ADHDmann Skrevet 2. august 2005 #41 Skrevet 2. august 2005 Hei igjen Jeg har laget et jpg bilde av denne manualen til hdd'en du finner det her: http://etikk.info/20031017171605421_InstallGuide_ENGLISH.jpg ADHDmann
sixx Skrevet 2. august 2005 Forfatter #43 Skrevet 2. august 2005 Du er en engel du ADHDmann. ← Oppps....alle andre her også da....
sixx Skrevet 2. august 2005 Forfatter #44 Skrevet 2. august 2005 Da den forrige harddisken kræsjet, fikk vi hjelp av en databekjent til å installere en lånedisk. Årsaken til installasjonsproblemene var at han hadde fiklet med instillingene på dvdrom og cdrom....og satt cdrom som slave (dvdrom virker ikke). Da cdrommen ble satt som master igjen....så gikk installasjonen som en drøm. Takk for hjelpen til dere som forsøkte.....problemene skyldtes altså bare et klåfingra mannfolk.
Gjest Bellatrix Skrevet 2. august 2005 #45 Skrevet 2. august 2005 Bra dere fant ut av der i hvert fall.
sixx Skrevet 3. august 2005 Forfatter #46 Skrevet 3. august 2005 Bra dere fant ut av der i hvert fall. ← Ja...og nå driver jeg og lærer meg å ikke ha dårlig samvittighet for at jeg satte flere i sving her....selv om jeg ikke kunne vite at han hadde fiklet med innstillingene.
Gjest Bellatrix Skrevet 3. august 2005 #47 Skrevet 3. august 2005 Ikke ha dårlig samvittighet. Her var det bare moro å få brynt seg litt i hvert fall.
Cronos Skrevet 3. august 2005 #48 Skrevet 3. august 2005 Da den forrige harddisken kræsjet, fikk vi hjelp av en databekjent til å installere en lånedisk. Årsaken til installasjonsproblemene var at han hadde fiklet med instillingene på dvdrom og cdrom....og satt cdrom som slave (dvdrom virker ikke). Da cdrommen ble satt som master igjen....så gikk installasjonen som en drøm. Takk for hjelpen til dere som forsøkte.....problemene skyldtes altså bare et klåfingra mannfolk. ← Det er ikke alltid klåfingra mannfolk er noe negativt.. Men bra at du fikk det til!!
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2005 #49 Skrevet 4. august 2005 Ikke ha dårlig samvittighet. Her var det bare moro å få brynt seg litt i hvert fall. ← Eh...snakker du på vegne av de andre da, eller? For du kom jo med jævlig mye nyttig i denne tråden!!
Gjest Bellatrix Skrevet 4. august 2005 #50 Skrevet 4. august 2005 Eh...snakker du på vegne av de andre da, eller? For du kom jo med jævlig mye nyttig i denne tråden!! ← HA-HA! Ja, jeg snakker på vegne av noen andre. Plager det deg?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 4. august 2005 #51 Skrevet 4. august 2005 Eh...snakker du på vegne av de andre da, eller? For du kom jo med jævlig mye nyttig i denne tråden!! ← Var vel ikke så "nyttig" den posten der heller.
sixx Skrevet 4. august 2005 Forfatter #52 Skrevet 4. august 2005 For du kom jo med jævlig mye nyttig i denne tråden!! Fighter var nok langt mer delaktig enn hva det kan se ut som.
Gjest Bellatrix Skrevet 4. august 2005 #53 Skrevet 4. august 2005 (endret) Du skjønner, sixx, det er enkelte som ikke skjønner at når jeg skriver her var det moro, så betyr det at det var moro hjemme hos meg. Har du hilst på mannen forresten? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=142718 Endret 4. august 2005 av Fighter
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå