Det har bare blitt så... mye av det. Resten føler jeg består av en gruppe som alltid følger trendene blindt, tydeligvis uten tanke på hva som faktisk er flatterende. Og så har man en gruppe som bare oppriktig synes disse oversized klærne er pene (noe enkelte også kler, det skal jeg innrømme, men alt MED MÅTE).

Vi lever jo i en tid hvor alt som handler om kjønn skal stilles spørsmålstegn ved, i moten ser man stadig flere heterofile menn kle seg i skjørt og kjoler, og det kan virke som at en del av trenden vi her snakker om (firkantet kvinnemote) handler litt om å utfordre ideen om hva feminint er? 

I mitt tilfelle kommer man ikke utenom at jeg er lav og nett. De siste gangene jeg har stått i et prøverom de siste par årene har jeg litt for ofte sett ut som jeg har kledd meg ut i "farfars frakk". Det er ingenting chic med det. Alt går meg til anklene, om ikke gulvet, og når frakkene er så brede gjør de ingenting annet for meg enn å gjemme meg bort. 

Jeg lurer på hva som skjedde med de klassiske "reglene" som at hvis overdelen er oversized, bør underdelen være strammere, og omvendt. Jeg merker i hvert fall at øynene mine tørster etter å sette et belte i livet på disse kvinnene 😅

 

Gigi Hadid Blue Oversized Shirt Street Style Autumn Winter 2020 on SASSY  DAILY | Gigi hadid street style, Gigi hadid outfits, Oversized shirt outfit

Oversize Pullovers Were Everywhere On Day 3 of Paris Fashion Week -  Fashionista

19 Oversized Dresses You Can Transition Into Fall | Le Fashion | Bloglovin'

Anonymkode: 8494c...1f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhmjadda skrev (21 timer siden):

De har mer innsving/får mer form på enn det som kommer frem her, men skikkelig midje-midje har de ikke nei :)

Tusen takk for tipset ditt :) Men vet du om de egner seg for oss lave?

Anonymkode: 8494c...1f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Tusen takk for tipset ditt :) Men vet du om de egner seg for oss lave?

Anonymkode: 8494c...1f2

Jeg er 160, og synes de fungerer fint! Særlig den fra Reiss. Den fra Johnnylove er akkurat litt lang, men kan enkelt legges opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhmjadda skrev (2 timer siden):

Jeg er 160, og synes de fungerer fint! Særlig den fra Reiss. Den fra Johnnylove er akkurat litt lang, men kan enkelt legges opp :)

Men går den over knærne? :)

Anonymkode: 8494c...1f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...