Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du er en engel du ADHDmann. :engel:

Oppps....alle andre her også da.... :ler:
Skrevet

Da den forrige harddisken kræsjet, fikk vi hjelp av en databekjent til å installere en lånedisk.

Årsaken til installasjonsproblemene var at han hadde fiklet med instillingene på dvdrom og cdrom....og satt cdrom som slave (dvdrom virker ikke). Da cdrommen ble satt som master igjen....så gikk installasjonen som en drøm.

Takk for hjelpen til dere som forsøkte.....problemene skyldtes altså bare et klåfingra mannfolk. :ler:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Bra dere fant ut av der i hvert fall.

Skrevet
Bra dere fant ut av der i hvert fall.

Ja...og nå driver jeg og lærer meg å ikke ha dårlig samvittighet for at jeg satte flere i sving her....selv om jeg ikke kunne vite at han hadde fiklet med innstillingene. :ler:
Gjest Bellatrix
Skrevet

Ikke ha dårlig samvittighet. Her var det bare moro å få brynt seg litt i hvert fall.

Skrevet
Da den forrige harddisken kræsjet, fikk vi hjelp av en databekjent til å installere en lånedisk.

Årsaken til installasjonsproblemene var at han hadde fiklet med instillingene på dvdrom og cdrom....og satt cdrom som slave (dvdrom virker ikke).  Da cdrommen ble satt som master igjen....så gikk installasjonen som en drøm.

Takk for hjelpen til dere som forsøkte.....problemene skyldtes altså bare et klåfingra mannfolk. :ler:

Det er ikke alltid klåfingra mannfolk er noe negativt.. ;)

Men bra at du fikk det til!!

Skrevet
Ikke ha dårlig samvittighet. Her var det bare moro å få brynt seg litt i hvert fall.

Eh...snakker du på vegne av de andre da, eller? For du kom jo med jævlig mye nyttig i denne tråden!! :roll::ler:

Gjest Bellatrix
Skrevet
Eh...snakker du på vegne av de andre da, eller? For du kom jo med jævlig mye nyttig i denne tråden!!  :roll:  :ler:

HA-HA! Ja, jeg snakker på vegne av noen andre. Plager det deg?

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Eh...snakker du på vegne av de andre da, eller? For du kom jo med jævlig mye nyttig i denne tråden!!  :roll:  :ler:

Var vel ikke så "nyttig" den posten der heller.

Skrevet
For du kom jo med jævlig mye nyttig i denne tråden!! 
Fighter var nok langt mer delaktig enn hva det kan se ut som. ;)
Skrevet

Jeg er nå bare glad du fikk det til, jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...